Fòrum

TEMA: ERC i el feixisme

ERC i el feixisme31/12/2011 - 12:38:53
Nom: Dasein

Segons informa La Voz de Barcelona (
http://www.vozbcn.com/2011/12/27/97382/mollet-teatro-infantil-castellano/
), l'Ajuntament de Mollet, a instàncies d'ERC, ha fet clausurar uns cursos de teatre infantil per a nens procedents de famílies de renda baixa (sobretot immigrants).
Els motius d'ERC per deixar gairebé dues desenes de nens sense teatre: les obres es representaven en castellà i, a més, el president de l'associació Cataplan (la que ofereix el taller de teatre), el senyor Aguilella, és falangista.
Desconec la procedència política d'Aguilella (tot i que passà varis anys militant a Esquerra Unida...), però no entenc per què un falangista (suposant que ho sigui) no pot ensenyar teatre als nens. En primer lloc, un falangista no és feixista (només cal llegir atentament la doctrina joseantoniana més enllà dels 27 Punts per veure-ho). En segon lloc, un feixista mai ensenyaria (gratuïtament, a sobre!) teatre a immigrants. Aguilella pot ser o no falangista. Però ho sigui o no, el que és segur és que no és feixista.

El senyor Aguilella portava felicitat, il·lusió i art a nens deprocedència social humil, de famílies empobrides pel capitalisme dictatorial i salvatge. I ERC, amb una actitut totalment feixista, han pres la il·lusió, la felicitat i l'art a tots aquests nens només perquè no els hi agrada ni la llengua emprada (en general, car també realitzaven obres en català) ni la pressumpta ideologia política del citat Aguilella.

Des d'aquí, la meva més sincera reprobació a l'actitut netament intolerant dels militants d'ERC de Mollet (no criminalitzaré tampoc a tot el partit) i el meu total suport a Aguilella, així com el meu condol a tots els nens que s'han quedat sense il·lusió ni art per culpa d'uns feixistes disfressats de demòcrates.

Respondre  
Re: ERC i el feixisme02/01/2012 - 21:11:22
Nom: miquel q.

La ciutat de Badalona es va quedar sense poder la diada Nacional Catalunya l'onze de Setembre passat perquè un impresentable qie fa d'alcalde no va voler que hi haguessin simbologies patriotiques Catalanes semble que tots els faxistets que corren per aquestes contrades encara no ha asimiltat que la majoria dels catalans NO VOLEM SER ESPANYOLS!!! no jugui amb la pobresa dels nens en tot cas perquè no defensa l'escola en Català , jo em vaig passar 8 anys d'escola en castellà i m'he hagut d'esforçar per apendre a escriure i parlar mitjanament bé la meva llengua, n'estic fart d'haber-me d'apatar a tot el que bé a trobar una vida millor a casa nostre, sino que s'envagin al país del costat poden triar,entre torolandia om gavaxotlandia.

Respondre  
Re: ERC i el feixisme02/01/2012 - 21:11:23
Nom: miquel q.

La ciutat de Badalona es va quedar sense poder la diada Nacional Catalunya l'onze de Setembre passat perquè un impresentable qie fa d'alcalde no va voler que hi haguessin simbologies patriotiques Catalanes semble que tots els faxistets que corren per aquestes contrades encara no ha asimiltat que la majoria dels catalans NO VOLEM SER ESPANYOLS!!! no jugui amb la pobresa dels nens en tot cas perquè no defensa l'escola en Català , jo em vaig passar 8 anys d'escola en castellà i m'he hagut d'esforçar per apendre a escriure i parlar mitjanament bé la meva llengua, n'estic fart d'haber-me d'apatar a tot el que bé a trobar una vida millor a casa nostre, sino que s'envagin al país del costat poden triar,entre torolandia om gavaxotlandia.

Respondre  
Re: ERC i el feixisme02/01/2012 - 22:01:28
Nom: Marmita

Para el Miquel.

Usted se pasó 8 años en una escuela en castellano por imposición , como yo.

Y entonces le pregunto ¿y que diferencia hay con lo que pasa ahora?

Y por cierto, yo empecé a esforzarme en aprender a escribir en catalán de mayor ya, hasta qe conocí gente reaccionaria como usted.

Empecé a esforzarme hasta que en una de las polemicas por la lengua, oí al Sr, Pujol decir que no se podía hacer política con la lengua y ver que él y CIU eran los primeros en politizar el catalán, entre otras cosas declarando que uno de los pilares del Nacionalismo Catalán era la lengua.

Así que como yo pienso que "TODA FORMA DE NACIONALISMO CONDUCE AL FASCISMO" sigo escribiendo en castellano.

Y cuidao, tb escribo en "intereconomia" y"libertad digital" y en esos sitios ataco el "NACIONALISMO ESPAÑOL Y EL ANTICATALANISMO", cono lo cual leyendo gente de esos foros y gente de como usted Sr. Miquel, llego a la conclusión de que .

"LOS EXTREMOS SE TOCAN"

Respondre  
Re: ERC i el feixisme03/01/2012 - 13:05:47

No et privis de la bella llengua catalana per culpa dels feixistes nacionalistes d'ERC i CiU.
El català és la llengua més bella d'Espanya.

Respondre  
Re: ERC i el feixisme03/01/2012 - 16:31:45
Nom: Collonades

A Mollet el govern municipal és del PSC on té 12 regidors. El PP i CiU en tenen 4 cadascun, ICV en te 3 i ERC en té 2. Ja m'explicareu com ho fa ERC sense cap poder dins del consistori per prohibir funcions de teatre. Voleu dir que no us agrada una mica massa això d'intoxicar?.

Respondre  
Re: ERC i el feixisme03/01/2012 - 20:18:43
Nom: Marmita

Para el de collonades.

El que debe intoxicar es usted, Pq es muy facil de entender, si Mollet tiene 25 concejales, al PSC le falta 1 para la mayoría absoluta

Ahí está el poder de los 2 concejales de ERC. Supongoq ue el PSC de Mollet sólo pacta con ERC y no con los demás partidos.

Respondre  
Re: ERC i el feixisme03/01/2012 - 23:42:01
Nom: Renart

Els feixistes són els que ens van imposar el castellà a sang i foc.

Respondre  
Re: ERC i el feixisme03/01/2012 - 23:59:51

També són feixistes els qui volen imposar el català amb les coaccions pròpies del segle XXI

Respondre  
Re: ERC i el feixisme04/01/2012 - 11:37:45
Nom: pasbort

TENIM ELS TIRANS INVASORS DINS DE CASA QUE ENS VOLEN MATAR ASSASSINAR!!!
Aquí tenim que dir d´una punyetera vegada que estem cansats d´èsser ESCLAUS que aquesta terra és CATALANA i NO TENEN DRET A IMPOSAR-NOS ELS CASTELLANS LA SEVA LLENGUA PROU JA D´IMPOSSICIONS FORA ELS POLITICS QUE SOLS BUSQUEN OMPLIR-S´HI LES BORJAQUES DIMISSIO PER ANTICATALANS!!!!! DIM ITIU JA D´UNA PUNYETERA VEGADA NO ENS SERVIU ALS CATALANS PER A RES!!!!--- ENS HA RESSUCITAT FRANCO!!! ara atlasac està CENSURAT!!!! amb aquiescència del VOSTRE VOT????? Jo també estic en la corda fluixa, ESTARAS SATISFET DEL VOSTRE VOT OI? EL TEU AMIC JA TE LA POLTRONA els demés NO TENIM NI INDEPENDENCIA NI LLIBERTAT PER CRIDAR SIQUIERA, ESTARAS CONTENT DEL TEU VOT OI! QUENS MATEN. QUE ENS MATEN!! QUE ENS MATEN!! ! GRACIES PARTITS POLITICS CRIDEU CRIDEU BEN FORT VIVA FRANCO ! ! ! ASSESSINAR TOT UN POBLE mira que hi farem ! ! !....ORGULLOS DEL TEU VOT OI???? això que fem NI JO NI l´ATLASAC ho tenim que fer.....ES OBLIGACIO DELS POLITICS PERQUE CONY NO HO HAVEU FET? NO DONA DINERS OI?? i..... PROU D´ABORREGAR ALS CIUTADANS QUE SON HUMANS REHOSTIA!!!!

Respondre  

Anar a la pàgina

1  2  3  4  

- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: