TEMA: UN ALTRE EXILIAT DEL TERROR NACIONALISTA.
| UN ALTRE EXILIAT DEL TERROR NACIONALISTA. | 05/12/2011 - 07:19:16 | |
| Nom: Codreanu
Segons informen El Mundo i Libertad Digital, Félix de Azúa, noiet de 68 anys que ha embarassat la dona, se'n va a Madrid, a gaudir de la llibertat.
A Catalunya, segons ha explicat, hi ha un totalitarisme realitzat per comissaris polítics que arriba a aixafar les ments de nens de 8 anys, com el fill d'un amic seu que li va preguntar:
-Papá ¿nosotros qué somos, catalanes o fachas?
¡Valga'm Déu quina por! Jo tinc les esperances xifrades en el PP, el partido de la Ciudadanía i en valents lluitadors com l'Alfons López-Tena, que breguen discretament contra aquesta onada totalitària imparable.
Algun dia els herois que van intentar frenar aquests disbarats podran explicar allò que avui, per la pressió insuportable del totalitarisme catalanista, no es pot dit clarament.
¡Ai, el totalitarisme, quina poreta!
| |
| Re: UN ALTRE EXILIAT DEL TERROR NACIONALISTA. | 16/12/2011 - 18:50:53 | |
| Nom: Pere Nadal
Bont vent i barca nova
| |
| Re: UN ALTRE EXILIAT DEL TERROR NACIONALISTA. | 17/12/2011 - 02:02:07 | |
| Nom: Serenor
Siau, i tanca la porta al sortir.
| |
| Re: UN ALTRE EXILIAT DEL TERROR NACIONALISTA. | 17/12/2011 - 18:28:58 | |
| Nom: Anèmona
Hi ha una pel.lícula americana dels anys cinquanta que van titular: "Fugitivos del terror rojo". Dirigida per Nicholas Ray ("Rebel sense causa"). Poca broma.
| |
| Re: UN ALTRE EXILIAT DEL TERROR NACIONALISTA. | 18/12/2011 - 11:18:11 | |
| Nom: Picor insuportable
Records a Vargas Llosa, Albert Boadella i Ricardo Solfa!
| |
| Re: UN ALTRE EXILIAT DEL TERROR NACIONALISTA. | 18/12/2011 - 19:32:48 | |
| Nom: Marta Fontal
Doncs jo opino que entre el nacional-catalanisme de avui i el franquisme d’abans, no n’hi ha gaire diferecia.
B,e pot ser que la diferencia estigui en que el franquisme es va acostar al feixisme (l’estat totalitari) i el catalanisme al nazisme (la raça) encara que donat la gran quantitat de tites fluixes entre els de la ceba que no procrean , van optat per el feixisme de la “nació catalana” admetent en ella al Mojamé All i Oli si es fa dir Guifré o Oriol. HAHAHAHA, quina colla de ximplets
| |
| Re: UN ALTRE EXILIAT DEL TERROR NACIONALISTA. | 19/12/2011 - 20:56:47 | |
| Nom: sadko
Perdoni pero on mes parlen de la raça i la casta es a la capital del regne.¿que no ho sap?
| |
| Re: UN ALTRE EXILIAT DEL TERROR NACIONALISTA. | 19/12/2011 - 22:45:55 | |
| Nom: Patané
Donc miri senyora, jo vaig fer la mili l'any 63 a Cartagena, hi anàvem un grup de catalans tots fills de mariners i families pescadores, naturalment, entre naltros parlàvem en català.
Era el primer cop que marxava de Catalunya, i no es pot imaginar com em va fer obrir els ulls aquella experiència, de veure que els catalans erem uns mal patriotes, que no parlavem la llengua "del imperio", com un sergent ens va castigar a mi i a tres companys a netejar letrines per "ladrar" en català, en fi que era una vergonya ser i sentir-se català, quan ens pensavem que era normal, natural, que a casa, a la barca, pescant, només parlavem la nostra llengua, que era la dels nostres pares i avis i que no anavem contra ningú, però que ells si anaven contra tu si no eres com ells volien que siguis.
Tot això no passa avui, millor dit, encara passa, i pitjor, i a sobre a casa nostra, no puc anar al bar i demanar uns popets amb all i pebre perque no entenen res del que dic, sents per la tele (el 90% dels canals) com s'ataca el català i els catalans cada dia si i dia també, atiant l'odi, contra tot allò que no sigui com volen, aquells que son els veritables naZionalistes, els espanyols
| |
| Re: UN ALTRE EXILIAT DEL TERROR NACIONALISTA. | 20/12/2011 - 08:36:18 | |
| Nom: Caganer
No serà que les tites fluixes que et vas trobant son a causa teva?Una bona pubilla Catalana és molt millor que una inadaptada espanyola que va de pijoprogre.
P.D.:per cert,quantes tites has evaluat per dictaminar això?
| |
| Re: UN ALTRE EXILIAT DEL TERROR NACIONALISTA. | 25/12/2011 - 12:18:01 | |
| Nom: Moragues
Vagi a cagar a la via senyora, però a la via del tren entre Madrid i Guadalajara, guapa. Com mes lluny millor i aixi no tindrà por que els dolentots dels independentistes catalans l'agafin amb les calces baixades.
| |
|
|