Fòrum

TEMA: MAS, TU ENS RETALLES, NOSALTRES RETALLEM

MAS, TU ENS RETALLES, NOSALTRES RETALLEM24/11/2011 - 22:34:53
Nom: Marta Guillem

Davant el comunicat del President Mas de retallar als funcionaris una part del seu sou, com a funcionària que no arribo a mileurista, li faig saber a ell, a tots els de CiU i als seus votants, que la retallada que s'aplicarà al meu sou, serà directament proporcional, com a mínim, a la que penso aplicar jo a la meva capacitat de Consum, deixant de comprar coses superflues, cercant establiments més barats, i deixant de sortir alguns caps de setmana a fóra, com feia fins ara. Per tan, botiguers i petits comerciants afins a CiU, empresaris de CiU, hostelers i restauradors simpatitzants de CiU, agraiu a Mas i als seus que a partir d'ara tindreu menys negoci.

Au! A esperar temps millors!

Respondre  
Re: MAS, TU ENS RETALLES, NOSALTRES RETALLEM27/11/2011 - 11:18:48
Nom: Pasbort

CONTRADICCIONS
Hi ha moltíssima gent que es diuen "ANTITAURINES" i a la primera ocasió VAN i VOTEN a FAVOR dels "MATAORS" ...ve a èsser com aquells que es diuen "INDEPENDENTISTES" i VOTA a favor de CASTELLA es com dir a......."LA MERDA EL CATALA I ELS CATALANS" si....ho antenc que em "BOMBIN" MADRID.....MADRID......MADRID,,,,,,,, (una LIMOSNITA POR EL AMOR DE DIOS......) El BARÇA NO ELS PODIA HUMIL-LIAR....

Respondre  
Re: MAS, TU ENS RETALLES, NOSALTRES RETALLEM27/11/2011 - 15:56:43
Nom: Josep Coll

Es veritat. mas, tan valent que ets amb els funcionaris i la resta de catalans, i tan poca cosa amb els del Partit Popular! Si en ,lloc de portar en Duran de cap de llista a les Generals, hi arriba a anar l'Oriol Pujol, n'hagaués tret 20!

A que espereu per agafar el turo per les banyes?

Respondre  
Re: MAS, TU ENS RETALLES, NOSALTRES RETALLEM27/11/2011 - 20:36:26
Nom: Jaume Compte

MAS, FORT AMB ELS DÈBILS, DÈBIL AMB ELS FORTS.

Respondre  
Re: MAS, TU ENS RETALLES, NOSALTRES RETALLEM03/12/2011 - 11:34:17
Nom: pasbort

Aquet MAS ja a aprés la lliçó d´e. r. c. PROMETRE, PROMETRE, PROMETRE recorden aquells cartells antics que deien "HOY NO SE FIA MAÑANA SI!" ben MIRAT és el mateix que han VOTAT tots els que en saben un munt....de que DURE, DURE, DURE, l´ESCLAVITUT!!!! aquests VOTANTS tant INMUNES a la PIETAT això SI, saben dir ETA, ETA, ETA, és la CRIMINAL, ELLS? NOOOO!! QUE VA !!!! sols que volen i volen allargar la miseria als MISERABLES i prou!!!! el perquè els agrada la MISERIA NO NO ENS HO HAN DIT MAI PERQUE HOSTIES VOLIEU I VOLEU ENCARNISAR-VOS AMB LA MISERIA DELS MES HUMILS ENS HO DIREU ALGUNA VEGADA PER QUE PER QUE VOLIEU AQUESTA MISERIA?

Respondre  
Re: MAS, TU ENS RETALLES, NOSALTRES RETALLEM03/12/2011 - 16:48:19
Nom: anseso

Et felicito sincerament per la teva decisió. Trobo que rebaixar el sou als funcionaris/funcionaries que perceben una minima retribució, és fastigós i declara la incapacitat del govern que han escollit uns milers de babaus i que no ens portarà allà on volem anar, a la llibertat.

Respondre  
Re: MAS, TU ENS RETALLES, NOSALTRES RETALLEM03/12/2011 - 22:54:57
Nom: Melcior

Per Nadal, cap Regal!

I a veure si no tindrà els botiguers de tot Catalunya a la porta de Palau.

Respondre  
NO ES LA SOLUCIO04/12/2011 - 15:08:51
Nom: F1

ARRIBA FUNCIONARIO:

Arriba funcionario que es hora de trabajar ...
A las 5 me levanto pillo el coche y a currar ...
A las 7 hago el recuento a ver si alguno ha muerto ....y sino pos na
Aqui estoy en el patio rodeado de delincuentes y asesinos que me pueden a mi matar....
A trabajar un dia mas, a jugarme la vida por un sueldo que me dan.
Ahora llegan tiempos duros, nos bajaran el sueldo, nos quitaran mejoras que años nos costaron ganar, piensan que con nosotros el pais van a arreglar.
Dicen que recortan, pero ellos el sueldo no se tocan, y a los delincuentes un lote les dan en navidad.
y a nosotros?...
Arriba funcionario que te ha costao entrar, pa ganar un sueldo medio que ahora te quieren quitar...
Quien dice que vivimos bien, que se haga funcionario, que estudie, que se saque una dura oposicion, que se vaya a trabajar lejos de donde vive, que este dispuesto a encontrarse a delincuentes por la calle....que se haga funcionario y que nos deje en paz.
Pequeño colectivo, con gran peligrosidad en el trabajo, que no esta valorado, y que la administracion deberia de cuidar, ya que bien es cierto que la carcel es la carcel y trabajar en este medio implica muchos mas riesgos que el que sufrimos cuando estamos en un patio rodeados de cacos. Riesgo de secuetros, amenazas coacciones familiares y un sin fin....que eso no esta pagado ni con el sueldo que gana algun alto cargo, aunque eso sea para ellos reconocerlo al amargo.

ARRIBA FUNCIONARIO TODOS HACEMOS FUERZA, A TRABAJAR

Respondre  
Re: MAS, TU ENS RETALLES, NOSALTRES RETALLEM06/12/2011 - 11:12:27
Nom: pasbort

Mire Sr. Duran, Es vosté i TOTS els que van votar a VOSTES els RESPONSABLES de que això passe, aixís com el que ha passat a l´ALDEA, JO no tinc RES, RES, RES, RES, de culpa, jo ja vaig VOTAR A FAVOR DE LA INDEPENDENCIA per donar UN CANVI RADICAL!!!! vos podeu dir el MATEIX..? mire si més NO, em serveix PER A NO SENTIR-M´HI CULPABLE, del que passa a l´ALDEA que ji, ji, ji, molts dels damnificats els BOBOS SIIIIII QUE VAN VOTAR PERQUE LA MERDA CONTINUE.....APA DONCS que mingen MERDA SI TANT ELS AGRADA!!!!. pero REITERO JO VAIG VOTAR CONTRA LA MERDA VOS, VOS, VOS, podeu dir el mateix...? VISCA LA TRONA DIREU.....

Respondre  
Re: MAS, TU ENS RETALLES, NOSALTRES RETALLEM12/12/2011 - 11:03:39
Nom: Mireia Joandreu

Estaria be que algú pengés a Internet una llista d'empreses de CiU. Per saber on hem d'aplicar les retallades nostres als que son els que ens retallen.

Respondre  

Anar a la pàgina

1  2  

- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: