Fòrum

TEMA: La veridable democràcia, la que és neta

La veridable democràcia, la que és neta21/11/2011 - 19:47:27
Nom: joanalfred

Dels covards fuig i amb els valents m'enfronte, dels primers espere grans traïcions i dels segons grans collons, és la diferència entre el que té un valor viu i el que de per si va nàixer mort. La democràcia espanyola va nàixer condemnada a viure amb la seua hipocresia, va nàixer òrfena de cor i cega per revengismes transtocats des del més fondo del seu ser.
Covards i traïdorencs polítics van omplir les places i van encunyar en les terrasses de mitja Catalunya els seus recanvis fosos en els focs de les més pèrfides accions, polítics plens de seca vèrbola, plens de mala bava, polítics que van deshonrar i deshonren els més recòndits llocs del sòl patri, els mateixos llocs que una vegada van calcigar personatges del llinatge i nivell de Joan Espriu, de Joanot Martorell, els mateixos que van xafar amb els seves humils albarques els milers, els milions de llauradors i pastors que van omplir amb els seus sons de grandesa els vents desventrats del país.
Pobre del meu poble, pobre de la terra meua, de la terra que em va veure nàixer, de la terra que amb les meues suors i les meues promptes plores vaig regar moltes vegades sense tindre cap consol, sense tindre repòs etern en mon caminar històric, sense conéixer el perquè la rodegen tants i tants enemics. Eixa volgut lector, eixa és la meua estimada terra, eixa és la pàtria dels meus avantpassats, la meua i si vols la teua també, també perquè ací cabem tots, els bons i els roïns, els llestos i els desmanotats, els pobres i els rics, tots podem viure en pau, tots podem conviure com a Déu mana, només necessitem donar i que ens donen afecte i respecte, només necessitem assaborir les aromes de llibertat que de bona mà pupulan per l'horitzó més pròxim.
Totes les passions que nascudes de vells amors originats a l'ombra d'amagades tortuositats, totes les lliçons que perdudes per no arribar-les a conéixer, totes les il·lusions que trencades per no saber-les retindre. A tu estimat lector, a tu ben-volguda persona si la teua vida ha sigut neta, si els teus amors sempre van ser francs, tu ho entendràs, tu perdonaras mon desdiversos i al final de tot segur que et posaràs en camí, pel mateix camí que vaig i amb mi parlaràs, segur que parlaràs i al final un poc o un molt em diràs.joanalfred.

Respondre  
Re: La veridable democràcia, la que és neta24/11/2011 - 00:12:46
Nom: Marta Fontal

quina pamplinada mes yonya.
i a mes poducte d'una gran mentida.

quin fastic de nacinalistes

Respondre  
Re: La veridable democràcia, la que és neta24/11/2011 - 11:51:19
Nom: pasbort

Quan........A la guerra, van anar la quinta del BIBERO, aquets mateixos ara han anat a VOTAR....a més a més del BIBERO han anat a VOTAR XUPAN-S´HI el dit GROS de la mà,,,,JA.JA,JA,JA, JE, JE, JE, JE, JI, JI, JI, JI, JO, JO, JO, JO, JU, JU, JU, JU. (estic content, aquesta FOTO dormin al carrer JA NO M´HA FET EFECTE VISCA TAMBE M´ESTIC TORNANT UN CINIC COM QUASI TOTS ELS VOTANTS!!!!)

Respondre  

- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: