TEMA: Els farsaires de la política.
| Els farsaires de la política. | 25/10/2011 - 18:11:31 | |
| Nom: joanalfred
Com deia molt obstinat el meu oncle Abdòm, ni són tots els que están, ni están tots els que són. Clar que en aquest noble treball hi han persones amb gran moralitat, persones que dominen els seus interessos particulars per sota de l'interés colecctiu, persones que treballen per aquells que els han confiat les rendes de l'administració, persones, polítics que primer que res són grans homens.
De tota mena i per desgràcia en aquest ambient tambè hi han rates d'albellò, rates traicionères que esperen que el cap de colla es fique de cul per a menjarse-lo viu sense ascos que valguen. Aquesta colla, aquests tipus de gent és tinc aglutinats dintre dels farsaires, dels que viuen a la salut del treball i la ceguera de la resta.
I per desgràcia del que soc parlant en política abunden més que els bolets a la tardor en la serra Mariola. Al 20N va a treballarse quin partit agafa el poder en Espanya, quin partit domina el cotarro de l'administració central, i per desgràcia per a la resta com Catalunya, la pilota està en el terrat de les dos formacions majoritaries a la península ibèrica, el PP i el PSOE, tanto monta, monta igual Rajoy que Rubalcaba, en ideals, en interessos capitalistes, en mentides, en desprestigiar el nivell de la nació catalana.
I qui te la culpa del lio polític, social que patim. Com no, els polítics tenen molt a dir en aquest tema, però no oblidem al poble, no oblidem als milions de persones que a cada pas que donen demostren el seu minso nivell democràtic i el seu valor de llepaculs a l'alça. Sap el respetable que prop de mig milió de votants de l'estat espanyol no saben llegir, ni escriure, que són carn de forca dels trabucaires sortits a polítics de la nit al matí. Sap el respetable que més de 400.000 persones amb problemes psquiàtrics greus dicataminen amb el seu vot la voluntat serena de de la resta, sap el lelo del poble que més de 5.000.000 milions de votants jubilats decideixen el seu vol a ran de les invitacións-tot gràtis que reben de les cúpules dels partits, generalment com he vingut remarcant dels dos grans partits. Al meu poble en particular ho fan per una taça de xocolata i un parell de bunyols, en altres pobles sinò és igual, segur serà semblant i el pitjor si cal és/serà que els pagans de la xocolata i els gorrons de la mateixa es diuen tenir un espirit democràtic, un espirit solidari (suposse que eixa solidaritat no sen's sortirà enllà dels camals, suposse, perquè una vegada a fer supossicións ja no se on estarà/serà el principi i on el final de la dignitat de la raça humana)
| |
| Re: Els farsaires de la política. | 29/10/2011 - 11:30:07 | |
| Nom: atlasac
OCTAVETES SUBVERSIVES
Vosté VOTARA a favor de CiU per a que
continuem ESCLAUS?,...VOTARA a
favor del P. s. o. E.? per a que continuem
ESCLAUS? VOTARA a favor d´e. r. c.
per a que continuem ESCLAUS ?
VOTARA a favor del P. P. per a que
continuem ESCLAUS?...etc. etc. perquè
hòsties vol que continuem ESCLAU!!! si...
VOTANT INDEPENDENCIA ens podriem
alliberar? encara diuen que ETA, el seu
NO SERA UN TRET A LA NUCA?
voldrien cas d´èsser INDEPENDENTISTES?
si està clar quan més pronte puguessim fer les
eleccions millor i si no volen la SOCIALITZACIO
quina és la propossició...res de dir-nos...que
viuriem com a PRINCEPS!!!.
| |
| Re: Els farsaires de la política. | 29/10/2011 - 23:00:57 | |
| Nom: Pere Martínez
El 20-N voteu partits catalans. No voteu partits espanyols.
| |
| Re: Els farsaires de la política. | 31/10/2011 - 19:56:01 | |
| Nom: joanalfred
El que fare serà no votar a ningú, de petit sempre he sigut com la gavina amb vol lliure, mai m'he deixat mullar per cap sentit orientatiu, i menys m'he ficat baix l'ombra de cap arbre a conveniència de no patir influències alienes.
Mire vostè el que fa ser d'una vorera o altra del camí a molta gent el magnifica o el mareja, i aquest ni és ni serà mai el meu cas.
Amb l'atenció de sempre.
| |
| Re: Els farsaires de la política. | 05/11/2011 - 11:39:04 | |
| Nom: pasbort
La que ens ESPERA....em d´estar PREPARATS per a que dintre de poc siguem tractats NO COM FINS AVUI, sino com TERRORISTES!!!!! i pensar que els NOSTRES? molts DIRECTA o INDIRECTA-MENT DONARAN el VOT ....VOS ESPARVER? i pensar que amb que possessis un paperet a la urna JO i TU sí, sí, tú, que ni SAPS NI VOLS saber que eres ESCLAU ! !, TANT et van regirar el cervell? estan LLUNIIIIISSIM els d´ETA de tú OI? i tant ! !, a que NO ET SENS CULPABLE DE QUE TINGUIN QUE ANAR A BUSCAR EL MINJAR A LES ESCOMBRERIES? NATURALMENT TU NO!!!!, que VOTES en contra de la gent per que el TEU PARTIT POLITIC aixís t´ho mana ja estàs content....NO US ENGANYEU, amb una altra MENTALITAT TOTA aquesta MERDA en 15 dies estaria NETA!!! JA US HO FAREU ! ! !.
| |
|
|