Fòrum

TEMA: Delenda est catalonia

Delenda est catalonia20/10/2011 - 18:15:02
Nom: anonim

DURAN, PREOCUPAT: " ELS NOU NASCUTS A CATALUNYA SÓN MAJORITÀRIAMENT FILLS D'EMIGRANTS"

dimecres, 19 d'octubre de 2011

El secretari general de CiU i cap de files de la federació a Madrid, Josep Antoni Duran i Lleida, ha alertat en un article la seva pàgina web –titulat "Al Baix Empordà, Mohamed"–per alertar que "els nous nascuts" a Catalunya són "majoritàriament fills de mares immigrants ".

Duran es remet a les dades fetes públiques fa uns dies per l'Institut d'Estadística de Catalunya (Idescat), que revelen que aquesta comunitat va registrar 84.015 naixements el 2010, un 1% menys que l'any anterior. Mentre que els naixements de mares espanyoles han caigut un 1,5%, entre les dones de nacionalitat estrangera - que a Catalunya representen tres de cada deu naixements -, experimenten una lleugera recuperació del 0,3%.

"La natalitat baixa, cau un 1%, després que caigués ja el 2009 gairebé un 5%", ressenya Duran abans de lamentar que "aquesta disminució es produeix més entre les dones autòctones, i els nous nascuts majoritàriament fills de mares immigrants"

El candidat de CiU insisteix que als catalans els hauria de preocupar "que el relleu generacional es vagi fent amb persones de fora"."Dec ser un carca, xenòfob ... i no sé quantes coses més, però a mi em preocupa, i cada vegada que em passejo pels carrers de Palafrugell (Girona) em preocupa encara més. Em sap greu, sóc així", afegeix el líder d'Unió.

Informa.ARA



Respondre  
Re: Delenda est catalonia22/10/2011 - 19:02:21
Nom: anonim

Realment ho tenim molt fotut...

Respondre  
Re: Delenda est catalonia22/10/2011 - 22:52:22
Nom: què dieu !!!

I on està el problema? Si vol més autòctons haurem de posar-nos a procrear com conills. I sap què? El Món és rodó. Som els que som, i això no és cap problema.Aquests fills d'immigrants, són nous parlants de català. Són ells els que s'incorporen a Catalunya, i també són Catalunya.
La immensa majoria de Catalunya és bilingüe i són fills d'immigrants. Sort en tenim !

Respondre  
Re: Delenda est catalonia23/10/2011 - 00:02:29
Nom: Marta fontal

Doncs res senyor Duran, que la Gene faci un programa agafant un mascle i una femella d’arrels (si queda algú) i els fiqui al zoo per la preservació de la espècie.

Total mes racistes i feixistes que sou els de CiU ja no es pot ser, no cal dissimular tant.


Respondre  
Re: Delenda est catalonia23/10/2011 - 13:55:57
Nom: anonim

Amb gent tan beneita com la de les darreres dues intervencions anem de cap al suicidi...El darrer que apagui el llum. Que hi farem!

Respondre  
Delenda est ¿¡¿"catalonia"?!?23/10/2011 - 20:55:19
Nom: XxX

¿A qué viene esta mezcla de latín e inglés?

¡Ah! ¡Ya! Como Cataluña no existía en tiempos de Catón...y no queremos poner Tarraco o algo así...nos tiramos a la piscina con la inventada de turno...por si cuela...

Vale...vale...en la línea...

Estamos más que acostumbrados...

Respondre  
Re: Delenda est catalonia24/10/2011 - 14:37:03
Nom: Emilià


Cal foragitar els moros de Catalunya. Perquè si es queden aquí pariran com a conills fins a constituir la majoria demogràfica.

Respondre  
Re: Delenda est catalonia24/10/2011 - 18:58:48
Nom: innisfree

De barreja de llatí i anglès, res de res. Encara que Catalunya no existís en temps dels romans, això no priva que es creés, en l'edat mitjana, la forma llatinitzada Catalonia, que posteriorment ha estat adoptada pels anglesos, a falta d'un topònim propi. O sigui, que el carro va després dels bous, i no pas a l'inrevés.

Respondre  
Re: Delenda est catalonia24/10/2011 - 21:50:30
Nom: Hi ha una solució

Hi ha una solució molt fàcil: deixar de votar als enemics i, aquesta vegada, fer-ho per la PxC.

Respondre  
Re: Delenda est catalonia25/10/2011 - 10:21:48
Nom: Jofre

l'única invasió es la d'espanyols colons que peixen a la nostra s'inventen partits d'extrema dreta com PxC o Cs per dividir-nos, colons ho sou tots aquells funcionarios que heu vingut fa 15 o 20 anys i encara no parleu la nostra llengua, escoria que malvivia als seus "pueblos" i ara ens xucla la sang, per altre banda res a dir amb la bona gent que va venir a treballar i s'ha integrat com ha pogut però que ha fet dels seus fills catalans, pel que fa als "sarraïns" i "negres" i d'altres el mateix que abans amb els "xarnegos" n'hi ha de bons i de dolents com cada casa, i si falta tanta gent es perque en 30 de govern de CIU no es va promoure la natalitat ans el contrari, i si els de l'opus d'UDC volen que tinguem més fills que facin com el nord d'europa o a França on es pot compaginar treball i família, Deu ens agafi confessats amb la purrialla pseudoespanyola que escriu als forums

Respondre  

Anar a la pàgina

1  2  


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: