Fòrum

TEMA: Inseguretat creixent

Inseguretat creixent30/09/2011 - 18:07:38
Nom: Anonim

Avui mateix el meu fill, de dotze anys, m'ha explicat que quan era al metro ha entrat un individu d'aspecte subsaharia o magrebi i li ha dit literalment, amb amenaces, "dame el dinero, damelo". Evidentment, per la seva edat s'ha quedat molt espantat, sort que la casualitat ha volgut que en aquell moment entres un agent de seguretat, el que ha fet que l'individu en questio baixes precipitadament del vago. El meu fill aquest cop ha tingut sort, pero la preocupacio no ens la treu ningu. I mes en saber que ahir el poeta valencia Salvador Iborra fos assassinat per dos desconeguts que li havien furtat la bicicleta, i tambe despres d'escoltar al programa Catalunya Opina de Canal Catala com una senyora es queixava que dos individus d'aspecte estranger van apallissar per robar-lo el seu marit quan sortia de fer una conferencia, era professor, al centre de Barcelona i el van deixar tetraplegic.
Sincerament aixo no es pot tolerar i NO POT CONTINUAR AIXI!! ...

Respondre  
Re: Inseguretat creixent03/10/2011 - 19:32:30
Nom: Anti-amnèsic

Els anys setenta i vuitanta van ser anys de constants robatoris de cotxes, atracaments a bancs, botigues, farmàcies i a tot arreu, anys d'estrebada i ganivet a la gola, ionquis i massificació a les presons. "Ja no podies sortir al carrer de nit" i tot allò.

De res.

Respondre  
Re: Inseguretat creixent04/10/2011 - 11:04:50
Nom: Anònim

Això és una excusa de mal pagador...

Respondre  
Re: Inseguretat creixent04/10/2011 - 15:27:18
Nom: Anti-amnèsic

¿Et penses que faràs alguna cosa imputant els delictes als que tenen "aspecte estranger"? No resoldràs res, només aconseguiràs que et tinguin per boig, racista i feixista: més problemes.

Es una batalla absolutament perduda, creu-me. Perquè ben aviat tots ells votaran.

Ho has d'enfocar des d'algun altre punt de vista. ¿Com es va fer que els espanyols que van venir els anys 60 i 70 es calmessin? Es van anar fent grans, van assolir algun grau d'ascens social. Fins que això passi, paciència i a entomar. No els faran fora, treu-t'ho del cap.

Els delinqüents són, en llur majoria: a)homes i no dones; b)joves i no adults; c)pobres i no rics; c)immigrants i no autòctons. De vegades s'ha volgut veure el problema com una cosa "juvenil", d'altres, com un problema "social". Allò més baix, mesquí i contraproduent, és veure-ho com una cosa de races i "aspectes".

Es el punt de vista més eixorc i ridícul, també és el més perillós.







Respondre  
Re: Inseguretat creixent04/10/2011 - 19:57:33
Nom: IA



-Immigració = +Seguretat


Respondre  
Re: Inseguretat creixent04/10/2011 - 22:20:56
Nom: Anonim

Ni races ni hosties, simplement els fets i la realitat objectiva, tot allo altre es deformacio, sectarisme, manipulacio i mala fe d'un pseudoesquerranisme ridicol i tronat... El que es blanc es blanc i el que es negre es negre...

Respondre  
Re: Inseguretat creixent05/10/2011 - 18:23:16
Nom: joanalfred

Com deia el meu oncle Abdòm no se on anirem a parar amb casos com aquest, no se que hi ha a la nos societat per a que un adult done un esglai d'aquest calibre a qualsevol nen, estic decebut de veure la davallada de valors que tots patim, ara be el cas de que l'adult siga negre o blanc, siga d'aquí o de més enllà ho veig sol anecdòtic, realment senyora el mal, la decadència humana escampa pertot arreu.

Respondre  
Re: Inseguretat creixent06/10/2011 - 16:30:23
Nom: 20N

La solució, és votar a la PxC el proper 20N. No donar mai més el nostre vot als nostres enemics. El Codi Penal i la Llei d'Extrangeria, els han fet els partits polítics amb responsabilitat de govern.

Respondre  
Re: Inseguretat creixent07/10/2011 - 12:23:12
Nom: atlasac

Queda clar de fà molys anys que els CRIMINALS LLADRES TIRANS INVASORS i BOTIFLERS tenen els seus DRETS, som les persones BEN EDUCADES el que NO EN TENIM

Respondre  
Re: Inseguretat creixent08/10/2011 - 12:25:15
Nom: Nic

El petit problema és que PxC té una considerable nombre d'immigrants -espanyols- i alguns amb antecedents penals: skins, subhasters, etc.

Respondre  


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: