Fòrum

TEMA: "CATARRES": UNA ALTRA BURLA

"CATARRES": UNA ALTRA BURLA15/09/2011 - 19:26:30
Nom: Jordi Sànchez

No se sap què ho fa, però de Catalunya se'n fot tothom. I quan els nacionalistes es veuen davant per davant de la GRAN BURLA, no se n'adonen de la paròdia, i S'HO CREUEN.

Hem tingut el cas dels "CATARRES", o sigui, un grup paròdic de catalans amb tendències etarres, i els pobres desgraciats s'ho han cregut, Pujol el primer, inflat perquè diuen que tenen somnis eròtics amb ell. Sembla que ha perdut els caducs.

Ja hem tingut el cas cruel del Sostres, que també va estar parodiant, ridiculitzant, mirant de fer que es destapessin els separatistes racistes i tot això, per compte del senyor Arcadi i companyia. Quina serà la nova estrella que es destaparà? Atenció a López Tena i Rahola, per exemple.

Els pobres catalans són com la solterona d'aquella pel.lícula de Bardem, "Calle Mayor", els més despietats se'n burlen, i quan la tenen enamorada ensenyen el seu rostre veritable, i au, que es suïcidi.

Respondre  
Re: 17/09/2011 - 19:46:36
Nom: no n'has de fotre res

Em sembla que ho has entès malament. Si no podem enfotre'ns de nosaltres mateixos, és que estem molt malament. Tant de bò que això no passi mai, perquè als països que la gent no pot dir que algunes coses no van del tot bé, la gent fot el camp per por. Què vols, imposar una censura a l'estil de Mao? A part, no crec que en Tena i la Rahola siguin massa equiparables, seria com comparar en Pujol amb tu.

Respondre  
Re: No te n'adones? 18/09/2011 - 11:31:58
Nom: Silenum

És , efectivament, una burla. Però una burla pels massa puristes. Que no hi poden haver Chonis i catalans que se n'enfotin amb un sà sentit de l'humor?
Au Sánchez sigues persona i amb un sentit més ample de comprensió...

Respondre  
Re:LAS COTORRAS18/09/2011 - 17:39:43
Nom: Arnau Gavaldá

SON MES BE LAS COTORRAS

Respondre  
La chola19/09/2011 - 10:05:24
Nom: Capita canalla

Pujol, con su gracieta de la “choni” de castefa, me hizo recordar a una novieta que tuve no hace mucho tiempo.
Como no podía ser de otra manera, ella era una “chola” (es decir una choni catalana, votante de CIU, muy catalana).
¿Querría enseñarme ha hablar catalán la chola? Pues mis queridos amigos os equivocáis. La jodia la chola, a la semana de estar saliendo con ella me presentó al pages de su padre. El racano de su padre, ya el primer día me arreó un pedazo de bufadora la hostia de grande y me puso a trabajar en sus avellanos.
Allí se quedó el pages, la chola y la bufadora y yo a la semana siguiente estaba con una choni de castefa más feliz que una perdiz.

NOTA: Un día por casualidad me encontré a la chola catalana con una sonrisa de oreja a oreja y con un tío agarrado del brazo (no se le veía tan contento). El gachón, llevaba una bufadora que era más grande que él. Al poco tiempo me dijeron que el payo tenía de de apellido Pujol. Casualidades de la vida pensé.

Capitan canalla, martillo de herejes y nacionalistas, oficial de los tercios de Flandes


Respondre  
Re: infantilisme19/09/2011 - 14:00:32
Nom: innisfree

Que n'ets, d'infantil, "chapita".

Respondre  
Ell son nacionalistes catalans19/09/2011 - 20:38:25
Nom: Anonim

Els Catarres son nacionalistes catalans i no es mereixen les critiques que puguin rebre perque dos d´ells varen fer amb HOTEL LA PAZ una canço anomenada "nazionalismo". Els criticavam altres nacionalismes com el xines o el israelià.

Malgrat jo soc de dretes i per tant lluny de les seves idees crec que son unes persones molt amables i educades i em mereixen molt respecte.

Respondre  
símptomes de bufó20/09/2011 - 07:01:46
Nom: J.S

Aquesta lamentable cançoneta estava pensada com una espècie d'"Amo a Laura", una ensarronada, un "hoax", però els criticats s'ho han empassat, no han vist que els deien "racistes", ho han entomat com a sàtira simpàtica "des de dins", i així els valents anti-nazi-onalistes han canviat de camisa per aprofitar aquest públic tan ximple que no coneix quan li aixequen la camisa. No val la pena dedicar-hi dos paraules més. Pujol es va ficar de peus a la galleda, afalagat per unes paraules que s'hi referien. Prou.

El símptoma principal que estem davant d'un farsant, comediant o "agent provocateur" es la fal.lera que mostra per burxar en la divisió entre els catalans i els castellans que viuen a Catalunya, fer veure que els primers discriminen, marginen, menyspreen, volen guanyar o dominar els altres. Quan un element -o grup musical, o el que sigui, fins i tot cadenes de televisó- agafa aquest camí, podeu pujar-hi de peus que va amb mala fe. Que els catalans i els castellans anem a bufetades es l'objectiu, el Sant Grial que han perseguit tots els demagogs espanyolistes des de fa quaranta anys -i abans, és clar-.

Un altre símptoma sospitós és la "coincidència": es diuen coses que podrien subscriure els adversaris, però suposadament des del punt de vista totalment oposat. Sí, Catalunya és un cau de corrupció i incompetència; sí, la immersió es totalment il.legal; sí, el president ha d'anar a la presó per no introduir el castellà; sí, cal prohibir la bandera espanyola i l'espanyol; sí, les institucions catalanes malgasten més que qualsevol d'Espanya, sí, sí, sí... Tornen a fer la comèdia de posar-se en el rol grotesc que voldrien els antagonistes més furibunds. La saben molt llarga.

Encara més: l'argument que "Espanya fa el que ha de fer" sol eximir aquests suposats "radicals" de cap crítica envers els enemics més aferrissats de tot allò que sigui català, i encaixa en un patró d'atacs personals que "sorprenentment" només llencen dards -o bombes- contra gent d'aquest costat. Mai no els arrencareu -ni ara ni abans- cap crítica contra alguna de les vaques sagrades del centre de la península, polítiques o periodístiques, i en canvi, es produeixen amb una iconoclàstia bestial contra tota cuca vivent d'aquí. Senyal que tenen un bon coixí. Els detalls, no els sé, sóc un lector de diaris i res més, però ja m'ho direu d'aquí a tres o quatre anys. Pressento que assistirem a uns strip-teases ben poc agradables. Alguns ja duen la gavardina mig oberta.



Respondre  
Re: 23/09/2011 - 11:45:13
Nom: anonima

Mira tio aquesta història no te la creus ni tu i segur que amb la teva pinta casposa, rància i amb olor de fritanga del tapeo no crec que cap catalana se't pugui acostar, segur que estàs amb la choni española perquè no tenies més remei. Ara no et preocupis que et fotarà els quartos fins deixar-te sec, que és l'únic que sabeu fer.
A més m'agrada que un feixista espanyol com tu s'autoqualifiqui de "martirio de herejes": però algún encara no havia dubtat del que són els espanyolistes ? "la España de la inquisición" els de la "una,grande y libre". I després ens volen fer creure que són demòcrates y que vieun a Europa, ha ha, esteu a la edat mitjana i quan ens independitzem ja podeu anar demanant l'annexió al Marroc que serà a vosaltres que us faran fora de la UE per paletos.

Respondre  
Perplex amb alguns comentaris...23/09/2011 - 13:18:44
Nom: olodelbages

Soc un independentista convençut de cap a peus segurament des que vaig nèixer... he escoltat avui la cançó aquesta famosa de la Jenifer i l'he trobada molt divertida... per res m'he sentit ofès en res i no crec que cap "choni" tampoc se n'hagi sentit... em pregunto on té el sentit de l'humor la gent?? què pot tenir d'ofensiva?? la gran virtut que portarà als catalans sense cap mena de dubte a la independència és la diversitat i la convivència cívica que hi ha al país... el dia que tothom vegi que realment catalunya és això, aquest dia tots anirem a l'una pel què convingui...

Salut i Independència!!!

Ah!! visca els indepes i visca les Jenifers de Castefa...

Respondre  

Anar a la pàgina

1  2  3  4  


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: