Fòrum

TEMA: Ni fique ni lleve rei, només que n......
Ni fique ni lleve rei, només que n......15/09/2011 - 18:42:18
Nom: joanalfred


Ni pose, ni lleve rei només ho discutisc i ho faig davall la meua responsabilitat d'home lliure amb la qual porte casat el temps suficient per a entendre-la i al temps habilitar-la quan siga de menester.
El problema originat per la crisi econòmica que estem patint els ciutadans europeus no sols ve donat per la magnitud financera aconseguida si no també per la falta d'unitat del conjunt. La UE va nàixer malament, es va criar pitjor i ara estem arreplegant els paupèrrims resultats a tanta falta de concreció generada. Una Europa sense fronteres creada només per a què les grans fortunes, les multinacionals tingueren al seu abast beneficis desorbitats mentres el poble pla li quedava a arreplegar les molles i les pobres monedes de coure que li deixaven tirades pel sòl.
Parle per la gent que conec, parle pel nivell, pels seus coneixements del tema, parle per allò que van entendre, millor dita els van donar a entendre els polítics que era el Mercat Comú (UE).
La mitat d'estes persones desconeixien/en en un 98% els desavantatges i avantatges de pertànyer a susdit organisme, el 58% contestaven/en allò que han sentit dir als mitjans informatius, als polítics sense tindre en compte el significat final del que parlen, el 90% dels votants que van recolzar l'entrada del nostre país en l'actual UE ho van fer perquè així ho havien manat les autoritats locals, comunitàries, centrals o bé perquè era l'orde donada des de dalt dels partits polítics i ho van fer sense cap debat, sense tindre criteri propi en la decisió final.
La Comunitat Valenciana en els primers 5 anys de l'estada espanyola a Europa va tindre unes perdudes agrícoles superiors al 20% del seu producte brut interanual amb l'afegit de no tindre ni veu no vot en les decisions agrícoles comunitàries. Només amb la desmantelación dels alts forns de Sagunt i les seues empreses adjacents la indústria valenciana va tindre en els primers 10 anys de la seua pertinença europea perdudes per valor de 19.000 milions de les antigues pessetes. La flota pesquera espanyola i les drassanes espanyoles quasi van arribar a desaparéixer, sobretot els últims.

És veritat que en el compute final no han sigut tot números rojos, veritat que han haguts guanys fabulosos, però miren per on els guanys en un 95% només les han vist les butxaques de sempre (Pose com a exemple que mentres mon pare li van donar una ajuda de 100 euro per fanecada si requalificava uns terrenys a la Duquessa d'Alba li donaven centenars de milions, amb l'afegit que mon pare va treballar sempre la seua terra i la susdita Duquessa ni tan sols l'ha vist mai). Llavors si abans de la II República, en la mateixa, en la Guerra Civil, en el franquisme, en la democràcia, abans d'entrar en la UE i ja dins de la mateixa continuem igual que en els temps dels Reis Catòlics, continuem veient com els rics es fan més rics i els pobres més pobres que figa ve/ens dona tant de canvi, perquè collons continuen els pobres sent tan caracollons i els rics tan pocavergonyes. Ací no ha canviat res, ací uns pocs amb l'aquiescència de les lleis i dels polítics se'l porten quasi tot i uns molts mentrestant a morir-se de fam i de por, de por de que els lleven la molla dels dilluns o tal vegada la dels diumenges.
Es este país viuen/encara hi ha persones honrades, persones de nivell, persones en què pots confiar, però per desgràcia són molt poques i en açò que ací-ara criden democràcia valen els vots i estos majoritàriament vénen d'un altre grup de persones, vénen d'aquells que canvien el seu vestir quotidià per un altre més sofisticat per als diumenges i no saben que ja no enganyen a ningú, continuen sent els mateix jupa-mocs/pixatinters de sempre. joanalfred.

Respondre  
No hi ha cap resposta!


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: