Fòrum

TEMA: la gran mentida dels nacionalistes

la gran mentida dels nacionalistes08/09/2011 - 20:11:25
Nom: Marta Fontal

L’altra dia un vell lluitador antifranquista del SUC em deia respecte del nacionalisme.

Ja és l'hora d'anar desmuntant la gran mentida històrica dels nacionalistes.
Aquesta gent de CiU son els hereus de la Lliga que van participar a favor del “alzamiento Nacional” d’en franco.
Aquesta gent de CiU son el fills y nets dels antics càrrecs politics del franquisme a Catalunya (alcaldes, concejales i membres de l'estructura politca de la dictadura)
Aquesta gent de CiU son els que van plorar amargament la mort del dictador per que “ens va donar 40 anys de pau”
Aquesta gent de CiU son el que es van enriquir gracies a la dictadura aprofitant-se de la fortíssima emigració que en franco va forçar capa catalunya per proporcionar-li ma de obra barata y sense drets a la burgesia catalana.

Aquesta gent de CiU son els que ens escopien quan tractàvem d’organitzar nuclis de resistència antifranquista en les entitats culturals dels pobles.

Crec que aquell vell lluitador te molta raó


Respondre  
Re: la gran mentida dels nacionalistes09/09/2011 - 01:59:16
Nom: Serenor

Escolti senyora, que una cosa és Ciu format per uns individus, tot i així votats per força gent, i una altra són els nacionalistes als que es pot incloure esquerra entre d'altres, perque de nacinalistes en són d'igual el PP, C's, UPyD i tots els que s'hi assemblen encara que ells s'autoproclamin normals defensors de la constitució i l'ordenament, español es clar.

Aqui l'unic conflicte real és d'identitats. L'existència de la identitat catalana mina la identitat espanyola que té una ànima nascuda al Regne de Castella i LLeó molt abans que les corts castellanes es convertissin en les corts generals per ordre de Felip V. L'ordenament juridic espanyol és enverinat i per això ells són bons espanyols i la resta sobrem. I com que sobrem no hi volem ser.

Ambdéu Siau

Respondre  
Re: la gran mentida dels nacionalistes09/09/2011 - 19:56:15
Nom: Llengonissa

Doncs jo he votat CiU i si hem posessin el Referèdum d'independència, votaria Sí.

Això crec que hem fa nacionalista i independentista.

És molt senzill d'entendre. Soc fill d'inmigrants, soc bilingüe, m'estimo la meva llengua materna (el Castellà) pero m'estimo també la meva llengua paterna (el Català, llengua mare de Catalunya, i per a mi la Immersió lingüística és innegociable).

Davant els constants atacs a la llengua de Catalunya i en segon terme, a l'espoliació en forma d'impostos, hem veig obligat a prendre una desició que és la independència del meu país.

Sense cap mena de rancúnia amb els meus amics i germans espanyols, ja hem perdonareu però el que patim a Catalunya és inaguantable.



Respondre  
Re: la gran mentida dels nacionalistes09/09/2011 - 23:27:08
Nom: SolRing

Moltes de les coses que diu aquesta persona són ben certes i sabudes. No se n'ha d'amagar ningú. Sempre juguen a la puta i la ramoneta, a tira i amaga la pedra. Són una de les vergonyes de Catalunya. Ara, això no vol dir que tots els que hi ha a dins i tots els que els votin siguin iguals que els que remenen els fils d'aquest gran partit vergonyós que és CiU, i que són els que ens impedeixen d'apropar-nos a la independència a passos agegantats.

Respondre  
Re: la gran mentida dels nacionalistes10/09/2011 - 00:33:40
Nom: m33

Home, Matita,

Com va tot? Que, un altre nit de borratxera? Que la resaca et sigui benevolent...

Salut i II*II

Respondre  
Re: la gran mentida dels nacionalistes10/09/2011 - 11:57:02
Nom: Marta fontal

Aixó que diu sobre Castella es un gran mentida, pero con no vull dir-li mentider a tota la colla dels barrufets, os diré que os han enredat com a tants nacionalistes catalans.

Mireu, n’hi ha una dita castellana “hechos son amores y no buenas razones” que deuríem aplicar com premissa por comprovar el que es diu i si la realitat ho confirma.

I en aquesta qüestió els fet no admeten cap dubte, des de que castilla i catalunya més la resta de territoris van construir espanya, castella que era el gran regne de la península ha quedat una merdeta i catalunya que era una merdeta ha passat a se la mes rica de Espanya.

Es te que ser burros per empassar-se la gran mentida històrica dels nacionalistes i a catalunya tenim molts de burros, com demostren les enganxanes al coxa.

♫♫♫♫ Alguien dijo alguna vez ♫♫♫♫
♫♫♫♫ por la boca muere el pez ♫♫♫♫


Respondre  
Re: la gran mentida dels nacionalistes10/09/2011 - 13:04:12
Nom: m33

Martita Tontal.
Collons que es curteta de gambals aquesta ejpanyolota, xarnega i inadaptada...

Respondre  
Re: la gran mentida dels nacionalistes10/09/2011 - 21:12:52
Nom: Llengonissa

Marta, no vull ser descortès. D'on surts quant dius que Catalunya és rica des que es va juntar amb Castella?

Els catalans sempre hem tingut un altre model productiu diferent al castellà. Sobre tot basat en la indústria, mentre que a Castella l'únic model productiu ha estat el caciquisme, la propietat, l'espoliació dels altres.

M'agradaria que t'expliquessis millor si pots.

Estem aquí per escoltar-te!

Respondre  
i en som tants...10/09/2011 - 23:23:50
Nom: Catala.net

...que el dia que ens llevem d'hora i sense rondinar no ens podran parar.

Respondre  
Re: la gran mentida dels nacionalistes10/09/2011 - 23:36:07
Nom: Jaume Compte

òstia i tu ens vens a explicar la gran veritat, oi? i qui dius que te k'ha revel.lat? Un militant del suc? del de taronja o del de llimona? Ja em comences a indignar.

Respondre  

Anar a la pàgina

1  2  3  4  5  6  7  


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: