Fòrum

TEMA: CONSELLERA. Com "complir"? la Llei. Opcions

CONSELLERA. Com "complir"? la Llei. Opcions03/09/2011 - 00:28:37
Nom: David vs trol

Opció 1:
Si la Llei "obliga" a Rigau, aquesta pot dimitir uns dies abans, i ja no és la responsable ni té conseqüències reals.

"Algú" continua en funcions les tasques de direcció del Departament i que el sistema judicial torni a pedalar i així succesivament.

Opció 2:
Presentar "opcions" "bàsiques" per "intentar" complir la sentència i si són insuficients que s'obri una investigació per veure si calen noves o diferents mesures de les que MOLT BONAMENT s'han pogut pensar des de la POBRA CATALUNYA.

Opció 3:
Que donin per allà al E******E****** i si volen brega que entrin per la porta i a veure si surten trasquil.lats. Sense vergonya. 1 per un i a veure qui perd primer. Però sense el ninots d'uniforme.

Opció 4:
La Generalitat de Catalunya NO reconeix el poder, la imparcialitat, ni els raonaments del Tribunal donades les proves objectives i científiques de la bondat del nostre sistema.

Opció 5:
Declarar dos sistemes educatius. Els castellans situats en barris guettos i marginals de les ciutats i amb professorat qualificat de deficient en la seva tasca. O dedicar directament professorat que ara estava destinat als nens d'acollida de països subdesenvolupats.

Opció 6:
Deixar-nos de tonteries i ********* declarar la independència de castella, espanya i tots els seus organs i actuar de forma totalment independent de les opinions de països tercers. I sinó que ens manin les lleisFinlandeses.

Opció 7:
"Impedir" "si fos possible" que aquest tribunal continués actiu.

Opció 8:

Per les conseqüències reals d'aquesta "desobediencia" d'un "tribunal" de "justicia", la veritat és que val la pena portar-les fins a les últimes conseqüències, com en Pujol. I a la consellera, que li donin un augment de sou vitalici, que se l'ha guanyat. I al Mas també.

Opció 9:

Tota mesura justificada, amb una base lògica de raonament, basada en "estudis" "pedagògics" o "científics" té validesa i honorabilitat per a ser aplicada, i exonera la Consellera.
Ex: Objecció de consciència militar, objecció mèdica a l'abortament, Sentència contra la immersió lingüística a Catalunya.

Les Lleis i sentències d'aquest tipus de tribunals es basen en interpretacions sesgades, restrictives i fora de la lògica positiva dels fets. Obeeixen a estratègies sense base científica, valors democràtics i beneficis socials.

La Consellera també ho pot fer, i en tot cas demanar PORQUE s'ha decidit fer sentència així: Raonaments científics, pedagògics, verificació pràctica de la realitat, avals internacionals, etc. etc.

Respondre  
Re: CONSELLERA. Com 04/09/2011 - 11:19:00
Nom: Pere Galilea

Es podria convencer 7 pares pakistanesos per demanar educació en urdu, set pares senegalesos per demanarla en wolof (o francés), catorze pares marroquins, set demanant-la en àrab i set en tamazig, ... i aixi fins a l'infinit a veure qui ho paga

Respondre  


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: