Fòrum

TEMA: revolució si es per canviar el pastor
revolució si es per canviar el pastor02/09/2011 - 01:12:27
Nom: Guille

El que no comprenc es com encara la societat civil, catalana sobretot, espanyola en general i europea com a evolucionada intel.lectualment no ha decidit trencar el teatre en el que voluntaria o involuntariament ens han ficat i on els que paguen els plats trencats són primer el galliner, i després la platea, però mai els palcos ni els actors de repartiment ficats a dit.

La vida no és un valor immutable ni un tresor a conservar en mans de sacerdots de l'oblid. La vida no es morir-se de vell als 80 anys, potser és buscar que els teus nets no morin als 40.

La vida no és alimentar paràsits que viuen en valors prehistòrics, pagats amb suors de la evolució tecnològica i social.

Així però, NO s'ha de confondre revolució amb assassinat de la infanteria contraria al meu pensament. NO.

Els valors humans nobles, els objectius d'una societat humana evolucionada, els desitjos d'un futur millor pel planeta,
NO estan separats per banderes,
NO estan separats per partits polítics
NO estan separats per barreres físico-geogràfiques
NO estan separats pels estudis acadèmics
NO estan separats per formes de vestir
NO estan separats per idiomes
NO estan separats per les imatges on guardes les pors
NO estan separats pels zeros que tenen els comptes corrents
NO estan separats pels m2 escripturats
NO estan separats per moltes icones tangibles.

En canvi,

SI que estan separats pels desitjos egoistes
SI estan separats per la voluntat d'expol.liació
SI estan separats per la voluntat de sotmetre
SI estan separats per la voluntat de discriminar sense raó objectiva
SI estan separats per la manca de respecte a l'altre innocent
SI estan separats per la manca total de respecte al medi
SI estan separats per la no assumpció de responsabilitats
SI estan separats per l'afany d'usar sense col.laborar
SI estan separats de donar un valor material a tot
SI estan separats pel despreci als iguals
SI estan separats pel despreci a la mort d'innocents
SI estan separats per la negació d'ajuda al necessitat
SI estan separats pel segrestament d'informació
SI estan separats per l'amenaça sobre l'innocent

Per tant,

NO es tracta de matar-nos entre nosaltres, simples peons sense valor real, força de treball sense objectiu, carn de canó dins una ruleta de casino.

Cal eliminar als actors principals causants de la creació de barreres per separar a persones nobles i innocents en busca d'objectius evolutius superiors.

Els causants d'aquesta crisis i totes les crisis i anteriors guerres SEMPRE son els mateixos:

Diners: simple unitat artificial destinada a convertir tot lo material i inmateria en moneda, malgrat la moneda no sigui ni aliment ni vida.

Banquers: que gestionen el fluxe de diners per a objectius de individus defectuosos, d'aspiracions miserables i mediocres.

Militars: Destinant la seva capacitat de destrucció i persuassió sempre contra el més dèbil, destruint innocents, i pervertin els avenços tecnològics de la societat, contra ella mateixa.

Polítics: Individus sense capacitats intel.lectuals per guiar la evolució social, individus narcicistes sense trajectoria professional destacable, servils al diner i els seus amos, que venen conciutadans, pàtria i ànima al millor postor.

Delinqüents: Els quals, de mà blanca, ma negra, exacrables, benestants o superdotats intel.lectualment destinen les seves accions a perjudicar indiscriminadament, els individus o societats febles o innocents, les seves propietats, els seus objectius socials, o els seus projectes per a benefici propi o d'uns pocs per la voluntat manifesta de destrucció estèril i gratuïta
dels èxits o conquestes hagudes en benefici de tots i del Medi.

Religions: Destinades a guardar la por dels ignorants, han acabat extenent la seva foscor sobre els pilars evolutius de la societat humana, intentant frenar, coaccionar i mantenir sota el seu control exclusiu el poder de la informació, fomentant paradoxalment, la ignorància que havien de guardar i minimitzar amb els seu consell.


Hi ha diners bons: NO.
Hi ha banquers bons: NO.
Hi ha delinquents bons: NO.

Hi ha militars bons: Els que protegeixen la població innocent

Hi ha polítics bons: els que defensen projectes socials en benefici de tots, basats en la igualtat de drets, oportunitats i responsabilitats.

Hi ha religions bones: NO. Són les persones qui són bones.
Hi ha creients bons: SI, els que prediquen amb l'exemple sense ser delinqüents.

Una revolució vol dir una guerra: NO. Revolució és el canvi de dirigents i valors que permetin evolucionar a tots a un món més just i solidari.

NO es tracta de matar al ramat, és tracta d'eliminar al pastor, que ja no és pastor sinó llop.



  
No hi ha cap resposta!


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: