Nom: atlasac
Em dic Josep Casalta casanovas....però crec que estic ab aquest mon de prestat!!
Mira MARESULA, als POCS carrers que en terra catalana encara es pot parlar en CATALA únicament es d´una raretza tal que sols de pensar-ho et venen BASQUES!!! però fà 30 anys que el dictador es va morir al llit, i..... els GRANS MENTIDERS que desde allavors ens HAN ESTAT MANAT QUE ACEPTEM l´ESCLAVITUT,- personal-ment voleu dir que no deurien d´estar a les MASMORRES més NEGRES que les que estan els ETARRES? com que en trenta anys encara NO HA EXISTIT cap DIRECTOR de RADIO TV- o PERIODIC que tinga la GOSARIA de ser lliure i que vullga que TOTS siguem lliures, com per eixemple la publicació d´aquesta,,,,s´ha de ser MOLT però que MOLT barrut estar al davant d´un PARTIT POLITIC digueu-li MAS etc. etc. ABORREGANT encara més als ciutadans amb MILIONS i MILIONS DE MENTDES APA!!!!! jo en dic CENT,pues jo MIL pobrets SI JO EN DIC MES D´UN MILIO!!!!! i vos..... amb quí estàs amb els de CENT? MIL? MILIO? ---el dia que en MADRID sigui OBLIGATORI aprendre el CATALA, allavors podria ser que SI que existis ESPAÑA mentres el que existiu sou els TIRANS NEGRERS i PROU amb el consentiment dels VOTS dels PROPIS ESCLAUS.....que potser s´enfaden quan els diuen "BORREGOS"
|