TEMA: VODAFONE TALLA INTERNET ALS ATURATS QUE PROTESTEN
| VODAFONE TALLA INTERNET ALS ATURATS QUE PROTESTEN | 11/08/2011 - 12:49:00 | |
| Nom: usuari de vodafone
... ara ja n'estic segur. Em ténen fitxat. Fa dos mesos que em tallen la connexió a Internet. Sóc usuari de Vodafone Internet USB prepagament. El servei tècnic m'ha donat tota mena d'excuses, però ara ja no em crec res.
Així que ja ho sabeu, si esteu compromesos amb la societat, si denuncieu injustícies, si creieu que això no ha de ser la Xina ni l'Iran, i esteu disposats a criticar la dreta política i econòmica, el sistema financer, el control dels grans bancs, i la conversió de les borses en eines per doblegar governs : USEU SERVIDORS PROXY, PROTEGIU ELS VOSTRES TWITS, I NO EXPOSEU GAIRE LES VOSTRES DADES PERSONALS.
| |
| Re: VODAFONE TALLA INTERNET ALS ATURATS QUE PROTESTEN | 11/08/2011 - 14:46:17 | |
| Nom: Asco-telefónicas
Todas las compañías telefónicas son indecentes como puede probarse por la cantidad de abusos que a diario cometen en contrataciones, facturación, altas, bajas... etc.
Pero, por mi experiencia, vodafon y jazztel son las peores. Conviene saberlo.
Y lo más grave es que la Administración y sus servicios de defensa del consumidor son absolutamente ineficaces frente a los abusos de que hablamos (al menos esa es también mi experiencia).
Estamos ante buitres y sin protección.
| |
| Re: VODAFONE TALLA INTERNET ALS ATURATS QUE PROTESTEN | 11/08/2011 - 21:05:32 | |
| Nom: elsusuarisregistratssonunamerda
Això no és cap conspiració. És només la guerra entre operadors.
Jo també vaig tenir problemes puntuals de connexió a Internet (de 15, 30, 45 minuts) amb un ADSL ordinari per cable.
Deu dies després de començar a tenir problemes, em va trucar un Sr tècnic molt amable i es va interessar per si tenia problemes d'aquest estil. Quan li vaig dir que sí, em va dir que si canviava a Telefònica (jo tinc Ya, una merda però és el que tinc) se m'acabarien els problemes. Curiosament.
El vaig emplaçar a que em truqués el dilluns següent (amb la gravadora a punt) i el paio suposo que em va clissar perquè no m'ha tornat a trucar. Ni he tornat a tenir problemes.
Per tant, sí, tingues les teves dades més o menys segures però sense paranoies.
| |
| Re: VODAFONE TALLA INTERNET ALS ATURATS QUE PROTESTEN | 11/08/2011 - 21:07:27 | |
| Nom: elsusuarisregistratssonunamerda
Ah, i com a tècnic t'explico que per molts proxies i molta seguretat que facis servir, compta que amb el proxy et connectes a través dels servidors... de Vodaphone.
Per tant, si Vodaphone et volgués espiar, ja t'hi pots posar fulles.
| |
| Re: VODAFONE TALLA INTERNET ALS ATURATS QUE PROTESTEN | 12/08/2011 - 10:01:41 | |
| Nom: autor
Tot el que tú vulguis, però abans d'escriure això ja he procurat assegurar-me del que he escrit. Per poder conectar-me he d'utilitzar la targeta d'una altra persona. ... i no, no és una paranoia. Els talls de la connexió es produïen, instants després de fer algún Tweeet.
| |
| Re: VODAFONE TALLA INTERNET ALS ATURATS QUE PROTESTEN | 12/08/2011 - 11:37:41 | |
| Nom: collonsdusuarisregistrats
Doncs no és una paranoia.
| |
|
|