TEMA: Cotxes oficials de la Generalitat sense el CAT
| Cotxes oficials de la Generalitat sense el CAT | 18/07/2011 - 11:36:46 | |
| Nom: Anonimus
LA MAJORIA DELS COTXES OFICIALS DELS CONSELLERS NO DUEN EL "CAT" ENLLOC
17.07.2011 "El CAT a la matrícula"
XEVI XIRGO
“Homs ens anima a posar el “CAT” a la matrícula. Té feina. Començant per convèncer els consellers, que no el duen als cotxes oficials”
El portaveu del govern, Francesc Homs, ha animat aquesta setmana els ciutadans a posar-se el CAT a la matrícula del cotxe. A mi no cal que m'hi animi. Fa molts anys que l'hi porto i he viatjat per Europa, Espanya inclosa, i no m'ha passat mai gaire res. Només he tingut dos petits incidents, curiosament en llocs ben singulars. El primer, a la frontera amb Andorra, on el català és la llengua oficial, i on la policia andorrana em va convidar amablement a treure l'adhesiu que tapava la E d'Espanya.
El segon, un dia que circulava per l'eix transversal, quan una patrulla dels Mossos em va sancionar molt amablement per haver avançat en una contínua i em va fer saber, també molt amablement, que em perdonava la segona multa per dur la matrícula del cotxe tapada amb un adhesiu. I és que la policia té això, és molt amable. La qüestió és que anys enrere es va muntar a Catalunya una gran campanya per col·locar-nos el CAT a la matrícula. La majoria, al més pur estil convergent, el que reivindicava era que el CAT pogués aparèixer a la matrícula al costat de la E d'Espanya, com fan a Itàlia i com volen fer a l'Estat francès. Però els que anàvem més enllà, més que reivindicar el CAT a la matrícula, en el fons el que proposàvem era la desaparició de la E, i per això hi vàrem enganxar el CAT a sobre. Homs és d'aquests, de la línia dura. I ens convida a tots a tapar la E.
Com que m'ho miro sempre, fa poques setmanes vaig anar al Parlament i m'hi vaig fixar. Els cotxes oficials dels consellers no es caracteritzen pas precisament per dur el CAT tapant la E. La majoria no el duien enlloc. Està bé que Homs ens animi. Però que comenci pels de casa seva.
Informa: AVUI
| |
| Re: Cotxes oficials de la Generalitat sense el CAT | 21/08/2011 - 20:02:37 | |
| Nom: Mr. X
INDEPENDÈNCIA !!
| |
| Re: Cotxes oficials de la Generalitat sense el CAT | 22/08/2011 - 19:13:58 | |
| Nom: Aquileu de Milet
Tot això es interessant,peró ho ès més els AUDI i demés que es gasten,no ni hauria prou amb un SMART,per circular per BCN.,o el bonobus.
| |
|
|