TEMA: ESPANYA NO ENS ESTIMA
| ESPANYA NO ENS ESTIMA | 07/07/2010 - 19:08:11 | |
| Nom: Jordi Rivera
Espanya no ens estima.
Avui ni ha una escletxa de llum en el nostre País, es transcendental el moment que estem passant. US DONEU CONTE. TOTS A FER PAÍS cal transmetre qui som i del que som capaços als que viuen amb nosaltres i encara no ho saben. Es una feina de cada dia de cada trobada ara cal fer País el nostre País. Catalans i Catalanes A FER PAIS..
| |
| Re: ESPANYA NO ENS ESTIMA | 10/07/2010 - 00:02:59 | |
| Nom: Anonim
snifff sniff sniff sniff sniff, and buaaaaaaaaaa!
| |
| Re: ESPANYA NO ENS ESTIMA | 10/07/2010 - 11:09:41 | |
| Nom: M´agradaria
Saber com els deuriem d´anomenar a TOTS aquests que inclús amb aquesta última asquerositat VOTARAN DIRECTA o INDIRECTAMENT a favor dels TIRANS INVASORS!!!
| |
| Re: ESPANYA NO ENS ESTIMA | 12/07/2010 - 11:14:49 | |
| Nom: atlasac
NO FOTEM, NO FOTEM, NO FOTEM.....
Està més que provat que aquesta gent han abusat de nosaltres de valent fins a limits increïbles, i ara ja escomencen a desproticar que tenim que tratar-los educadament,...a aquesta gent? que sens passa per el forro la increïble manifestació!!! ara ja escomencen a dir-nos que PACTARAN per que el 2014? dos mil o tres mil !! volen que encara siguem ESCLAUS 4 anys més? QUINA BARRA QUE TENEN, el VOT serà com un got d´aigua per als ESCLAUS que ens estem morint de sed, hi aurà ser humà amb tan poca dignitat que ens el negaran, erc ja han escomençat a dirnos que si volem aigua que la pintem!!!....i...CiU tant clarament NO!!! però si fà o no fà......
| |
| Re: ESPANYA NO ENS ESTIMA | 13/07/2010 - 01:01:31 | |
| Nom: eyrikur
sr. Ribera, em vol dir perquè collons ens han d'estimar? lo que hem de fer es treurens'els de sobre, i no fer el ploramiques, una mica de contenció cony!
| |
| Cor rosa | 13/07/2010 - 14:06:47 | |
| Nom: Dencàs
I per què ens ha d'estimar si som un altre país?
| |
| Re: ESPANYA NO ENS ESTIMA | 18/07/2010 - 12:13:29 | |
| Nom: Johan
A mi m'és igual si Espanya m'estima o no. Jo sí que tinc clar que no estimo Espanya. Espanya és una no nació. Espanya és una presó.
| |
| Re: ESPANYA NO ENS ESTIMA | 23/07/2010 - 16:13:31 | |
| Nom: Manuel Caireta
Estic d'acord en que L'Espanya no ens estima, pro jo encare diria més, no ens hi vol.
Ho dic, per que veig totes les actituts que té Espanya envers el nostre païs. Des de la sentència del TC fins les rebaixes d'ahir anunciades pel xitxarel.lo del Sr Blanco.
Realment no som Espanya, no ens hi volen, están convençuts de que no fem més que demanar i ens mantenen amb les seves suós. I ha arribat l'hora que diuen d'una manera cruel aue en marxem ja.
Seria lògic per tant que nosaltres prenguesim ja alguna alternativa,la nostre parella no ens vol a casa, donç agafem ja lñes nostres cose i fotem el camp. no ho veieu que ho estàn desitjan!
El que no podem fer ni hem de fer, es marxar amb una ma al derrera i un altre al devan. Hem de reclamar la nostre part de cada euro que val el pais. En lloc de parlar de coses inutil hauriem de començar a plantejar quinsadvocats internacionals faran per nosaltres el paper de homes bons.
| |
|
|