TEMA: Catalunya és una nació "inconstitucional"
| Catalunya és una nació "inconstitucional" | 27/06/2010 - 21:44:47 | |
| Nom: Pere Mateu
Ara diuen que el Tribunal Constitucional del Regne d'Espanya està a punt de treure l'esperada sentència sobre l'Estatut de Catalunya. La veritat és que a aquestes alçades costa de creure. Els magistrats anticatalans del Constitucional es volen carregar l'Estatut per una porta falsa i ignorant que el text estatutari s'ha votat en un referèndum oficial.
Catalunya és un nació, diguin el que diguin els enemics de Catalunya. Catalunya disposa d'una llengua nacional catalana i d'un dret nacional català. Per tant ja poden dir missa els del Constitucional, que Catalunya seguirà essent una nació. La Catalunya-Nació no podrà ésser enterrada des de Madrid. Ho intentaran però no podran. VISCA CATALUNYA LLIURE I MORI EL TRIBUNAL CONSTITUCIONAL ESPANYOL.
| |
| Re: Catalunya és una nació | 27/06/2010 - 23:24:26 | |
| Nom: Adéu Espanya
Des de l'any mil set-cents catorze que els espanyols intenten fer desaparèixer la nació catalana. Però no poden. No va poder Felipe V, no va poder Franco i no podrà el TC.
| |
| Re: Catalunya és una nació | 28/06/2010 - 08:54:55 | |
| Nom: Salvador Ferrer-Bonsoms
Si Catalunya és una nació, és absurd que la seva norma bàsica sigui una llei orgànica de l'Estat Espanyol, com ara l'Estatut. Com a tal llei orgànica de l'Estat Espanyol, l'Estatut està sotmès a la supervisió inapel.lable del Tribunal Constitucional. Es pot promoure la independència, però si es vol seguir a Espanya cal assumir la legalitat espanyola.
| |
| Re: Catalunya és una nació | 28/06/2010 - 11:31:35 | |
| Nom: atlasac
Alguna cosa falla....que NO podran amb nosaltres? que dieu d´ALACANT, de València, de Castelló, la mateixa Barcelona....el carrer JA NO ES CATALA!! això SI el que MATA ASSASSINA ES EL TABAC, quants milers de VANGUARDIES EXISTEIXEN,....Franco és MORT o encara està guanyant BATALLES...no queda gent encara disposta a VOTAR a Franco...o...s´anconformen a VOTAR als seus amics!!! PERO CADA DIA EM SOM MES QUE VOTAREM INDEPENDENCIA quasi, quasi els guanyem.....!!!
Bé et donaré una, sols una per la que no demanen l`INDEPENDENCIA i es que NO PENSEN, ...perque NO poden pensar? o perque els han llevat la facultat de pensar!!.
| |
|
|