TEMA: JA HO HAVEU ESCOLTAT
| JA HO HAVEU ESCOLTAT | 16/06/2010 - 10:48:27 | |
| Nom: atlasac
JA HO HAVEU ESCOLTAT.- No estàs maür per la INDEPENDENCIA, paraules de MAS i si fos per ell no ho ESTARIES MAI!!, per això jo em faig antipàtic perque VULL que maüres coi!!,que recapacites el que ens han fet el que ens estan fent, i el que ens faran, que pugues pensar com jo, NO!! millor que jo!!!eres tú el que estàs verd per la INDEPENDENCIA? MADURA COI!!!
| |
| Re: JA HO HAVEU ESCOLTAT | 17/06/2010 - 12:11:30 | |
| Nom: pasbort
Frasse manllevada a LLCR59.- Està tant madur que ja tira cap a podrit.....- que dieu vosaltres tira o no tira a PODRIT.
| |
| Re: JA HO HAVEU ESCOLTAT | 17/06/2010 - 12:28:09 | |
| Nom: Croscat
NO ho sé si el país esta madur per guanyar el referèndum o no. Tant és perquè la independència no anirà només per aquesta via. Hi ha més camins.
I en tot cas, un dirigent polític ha de guiar el país i no a l'inrevés. És una excusa barata parlar de maduresa. Si ell està madur, donc tiri endavant coi, que el voten per a seguir-lo no per posar-se al davant seu...
Millor votar gent amb les idees més clares.
| |
| Re: JA HO HAVEU ESCOLTAT | 18/06/2010 - 11:50:40 | |
| Nom: com aquestes?
Com esteu? Verd o madur.-Que, que estàs tant verd verd que encara NO HO SAPS? doncs et donarem una pista per a que ho sàpigues, els que estan verds VOTARAN a favor com sempre dels TIRANS INVASORS LLADRES NEGRERS etc.i els madurs ho faran a favor de la INDEPENDENCIA=LLIBERTAT els verds sempre és perque els falta el sol, o l´aigua, o els adobs...que us falta a vos....UNA BONA SERRA PER SERRAR LES CADENES AIXô sino les vostres les del pare o mare, familiars o amics, veïns..--si, si, tota la vida tragant la mateixa DROGA és difícil de deixar...ho sabem ho sabem que és més perjudical que el tabac, pero no esperes que´t fatgen una propaganda per a que ho deixes OI?-- si, si, ho sé que sóc pesat, però es mol el que hi ha en JOC!!!.
| |
|
|