Fòrum

TEMA: Excuses barates

Excuses barates10/06/2010 - 12:28:37
Nom: sergibr

Una manera de debatre que utilitzen sovint els espanyolistes, és la següent:

"Mira tu DNI o pasaporte a ver que pone"

Ho haureu sentit mil vegades i altres mil ho haureu llegit. La morfologia pot variar però sempre és la mateixa cantarella.

Com a manera de tocar els ous no està malament, però com a raó de ser és del tot ineficaç ja que ni ells mateixos se la deuen creure. És com dir-li a un ocell engabiat, el perquè no aireja les ales i empren el vol.

En fi, espero d'ara endavant més frescor i imaginació, o començaré a pensar que veritablement se us esgoten els recursos neuronals.

II*II

Respondre  
Re: Excuses barates10/06/2010 - 12:45:21
Nom: John Wayne contra los indios

1º) Yo, "españolistas", sólo conozco a los seguidores e hinchas del R.C.D. Español.

2º) Vosotros, como mucho, podréis decir: "no quiero ser español", o "preferiría ser únicamente catalán"; pero si decís que no sois españoles y que Cataluña es un país estáis, sencillamente, MINTIENDO.

¿Puedes nombrarnos quién es el representante de Cataluña, ¡ese gran páis!, en la ONU? ¿No? ¿Será quizás porque no existe más que como simple región de España?

Respondre  
Re: Excuses barates10/06/2010 - 15:35:17
Nom: Josep-Empordà

Si, tens raó...com Guinea Ecuatorial, també tenian DNI espanyol i només era una "provincia" espanyola...però els guineans eran i son guineans.

Respondre  
Re: Excuses barates10/06/2010 - 16:19:39

Me gusta que pongas a la región catalana al nivel de... Guinea Ecuatorial.

Con personajes como tú, el nacionalismo no necesita enemigos.

Respondre  
Re: Excuses barates10/06/2010 - 18:17:05

A efectes de legalitat, que és del que es tracta, és el mateix.

Respondre  
Re: Excuses barates10/06/2010 - 19:10:13

Claaaro que sí, "el mateix".

El concepto de "legalitat" vuestro consiste en hablar en nombre de Cataluña cuando sólamente entre un 15 y un 18% de la población (según sondeos de la Generalidad) es separatista, y en convocar fantasmagóricos referéndums por las localidades sin antes avisar a los votantes de que la secesión comportaría automáticamente -entre otras cosas- quedarse fuera de la UE y del euro, y pagar aranceles por las exportaciones.

Quizás por eso ponéis a inmigrantes ilegales a votar (ni se enteran ni les importa porque España no es su país, y muchos sólo están de paso hacia el resto de Europa) y a adolescentes acneicos (no quieren enterarse, se tragan la demagogia sin mayores problemas).

Respondre  
Re: Excuses barates10/06/2010 - 19:18:06
Nom: innisfree

Juanito: ets tan soca que confons "país" i "estat".

Respondre  
Re: Excuses barates10/06/2010 - 19:39:14

Donç tal i com està la U.E. i l'euro potser no seria una mala idea quedar-ne fora.

La U.E. s'ho perderia, hauria de continuar carregant amb un pes mort com és l'estat espanyol i perdria un contribuent net als fons europeus.

Avui he llegit que caldria que la U.E. establis mecanismes perque hi hagi paÇisos que en puguin sortir...segur que ho fan pensant en l'estat espanyol, al que no dubto que convidarian amablement a que sortis.

Respondre  
Re: Excuses barates10/06/2010 - 21:31:18

Ooooooh, Rififí, ¡no me digas! ¿De veras lo confundo? Hmmmmm. A ver, ilústranos.

Cataluña ni es un Estado ni es un país, así que no sé dónde ves tú que yo "confundo".

Y tú, Joselito, si tantas ventajas tiene quedarse fuera de la Unión Europea y del euro, ¿por qué no lo advertís antes de los referéndums? Es más, ¿por qué la pregunta de las papeletas es la engañosa: «¿Está usted de acuerdo con que Cataluña se convierta en un Estado de Derecho independiente, democrático y social integrado en la Unión Europea?»?

Respondre  
Re: Excuses barates11/06/2010 - 11:10:05
Nom: atlasac

Mira maco, jo tinc el carnet d´INDENTITAT CATALA (Sí senyor, no ho he fet mai, però ara reindivico que sols es pugui VOTAR amb le carnet català, el meu número és el 58 mil i pico.... no en porto mai cap a sobre)

Respondre  

Anar a la pàgina

1  2  3  4  

- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: