TEMA: Que està passant?
| Que està passant? | 30/01/2010 - 11:45:38 | |
| Nom: atlasac
Si sou uns mitjans d´informació el minim que podrieu notificar és com es poden fer aquestes subscripcions no creieu? i si a algú se li aplica la censura que es digui.....a l´AVUI passa el mateix, no els pots dir ni OLA!!.
| |
| Re: Que està passant? | 05/02/2010 - 11:26:48 | |
EL CAS ES......Que perdut el únic mitjà que ens donava un poc de suport als INDEPENDENTISTES, i sabent que els ciutadans durant 70 anys sols han estat mamant d´una mamella, es urgent engegar un mitjà de comunicació favorable als catalans, i si no es logra, convertir-nos nosaltres mateixos en aquests mitjants, donant a conèixer la NECESSITAT d´èsser INDEPENDENTS, que ja és hora de deixar d´èsser ESCLAUS, quan ja NO existeixen ni en l´Àfrica, els ciutadans seran tant MALVATS com per negar-nos el VOT per la NOSTRA LLIBERTAT?.
| |
| Re: Que està passant? | 07/02/2010 - 11:42:36 | |
fins als milions de vegades que parlen dels seus criminals d´ETA jo encara....
Com estem veient, sempre estan els que VOLEN FER MAL, que si nabs que si cols el que és l´INDEPENDENCIA no valen Dretes ni Esquerres, ni Regions ni Comarques, ni Cadires ni Taburets,estem TOTS UNITS per un IDEAL l´INDEPENDENCIA=LLIBERTAT no busqueu res més per favor i...fora TOTES LES PORS JA N´EM PASSAT MASSAT!!!.
| |
| Re: Que està passant? | 09/02/2010 - 05:50:19 | |
| Nom: John Wayne contra los indios
Atlabort (como le bautizó magistralmente nuestro compañero XxX) ya se lo monta todo él solitooooo, en plan monólogoooooo, él mismo se contestaaaaaaa... Autismo total.
Llegará lejos en Reagrupamiento si decide meterse a político.
XXXDDDDDDDDDD
| |
| Re: Que està passant? | 09/02/2010 - 11:16:28 | |
| Nom: Atlasac
ESTIC SEGUR...Que com jo, TOTS aquells que ja han decidit que VOTARAN a favor de l´INDEPENDENCIA estan ORGULLOSOS perque saben que portaran la LLIBERTAT als ESCLAUS (encara que ho ignoren que ho son)si, estan ORGULLOSOS de la seva decisió i quí NO!! si ve a ser com ressucitar a un moribunt...curar el MAL i el DOLOR sempre és una tasca de primera magnitut..i NO col-laborar més amb els nostres AMOS ENEMICS cuna de TOTES les nostres malalties, això els ho deixem per als Partits que a aquestes hores ens han deixat FOTUTS i REFOTUTS... i encara hi ha que espera continuar donant-los SOPORT ESCOLTEU!!!!! NO EM PATIT JA PROU? VISCA REAGRUPAMENT!!!!
| |
| Re: Que està passant? | 18/02/2010 - 12:02:04 | |
| Nom: ronco
ja, ja, ja, ja, pero si no se enterarán de esto ni los perros.
| |
|
|