TEMA: L'Estatut és opressió
| L'Estatut és opressió | 08/01/2010 - 21:45:32 | |
| Nom: Carmina
¿Reconeix, potser, l'Estatut de Catalunya el dret d'autodeterminació, fins i tot de separació? ¿Implica, potser l'alliberament nacional català de l'imperialisme espanyol? No, evidentment que no. L'Estatut marca amb la complicitat d'Esquerra la submissió catalana a l'imperialisme espanyol.
Aquest no és l'Estatut de l'alliberament nacional, sinó l'Estatut de l'opressió.
| |
| Re: L'Estatut és opressió | 16/01/2010 - 05:50:43 | |
| Nom: John Wayne contra los indios
Carmina Ordóñez, ¿nos vienes a hablar de "imperialisme espanyol"?. ¡Bah!, quita, quita, zalamera, que vuestro imperio sí que es guapppo. Esa cosita de los "Països Catalans" que os estáis construyendo con trocitos del mapa: un cachito de Aragóooooon, pellizquito de Franciaaaaaaaaaaaa, el Alguer por supuestoooooo, ahora le pego las Baleares por aquíiiiiiiii, la Comunidad Valenciana que no se me olvideeeeeeeeee (que agua del Ebro no les doy, que se fastidien; pero su territorio me lo pego igualmente en mi puzzle), Murcia me lo piensoooooooo. ¡Y el resultado mola que no veas!
:-D
| |
| Re: L'Estatut és opressió | 16/01/2010 - 17:58:55 | |
| Nom: Joanmagranémarçà
Fas pena!
| |
| Re: L'Estatut és opressió | 16/01/2010 - 19:39:05 | |
| Nom: Joanmagranémarçà
Faig pena!
| |
| Re: L'Estatut és opressió | 16/01/2010 - 21:47:14 | |
| Nom: Carmeta
L'Estatut és una almoina.
| |
| Re: L'Estatut segrestat | 18/01/2010 - 19:03:21 | |
| Nom: Duard
No sé si l'Estatut oprimeix però el que està clar és que el Tribunal Constitucional espanyol el té segrestat. I això és un escàndol de la "democràcia" espanyola. Un tribunal no pot estar per sobre de la voluntat d'un poble expressada en referèndum.
| |
| Re: L'Estatut és opressió | 18/01/2010 - 21:54:16 | |
| Nom: Santiago F.
No le hagas caso al españuelo del John. Su discurso no tiene ningún futuro. No es real. La única vía válida es la independencia, porque es el mejor instrumento para superar todos los problemas que acechan a todos los catalanes.
| |
| ¿Qué tal John, haciendo el payaso otra vez? | 18/01/2010 - 21:55:59 | |
| Nom: Santiago F.
| |
| Re: L'Estatut és opressió | 19/01/2010 - 04:06:53 | |
| Nom: John Wayne contra los indios
El otro día, Santiago F. dijo en un comentario (deposición, más bien) que es "hijo de aragoneses" (¿muchos?) "y murcianos" (¿cuántos?). Y entra aquí a lamerle el culo a quienes pretenden anexionarse un cacho de Aragón para su delirio de los "Paiasos Catalans"; que, además, son los mismos que prefieren tirar al mar el agua del Ebro antes que desviarla a Murcia para paliar su sed.
O sea, un lila y un mierdecilla de mucho "cuidao".
Santiago, no te humilles ni arrastres más, si para ellos siempre serás un "xarnego".
| |
| Re: L'Estatut | 22/01/2010 - 19:33:59 | |
| Nom: Joan Lluc
L'Estatut és només un pedaç que no soluciona la problemàtica nacional catalana. El problema de Catalunya no és un problema de descentralització. És un problema de sobirania
| |
|
|