Enquestes
Quina mena d'oposició ha de fer Solidaritat Catalana?

Fes clic a la opció que vulguis escollir:

OpcióVots%
Dura i sense concessions28151.18%
Dura excepte en les qüestions de país14726.78%
En general, ha de donar suport a CiU6612.02%
Moderada i buscant acords5510.02%

Vots totals: 549

Comentaris: 13

COMENTARIS

+0
-0
LA PORTA: PALLASO!
Anònim, 15/01/2011 a les 16:45
Com és possbile que en un pais on valorem la democràcia després de la nostra història, surti escollir com a diputat un home que no sap res de política, un incompetent que només vol surtir a les portades... cap on estem anant?
+2
-4
També perica i indepe
Laia perica, 08/12/2010 a les 19:22
Endavant, Marta. No estàs sola. Jo també. I tans d'altres. Visca l'Espanyol i Visca Catalunya lliure, i sobre tot, lliure de culers prepotents que no eneten res, ni la força d'un sentiment.
+4
-6
Oposició??? No serà pas a Reagrupament!!!
Anònim, 08/12/2010 a les 16:37
Oposició??? No serà pas a Reagrupament!!! ara ja no sabran que fer sense un "enemic" a dividir ni enfonsar. I als seus amos tampoc els hi faran d'oposició (el que paga, mana. Sigui qui sigui el amo del gos).

...Segur que el "Lapo" donarà més "motíus" de inspiració. La de caganers que es poden (i podran) fer amb les seves "cagades"!!!...

La més grossa serà amb els altres "socis" de SCxI quan es descubrèixi l'enredada monumental i traïció feta al Independentisme Català i a tots els que els voluntaris de "Catalunya Decideix" que els han induït ha votar i seguir de bona fe i enganyats amb mentides per carregar-se i dividir a tots els que vàrem sortir al carrer el 10J.
+6
-0
Un aclariment
Pere B., 08/12/2010 a les 15:12
A mi em sembla que els qui han de decidir quina mena d'oposició ha de fer SI són els seus militants i simpatitzants, sempre pensant en el perfil de la gent que els ha votat.
Els qui hem votat altres partits no ens hi hem de ficar, no ens pertoca.
+7
-0
Sense pietat!
Josep pujals, 08/12/2010 a les 05:11
No ens arronsem, ni un pas enrera. De dret a l'objectiu i sense distreu-res.
Caixa o faixa!!
+3
-0
Sense pietat!
Josep pujals, 08/12/2010 a les 05:10
No ens arrosem, ni un pas enrera. De dret a l'objectiu i sense distreu-res.
Caixa o faixa!!
+0
-15
PLEGUEU
Jofre, 07/12/2010 a les 20:44
Solidaritat Fútbol Club ja ha fet el ridícul a les eleccions (14 diputats deia en la seva porra la vedet Laporta!!!). Ara el que haurien de fer és estar-se quietets i no molestar als que intentaran aixecar el país de l'estat de misèria econòmica, social i nacional en el que l'han deixat 7 anys de Tripatit. Però sobretot que no facin el que van fer els també autoanomenats independentistes que encara avui manen a Catalunya, és a dir, vendre's als sociates españolistes a canvi de quatre càrrecs.
+14
-2
Respecte la perica indepe
Anònim, 07/12/2010 a les 16:55
Perdó per què potser 'no toca' aquí parlar d'això, però ja fa dies que veig aquest comentari de la Marta.

Marta, em sembla molt bé el que reclames. Però has d'entendre que és una miqueta raret... És com ser del Madrid i indepe. Que no dic que no n'hi hagi, ni que no sigui vàlid, però vaja...

L'Espanyol té un problema d'identitat bastant greu... T'imagines un club de futbol a Madrid que es digués: Club Replublicano Catalán??!! Seria raret, no?

Si ets perica e indepe, i si coneixes més gent com tu, et convido a que plantegeu seriosament al club que es canviï el nom.
+8
-2
per què?
jsc, 07/12/2010 a les 12:52
Marta Xalabardé, per curiositat: si ets independentista, perquè ets perica, sent l'Espanyol l'equip tradicionalment fatxa i anticatalà? Tens el Barça, l'Europa, el Sant Andreu, el Sabadell, el Girona, el Nàstic...
+10
-9
Aquest diari censura als pericos
Marta Xalabardé, 07/12/2010 a les 09:44
Volem noticies de l'Espanyol! Som independentistes i pericos i volem estar informats!!
+86
-3
López Tena destrossa l'alcaldable de CIU per Girona
Anònim, 05/12/2010 a les 18:10
López Tena destrossa l'alcaldable de CIU per Girona, Carles Puigdemont, a TV Girona

http://www.youtube.com/watch?v=FX_Eqmj7ngg
+15
-4
pau i tranquilitat
virginia, 05/12/2010 a les 12:05
A on van marxar? cap a la independència? No t'emprenyis, si en el fons volem el mateix, un estat per catalunya. No mireu poltrones encara. A mi em sembla que l'unica poltrona que no s'ha volgut deixar davant l'evidència és la de'n Carretero. Les poltrones,( si ets independentiste de veritat) s'han de deixar de banda per lluitar contra el TC i el govern espanyol i amb això estem d'acord. Si no heu aconseguit tants vots com SI ho haurieu d'analitzar amb objectivitat i sense passió. A SI s'ha fet pedagogia més bona de la ruta a seguir per arribar a la independència. Vosaltres no dieu res en les bases de la xarxa.
+7
-20
Merda
Llum, 05/12/2010 a les 11:20
Dura i sense concessions.Desitjo que surti tota la veritat ,també hi ha solidaris que van marxar i callen com putes.Només recorden la merda per parlar malament de Rcat.Aquest només volen protagonisme,res més.Molts galls en un galliner tant petit,ells volien destruir hi ja ho han fet.Els seus sicaris han fet la feina bruta.Però aquests no tenen poltrona ?? Ara que faran ?? Doncs de aquí un temps rebotits ,es barallaran tots ells.Veurem teatre del bo.

FEU EL VOSTRE COMENTARI



Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Què ha de fer Reagrupament?

Fes clic a la opció que vulguis escollir:

OpcióVots%
Integrar-se a Solidaritat17745.74%
Mantenir el rumb fins a les eleccions del 201413133.85%
Dissoldre's4912.66%
Continuar sense Carretero143.62%

Vots totals: 387

Comentaris: 12

COMENTARIS

+0
-0
Per plorar
Ramoncal, 16/12/2010 a les 22:12
Veien els comentaris es per plorar, tenim els polítics que mereixem i la democràcia ajustada a la mentalitat de la majoria.
+3
-3
Val més riure que plorar
Anònim, 03/12/2010 a les 20:49
Hahaha, l'anònim de les 20.35 dóna la culpa de la davallada d'Esquerra a Reagrupament. Farien gràcia, si no fessin plorar. Teories conspiratives en la línia dels Huguet i Puigcercós.
+5
-3
EL PRIMER DE TOT..PAGAR!
Anònim, 03/12/2010 a les 20:42
A VEURE QUE ÉS MOLT MACO AIXÒ : FEM EL PARTIT, LAVANGUARDIA I ELS MITJANS PERÒ CIU ENS FAN D' ALTAVEU, ESGARRAPEM VOTS ALS D' ERC..AIXÒ JA HO VAN FER L' HORTALÀ, LA PILARIN RAHOLA I EL CLIENT VIP DE CASINOS DE CATALUNYA SR. COLOM. LLAVORS VA PAGAR EN MILLET..I ARA QUI HA DE PAGAR?? DIRECTAMENT EN MADÍ?
+2
-6
Rcat, eina contra l'independentisme
Anònimus, 03/12/2010 a les 20:35
Rcat o Reagrupament ja es pot dissoldre doncs, creat com va ser de la ma del Madí i el sr Conde per fotre o millor dit dividir a una ERC a l'alça que amenaçava a l'stablishment, és pot dir que ara amb una Esquerra enfonsada i amb la CiU al govern als seus creadors ja no li calen els seus serveis. Així doncs La Vanguardia que li va dedicar planes i planes al Carretero quan es va barallar amb la direcció d'ERC tot sucant-hi pa i veient que Esquerra, segons deien les enquestes, ja era prou enfonsada i davant el perill que acabés fotent-li algun vot a la conservadora CiU, ha decidit no dedicar-li ni un mil·lilitre de tinta a Rcat.
Rcat ha sigut una titella del sistema que, repeteixo, només ha servit per desgastar a ERC. Em sap greu però és així.
+5
-8
ja en són de ridículs, els convergents solidaris
Anònim, 03/12/2010 a les 19:49
I tu què saps si som reagrupats o no?, tòtil de les 18.57 h..... ¿Tens totes les IPs dels que fan una critica als teus gurús Artur Laporta?

Si no existís Reagrupament, Laporta i CiU l'haurien de crear, només com a diana o boc expiatori on descarregar totes llurs bilis i fruit de llurs impotències autonomistes.

Sapigueu que reagrupament ja no existeix com a força política. Els convergents i laportistes us heu sortit amb la vostra, ho heu aconseguit, heu destruit les esperances d'independència de milers de catalans, heu assolit que Reagrupament obtingui zero diputats. Espanya us ho pagarà amb escreix. O bé Roma no paga traidors?

Encara continueu disparant contra un enemic invisible.

Tòtils de 62 + 4 escons disparant contra un enemic que no hi és, com el Quixot al·lucinava amb gegants inexistents, quan eren molins de vent.

Massa reagrupats veieu al vostre voltant, potser tindreu malsons i tot, una veueta de la consciència que us persegueix per haver-vos carregat la bona fe de molta gent (això, si tinguessiu consciència).
+9
-9
Fotocòpies
Canon, 03/12/2010 a les 18:57
Llegint els comentaris dels reagrupats en varis fòrums semble que tothom els hagi votat i vist el resultat electoral, es veu que no ha estat així. Números canten.

Els reagrupats de base i els liders es van creure tant que eren infalibles que, com en una secta els va perdre la ceguesa de la realitat.
+9
-5
Nació digital espanyola
Anònim, 03/12/2010 a les 17:10
Senyors de Naciódigital, les opcions de resposta a aquesta enquesta, qui les ha redactat? David Madí, López Tena o Pepe Montilla ??
+3
-18
Penitència
Jofre, 03/12/2010 a les 15:55
Els de Reagrupament, en penitència, han de resar mitja dotzena de parenostres, una dotzena d'avemaries i estar-se dues setmanes sense postres i sense consola, per carallots. I deprés, demanar perdó al papa i a la mama, afiliar-se a CiU, i posar-se a treballar pel país, en lloc de fer l'imbècil pel carrer.
+13
-11
Cal seguir endavant, peti qui peti
sandokan, 03/12/2010 a les 15:36
La millor opció, els millors candidats i el millor programa eren els de Reagrupament Independentista, el problema ha estat la manca de diners i l'escassa presència als mitjans de comunicació. El projecte de Reagrupament és excel·lent i cal seguir endavant, si SCI no té militància que la busqui en un altre lloc. A mig plaç , llarg plaç es veurà que SCI és una estafa i que Puigcercós és un desastre. L'any 2006 vaig votar ERC, em van enganyar i me'n he penedit sempre, en canvi ara no me'npenedeixo gens d'haver votat RCAT, els que se'n penediran del seu vot són molts votants d'ERC i de SCI.
+11
-6
Mantenir el romb
Timoner, 03/12/2010 a les 15:15
Val més honra sense vaixells, que vaixell sense honra.
Endavant Reagrupament!!!
Val infinitament molt més, la Indepèndencia de Catalunya, aconseguida amb honestetat, regeneració democràtica i treball ben fet, que el "poltronerisme rampant imperant al parlament del nostre país".
Visca Carretero i visca Reagrupament!!!
+11
-10
coalició
romanidemata, 03/12/2010 a les 11:48
integrar-se en la coalició, transversal, solidaritat catalana per la independència, sense ideologies ni polítiques de partit, per assolir l'estat català.
Aquesta és la prioritat, per resoldre la crisi econòmica, si tenim la caixa som els amos del nostre destí i si tenim la independència ningú ens pot dir el que em de fer com i amb qui.Els polítics "professionals" i els partits no volen assumir, ho saben , ho entenen, ho comprenen, en tenen consciència però no es volen comprometre, són uns venuts a la poltrona i als propis interessos personals, traïdors al seu poble.
+9
-9
coalició
romanidemata, 03/12/2010 a les 11:43
integrar-se en la coalició, transversal, solidaritat catalana per la independència, sense ideologies ni polítiques de partit, per assolir l'estat català.
Aquesta és la prioritat, per resoldre la crisi econòmica, si tenim la caixa som els amos del nostre destí i si tenim la independència ningú ens pot dir el que em de fer com i amb qui.Els polítics "professionals" i els partits no volen assumir, ho saben , ho entenen, ho comprenen, en tenen consciència però no es volen comprometre, són uns venuts a la poltrona i als propis interessos personals, traïdors al seu poble.

FEU EL VOSTRE COMENTARI



Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Qui hauria de liderar ERC en el futur?

Fes clic a la opció que vulguis escollir:

OpcióVots%
Oriol Junqueras20435.85%
Un altre13623.9%
Josep Lluís Carod-Rovira7312.83%
Jordi Portabella6210.9%
Joan Puigcercós549.49%
Joan Ridao407.03%

Vots totals: 569

Comentaris: 12

COMENTARIS

+1
-0
militàcia
Anònim, 03/12/2010 a les 00:48
L'Oriol Junqueras, que jo sàpiga no és militant, que passaque se'n ha fet fa poc? no s'ha mullat mai i ara ha de liderar el partit? que ens hem venut l'entenimen. Encara no us heu assabentat que l'èpoce dels lideratges personalistes s'ha acabat. S'ha de mirar endavant i liderar col.legiadament.
+1
-0
Junqueres
Anònim, 02/12/2010 a les 23:47
Sí Junqueras, allunya't d'ERC el més aviat possible. És cert que et tenen molt controlat i compromès professionalment i personalment, però mai és massa tard per allunyar-te d'unes formes d'actuar molt diferents a les teves.
+0
-2
Cada uno como pueda se explique y se rasque donde le pique
Eduardo González Palomar (Manlleu), 02/12/2010 a les 17:55
Estas pasadas elecciones al Parlament de Catalunya están precipitando a pie quedo la tramitación de irrevocables dimisiones en el seno de los partidos políticos que conformaban el Tripartit. Esta serie de forzadas renuncias, los protagonistas, no deberían atribuirla en modo alguno a tener la suerte de espaldas porque se lo han ganado a puro cojón. De todos era sabido que esta estridente alianza gubernamental reeditada hace cuatro años, la inmensa mayoría de los catalanes, no la quería ver ni en estampa. El mazazo con el que han sacudido a los tres partidos políticos en cuestión, aquellos que han decidido depositar su papeleta en las urnas, ha sido proporcional al grado de estridencia doctrinal que generaba cada formación con respecto a las dos restantes dentro de la tripleta. De ese modo se explica el impresionante desmoronamiento electoral de ERC y el anunciado cese en la actividad política de primera línea de quien llegó a presidir el Parlament de Catalunya durante dos convulsas legislaturas. Sin embargo, en lo tocante al máximo representante y principal responsable de estos pésimos resultados en los últimos comicios de la formación independentista, tira de espaldas su obstinación en aferrarse a un cargo que, en mi modesta opinión, siempre le quedó holgado. Pero, como no hay mal que por bien no venga, estos horribles siete años de Tripartit han servido para curarnos de espanto… porque quién sabe si el rumboso retrato del personaje aún lo hallaremos en los próximos carteles electorales diseminados por todos los municipios de la triangular geometría de Catalunya.
+0
-2
L'HOME PERFECTE
Anònim, 02/12/2010 a les 16:59
PROPOSEU EN JUSEP LOIS SANS SOCASAU, TÉ MOLTA TRAÇA. COM A DÈSPOTA PROFITAIRE, ES PERFECTE
+0
-1
Junqueras
Anònim, 02/12/2010 a les 14:22
Oriol Junqueras pot liderar un partit que agrupi tots els independentistes però fora d\\\'ERC.
+1
-3
l'últim, que apagui el llum.
ARCARONS, 02/12/2010 a les 11:35
Entre els candidats proposats us falta Manolo el del Bombo, que és tant españolista com els altres.
+0
-0
justícia
Anna P, 02/12/2010 a les 10:48
Per una vegada l'electorat ha fet justícia a les urnes. Gràcies al Joan Puigercós i la seva manera de treballar : només pel poder i no pel país ERC està on està. O fan alguna cosa o a les municipals estaran ja ferits de mort. Ells mateixos ! avui si volen encara hi són a temps !
+4
-4
Quina barra!
Anònim, 01/12/2010 a les 22:17
No insistiu amb preguntes absurdes, ERC s'ha suïcidat i ho ha fet molt lentament, no aixecaran cap.

Espero que CIU es replantegi treure els vitalicis dels polítics, que això sí que és una vergonya. Ells anar cobrant i la gent a l'atur... i els d'ERC no diuen que no, ja estan parant la mà.
+10
-6
Canvi total.-
Esmolador, 01/12/2010 a les 19:26
TOTS van donar el vist i plau a la penjada de bandera espanyola al balcó del despatx de "l'independentista" Puigcercós a la Generalitat, per tant només són una colla de traïdors i renegats. ERC necessita una neteja a fons. L'històric partit ha estat traït.
+7
-3
Proposta
Josafat, 01/12/2010 a les 19:11
Que jo sàpiga, a data d\\\'avui, l\\\'únic partit que té obert un procés de successió és el PSC, per tant, i pensant en l\\\'objectivitat periodística, perquè no pregunteu per les preferències dels vostres lectors sobre el nou secretari del PSC.

Tb, us proposo que pensen els lectors de la dilució en res de la proposta del Pacte Fiscal fins a la primavera de 2010 que ahir va anunciar en Mas i així tots aquells independentistes defraudats per ERC qu van votar a CiU veuran la realitat del que han votat a dos dies de la seva traïdoria, no ja a ERC, sinó a la ideologia.
+6
-9
pregunta
Anònim, 01/12/2010 a les 18:27
per que no pregunteu en alguna enquesta qui hauria de dirigir aquest panfleto-convergent???
+5
-4
alternativa
Anònim, 01/12/2010 a les 18:21
Jo crec que de president en Quico Sallés i de secretari general en David Madí

FEU EL VOSTRE COMENTARI



Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Confieu en la presidència d'Artur Mas?

Fes clic a la opció que vulguis escollir:

OpcióVots%
No, gens26939.1%
Sí, molt22232.27%
Sí, en part15722.82%
M'és indiferent405.81%

Vots totals: 688

Comentaris: 14

COMENTARIS

+2
-0
esteu a la figuera...?
Tonet, 30/11/2010 a les 19:20
Mireu que diu el gràfic de l\\\'enquesta i en tindreu el resultat. Els polítics no són llestos com el poble, manen però no són llestos i així ens va...
Realment el tripartit no ha sabut donar la imatge del que anava fent amb més o menys encert i a pesar de la seva voluntat de signe social, però d\\\'això a creure-us que CiU i en Mas ens trauran de l\\\'atzucac va un abisme. CiU va estar 23 (vint-i-tres anys !!!) al poder que no és poca cosa (la meitat del que va estar en Franco) i va deixar ben clar que la seva política conservadora, de dretes i de consens amb Espanya no ens durà en lloc i menys encara a la independència, perquè de voler això que el poble demanava i va mostrar el 10-J, és la seva pròpia mort. CiU no és una ideologia, solament una tàctica interessada per a manar i fer tot allò que les classes fàctiques i les ancestralment establertes (i molt immobilistes) marquen a seguir pel poble, tant si vol como si no ho vol.
Recordeu que CiU a la setmana justa del 10-J ja no recordava que havia passat de debò. La ciutadania no és el seu... Només el poble té força sempre i quan tinguin algú que els gestioni convenientment el seu desig i la seva voluntat.
Què direu quan en Duran Lleida, després dels primers acords amb Espanya (que seran molt ràpids), l\\\'anomenin ministre espanyol? El seu currículum i el seu ego personal i familiar no fan més que lluitar per això, una i mil vegades. Se us traurà llavors la bena dels ulls?
Repeteixo CiU no és una ideologia és solament una pràctica a portar a terme pels grups de pressió. Aquests són els pitjors perquè el poble els rellisca. Temps al temps.
Per dolenta que sigui una política general d’esquerres, aquesta sempre és de progrés, com a mínim en la mida que ho vagin encertant, però la política conservadora i de dretes és pur immobilisme i només afavoreix a les classes capitalistes i amorfament pensants.
No tindrem president ni tindrem independència
+4
-0
Carta oberta al Sr Mas
Siset, 30/11/2010 a les 18:21
Sr Mas :
Proclami l'independencia i així quan li toqui anar Madrid ,ho fará de tú a tú, sense perdua de dignitat.
Mai veurá a cap lloc del món que "es mossegui la ma al que et dona de menjar".La excepció es Catalunya que dona de menjar a mitja Espanya i a sobre sens pijan a sobre!.
Voste sigui el president de una Catalunya independent dintre de la unió europea i qui volgui qualsevol tracte en Catalunya be sigui de Madrid o de la Republica de Tasmania que sigui ates al seu despatx , pensi que a Madrid fa molt de fred... avui mateix estan a 5 sota 0 .
El sentit últim d'un partit que vol defensar a un País com diu que es el que vol C.I.U es l 'independencia, que te a veura la comunitat autonomica de Murcia amb catalunya? o es que Catalunya té la mateixa identitat que Murcia?
A els Catalans ens fá ilusió ser un Pais lliure,amb mes o menys diners pero digne i respectat i que quan vagi a la farmacia a comprar aspirines pugui sabé com s'escriu ácido acetíl salicílico (molecula del principi actiu) , perque jo que soc catalâ no sé ben bé com s'escriu en català,(quan estudiaba el idioma català estave prohibidisim al cole) en camvi si visqués a Estocolm ,Praga,Atenes o Lisboa només per inmersió linguistica llegin el prospecte ho sabría perfectament.


+1
-0
CARTA MAJESTIC 2X1
Anònim, 30/11/2010 a les 13:01
SALADA DE LENGUAS DE FUSTA
TRUMFAS DESPOTICAS D'ESGUERDA
PAPS AUTONOMICS

ENTRADA
PENSIONS METODA "UNION EUROPEA"

PLAT PRINCIPAL
ESTOFAT DE CONCERTO ECONOMIC AB SALSA PPSOE

DESSERT
PACTO "A LA BASCA"

S'acceptan Checs en blanc et prepagaments electorals

http://www.gencat.cat/diari/5729/10278054.htm


Pagable en 4 ans (22 Miliards/an)
Propina: 7.75% en Bons de la Genialitat

ENCLAUS: "CAFÉ PER TOTS" ET LICOR AMARG MERENGUE
+3
-3
au! a buscar peix al cove.
capdetrons, 29/11/2010 a les 21:51
com podeu ventar-vos del exit de ciu ,quan els partits independentistes dels quals us foteu han estat vetats absolutament abans i durant la campanya pels partits que son a dins conjurats per no deixar entrar a ningú. Ai´`o s'ha assemblat més a la censura feixista ,que a la democràcia que a tothora els omple la boca.
El dia que comencin a jugar net ...
+1
-2
Dios sabe la verdad
Eduardo González Palomar (Manlleu), 29/11/2010 a les 17:41
Ahora, tras un elevadísimo escrutinio de los sufragios depositados en las urnas repartidas por toda Catalunya, estamos en disposición de prescindir de conjeturas, más o menos acertadas, sobre cuál es la realidad política actual. Ante la explícita correlación de partidos políticos surgida de la cita electoral, procede felicitar a la fuerza política más reforzada y que, pese a no haber obtenido la mayoría absoluta, se me antoja inimaginable que en los próximos días no halle la posibilidad de acceder al Palau de la Generalitat. Por consiguiente, no sería ocioso analizar el elevado grado de relación entre el rédito electoral cosechado por CiU y el despiadado castigo infligido al Tripartit por su manifiesta incapacidad para defender al conjunto de la sociedad de los feroces zarpazos que asesta la crisis económica. En mi opinión, la patética imagen de falta de liderazgo que ha trasmitido a la opinión pública, quien ha presidido el Govern en los postreros cuatro larguísimos años, empeorada permanentemente por la tragicómica relación interna de los diversos actores políticos que lo han formado, ha sido determinante para que hayamos asistido a un abrupto cambio de las fuerzas dominantes en la escena política de Catalunya sin precedentes en la etapa democrática. Vaya, a los salientes… que Dios les dé tanta paz, como descanso dejan. Refuerza el sentido de que el ganador lo ha sido más por demérito de su principal adversario que por mérito propio, los contrapuestos argumentos que la federación moralmente victoriosa ha ido diseminando en el tramo final de la última legislatura con el claro propósito de encaramarse al Poder: una contundente respuesta al Tribunal Constitucional, un espectacular aumento del independentismo y una concluyente derrota del PP en Catalunya. Pues bien, los partidos políticos que, indirecta o directamente, recurrieron el actual Estatut de Autonomía (Ciutadans y PP) han aumentado fehacientemente el número de catalanes que les apoyan; el cómputo total de diputados que alcanzan los partidos políticos que se declaran inequívocamente independentistas cae en número estrepitosamente y qué decir del espectacular aumento de escaños logrados por el PP. En adelante, quienes nos gobiernen en la novena legislatura están en su legítimo derecho de continuar doblegando la realidad catalana a voluntad o seguir hablando de la mar si lo creen oportuno; sin embargo, a muchos de nuestros conciudadanos, la dramática y precaria situación que hace mella en el seno de sus familias no les van a permitir expresarse con serenidad y diplomacia antes sus principales representantes políticos. Vaya, a los entrantes… que Dios los coja confesados de errar en fijar el orden de prioridades por más que busquen cabezas de turco.
+5
-6
Ara és la teva oportunitat i és l'oportunitat de Catalunya
Guillem M., 29/11/2010 a les 16:27
Ara és l'hora del govern, del bon govern, pensant en el país i en el seu enfortiment cap endins i en la seva projecció vers l'exterior.
Ho has de fer bé, Artur Mas. Confiem en tu!
+5
-6
Fora rencor
Constantí Bassó, 29/11/2010 a les 13:45
Els derrotistes i ressentits no ferán gaire bon servei a Catalunya. Artur Mas es el millor lider catalá que pot bengovernar Catalunya i cal col.laborar amb lo que ens sigui possible. El escampar el desanim sols perjudicará a tothom. Els temps son molt dolents i els quintacolumnistas sobran.
+0
-17
VINGA, RECOLLIU
Jofre, 29/11/2010 a les 13:45
Hahahaha, huahuahua, hahahaha, hohohohohoho, hahahahaha, ai que em pixo!, hahahahahaha, hohohohoho,hahahahahahaha, huahuahuahuahuahuahua, ai ai, hihihihihihihihihi, au vinga nens, autoanomensts independentistes, llenceu les joguines i torneu a ca la mama, que us farem unes clases d'aducació especial, i aprendreu què són unes eleccions, un parlament, unes enquestes, una majoria, un país, una sobirania, uns pringats, etc., etc. Hahahahahahaha, ai, ai, ai, que no puc més...!!!
+9
-0
Per cert,
pepet grill, 29/11/2010 a les 12:55
a tots els que em posareu a parir penseu que la premsa econòmica internacional (especialment nord-americana i britànica) ja parla d'INTERVENCIÓ de l'economia ejpanyola... i Catalunya hi roman dins, ben a dins...

Pensem-hi

INDEPENDÈNCIA
+8
-0
Esperem que se'n surti
pepet grill, 29/11/2010 a les 12:53
quan la troika europea i l'FMI decretin el "corralito financer" al regne d'ejpanya... al temps
Que déu o la providència ens agafin confessats...

Artur, ho tens pelut pelut
+8
-3
CRISI
Anònim, 29/11/2010 a les 12:03
Doncs val més que hi confiem, perque la crisi que ve a partir d'ara serà monumental. haurem d'anar tot a la una
+6
-0
FE D'ERRATES
Marc Alier, 29/11/2010 a les 11:59
...He dit "a veure què ens DÓNEN" i millor hauria de dir "a veure què ens TORNEN" perquè,de fet, els diners són nostres.
+11
-2
M'ÉS IGUAL...
Marc Alier, 29/11/2010 a les 11:54
Tant me fa... simplement hem canviat la persona que va a pidolar a Madrid, a veure què ens donen. Això sí, hi ha moltes maneres de pidolar...n'hi ha que en són experts.

Jo voldria que el senyor Mas, o qui sigui que votem els catalans, pogués governar un Estat i no una comunitat autònoma que, de moment, és el què continuarem sent 4 anys més. En Mas és igual de president que el de Múrcia, el d'Extremadura o el de les anxoves de cap allà al nord.
Per desgràcia, el nostre president continua sent el senyor Zapatero, fins que deixi de ser-ho i en vingui un d'encara pitjor.
+5
-7
Tornem a tenir President
Pep S., 29/11/2010 a les 11:39
Ara, Sí podem fer un canvi endavant

Sí, la Victoria de CIU era del tot necessària, però mes que necessària era imperiosa guanyar amb solvència per no dependre de altres forces que, per interès i desig d’estar al poder en passades eleccions, no varen dubtar de pactar (vendre els seus vots) al partit que ens han dut a la deriva com marionetes mogudes des de Madrid tot aquest temps, amb formules de suma d’ascons, i venent-nos a mes, que han sigut i han estat al costat del poble i del “progrés”.
I jo em pregunto, es progrés posar pals a la roda per el desenvolupament de Catalunya en matèria de infraestructures??.

Jo recordo que del 4art cinturó, que en l’època del molt honorable Jordi Pujol, aquets que han estat governant, ja varen estar impedint que es portes a terme, posant-hi infinitat d’excuses i d’aquesta manera, frenar el creixement que Catalunya necessitava, i no donant facilitats a les empreses que, vulguem o no, i juntament amb els seus empresaris, els emprenedors, i la gent que hi treballen, son el motor del nostre país. Durant tots aquets anys, han estat impedint aquest creixement de Catalunya, impedint que ciutats amb un gran teixit industrial com Martorell, Terrassa, Sabadell, i Granollers poguessin estar connectades en línea recta per tal de poder ajudar al seu creixement i competitivitat empresarial en front d’altres països d’Europa, en lloc de en forma de v, col•lapsant l’AP 7, i la C58 per tot el gruix de trànsit que hi circula. Provocant infinitat d’hores perdudes a les empreses i treballadors que ho pateixen per anar i venir de la feina. Augmentant la contaminació que tan els ha preocupat. Portar-nos a velocitats de circulació del tot ridícules per una autopista de dos a tres carrils a 80Km h, quant la velocitat mitja actual en aquestes vies durant gran part del dia, es de menys de 80.
També com no, en moltes altres decisions del tripartit (Progressistes) al meu parer equivocades, com la no admissió del primer projecta del Eix Transversal que era de dos carrils per direcció, i ara, s’ha demostrat que es del tot necessari, ja que no només és insuficient per poder donar servei a tot el trànsit que l’utilitza, si no que a mes i per desgràcia, dia sí, dia també, hi moren persones que, en pateixen el traçat aprovat per els que diuen estan al costat de poble.

Espero que el nostre futur President, l’ Artur Mas agafi las regnes, i amb fermesa, condueixi el país allà on tots amb silenci, amb veu baixa, o a tot pulmó diuen, volem anar.
Visca Catalunya!!!! Ja tornem a tenir PRESIDENT!!!!!

FEU EL VOSTRE COMENTARI



Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Aniràs a votar?

Fes clic a la opció que vulguis escollir:

OpcióVots%
32093.29%
No164.66%
Sí, però ho faré en blanc72.04%

Vots totals: 343

Comentaris: 17

COMENTARIS

+0
-0
Si no tens ulls...
Ocelldelparadis, 28/11/2010 a les 20:25
Ahir vaig escriure massa depressa. El meu amic era només un intermediari, treballava per una immobiliària. Va ensenyar el pis a en Laporta, el qual va quedar encantat. Uns dies després el meu amic va rebre una trucada de la secretària d'en Laporta dient-li que el senyor s'el quedaria, a condició d'entregar un milió en negre. Si després es va realitzar la transacció ho ignoro, o sigui que no sé si l'amic en qüestió és corrupte o no, en tot cas el pis no era seu. És la veritat.
De vegades estem tan enlluernats amb determinats personatges que no volem saber les veritats quan són lletges.

+0
-3
Identitat
josepxicot, 28/11/2010 a les 12:00
Sí,anirem a votar,ara més que mai,Votarem gent que esperem que surti amb prou força per que canviïn algunes coses,serà
el primer cop que tinguin representació,són una necessitat
i van contra la \\\"casta\\\" política,ja tenen regidors i són hon
rats i pencaires,el seu cap ès un català de debò,la lletra
del seu cognom ès l´A,endivineu,quí ès?.
+1
-3
Solidaritat Catalana, sens dubte!
Enric., 28/11/2010 a les 11:31
Ara vaig cap a Tarragona al meu col·legi electoral.
+2
-0
Vull votar
Anònim, 28/11/2010 a les 09:32
Anem a votar i pensem en els catalans i en el seu futur,mes lliure i mès de benestar, el passat no ha portat ennlloc o sigi obrim una porta a l'esperança i la dignitat
+1
-3
Amics teus corruptes
Anònim primer, 28/11/2010 a les 08:45
¿El que diu que no votarà en Joan Laporta perquè "va pagar un milió en diners negres per un pisàs a Sarrià" (sic) "a un amic meu" no s'adona que el que passa és que ell té amics corruptes, que accepten cobrar en negre? Que té un amic corrupte és segur. A més de ser corrupte, el seu amic probablement és un mentider: la informació és falsa. És impossible presentar-se a aquestes eleccions amb el nom de Joan Laporta i que l'amic corrupte no xerri sobre el pis pagat en negre. I ara el desgraciat es pensa que podrà esbombar-ho a Nació Digital el dia de les eleccions? No és estrany que us manipulin com volen amb qualsevol Lapiedra. Per la pedra us hi passaran a vosaltres. De fet, ja us hi han passat. Fantàstic.

Catalunya és un país de nyèbits. Au: busqueu-ho al diccionari.
+2
-4
perquè no votaré CiU ni Laporta
Ocelldelparadis, 27/11/2010 a les 20:24
En Laporta no, perquè trobo que és el berlusconi català: fatxenda, triomfador, llest però no culte, i a més corrupte: li va pagar a un amic meu un milió d\\\'euros en negre per un pisàs a Sarrià.
Molta gent el votarà per que encarna allò que molts volen ser. I a mi m\\\'agraden més un altre tipus de persones, més humils, més austeres, més honestes i més cultes.
A en CiU no els votaré, ja els votaran prou. No els votaré per que no estimen la natura del nostre país, només volen maltractar-la per la pela fàcil. Per començar, pensen carregar-se el Dept de Medi Ambient per que és \\\"massa car\\\".
Car és gastar en l\\\'aire que respirem, l\\\'aigua que bevem? Els repto a que no facin determinades infraestructures innecessàries i sobredimensionades per que també són \\\"massa cares\\\".


+1
-4
Hola
JA JA, 27/11/2010 a les 19:33
Els autodenominats independentistes us tenim ben calats als que ens voleu esborrar del mapa. De totes maneres felicitarem al president Mas que de ben segur que ens farà avençar cap a la sobirania plena amb brillants exercicis de prestidigitació. En fi, ja ens ho vindràs a explicar d'aquí quatre anys.
+1
-9
ADEU
JA, 27/11/2010 a les 16:29
Adéu i fins mai, ramat de tarats autoanomenats independentistes. Demà us haurem esborrat del mapa per sempre. I mentre vosaltres, les vostres vedets i els vostres salvapàtries xiscleu com a preadolescents histèrics, nosaltres farem la feina d'aixecar el país i caminar cap a la plena sobirania. Com sempre, vaja.
+9
-6
LAPORTA
Anònim, 27/11/2010 a les 15:27
JO LAPORTA, SENSE DUBTE. AL CARRER A BCN SONA LAPORTA I MAS EL RESTE NI EXISTEIXEN
+11
-5
Eleccions
Noia72, 27/11/2010 a les 14:12
Jo aniré a votar,evidentment.Votaré Solidaritat catalana per la independència.
+18
-2
Jo també votaré Reagrupament
Anònim, 27/11/2010 a les 12:56
Jo votaré independència. Votaré REAGRUPAMENT
+1
-10
Votar
Anònim, 27/11/2010 a les 12:18
Jo votaré per Catalunya. Votaré Pirates de Catalunya.
+13
-4
Per Catalunya
Nuria, 27/11/2010 a les 11:26
jo votaré Catañunya.

Votaré Reagrupament.
+11
-4
Jo també votaré per Catalunya
Anònim, 27/11/2010 a les 10:42
Jo també votaré per Catalunya, com he fet sempre. Però aquesta vegada més convençuda que mai VOTARÉ REAGRUPAMENT, la millor opció per aconseguir avançar ràpidament cap a la independència
+7
-11
SÍ: ERC
Anònim, 27/11/2010 a les 10:35
Perquè vull continuar avançant i només ERC és garantia de progrés i de sobirania, i amb la sociovergència o la pepevergència és obvi que tirarem enrera.
+14
-10
Ara si, ara toca REAGRUPAMENT
Anònim, 27/11/2010 a les 10:28
Bon dia a tots.
Vull felicitar efusivament a tots els companys de Reagrupament, pel gran treball realitzat durant la campanya electoral, que sense mitjans econòmics i materials, han fet un gran treball a base d'esforç i imaginació.
Espero que aquest esforç es reflecteixi demà a les urnes. Endavant Reagrupament.
+7
-10
Demà i demà passat...
Guillem M., 27/11/2010 a les 09:03
Votaré i votaré per Catalunya. Aquest cop votaré en Mas. Crec que cal un govern fort. Li posaré la meva confiança. Ho faig perquè crec que pensa com jo. Vull una Catalunya forta cap endins i reconeguda cap enfora. Vull una Catalunya que si ara encara no pot ser, pugui però ser independent al més aviat possible.
I respcto molt i molt tots i cadascun d'aquells que votin ERC, en Laporta o Reagrupament. Jo els podria votar i em sento plenament identificat als llurs ideals!
Demà s'ha d'acabar l'etapa de la confrontació i hem de tornar a estar units. El nostre enemic no és el veí que pensa com nosaltres (o gairebé), el nostre enemic és el desànim, és ser massa fluixos i poc exigents, és no creure que hem de ser forts i que cal poder ser independents al més aviat possible. Visca Catalunya lliure!

FEU EL VOSTRE COMENTARI



Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Qui ha guanyat el debat a sis?

Fes clic a la opció que vulguis escollir:

OpcióVots%
Artur Mas17241.15%
Joan Puigcercós8620.57%
Cap8520.33%
José Montilla296.94%
Joan Herrera235.5%
Albert Rivera143.35%
Alícia Sánchez-Camacho92.15%

Vots totals: 418

Comentaris: 4

COMENTARIS

+0
-1
Votar reagrupament
Anònim, 22/11/2010 a les 19:38
És com votar en blanc o nul. Paper mullat.
+2
-1
Qui pot votar Mas???
Anònim, 22/11/2010 a les 18:58
Quina poca memòria que té la gent, no recorda que van estar 23 anys paralitzant el país? Que es pensen que faran, ara, el mateix, 4 anys d'avorriment, d'empobriment de Catalunya i de submissió a Espanya, com sempre.

DEIXEU-VOS DE COLLONADES I VOTEU REAGRUPAMENT! Per ser lliures d'una vegada i no haver de demanar engrunes a Espanya, que ja no en queden.
+3
-1
RECORDATORI: ENEMIC = PPSOE
Anònim, 22/11/2010 a les 10:44

FOTO MAS-ZAPATERO MONCLOA
ESTATUT "CEPILLA'O"CDC + UDC + PP = 1r. TRIPARTIT

3 TIPUS DE VOTS:

1) DECLARACION CONSTITUENTA= RCAT SCAT
2) AUTONOMISME = CYU ESGUERDA ECOLOCHISTES
3) COLONIALISME = PPSOE CYUDADANOS
+5
-1
Visita'ns
Mallorquí, 22/11/2010 a les 00:48
Visita majorcaisnotspain.wordpress.com L'independència en mallorquí. A més és trilingüe així fem arribar la nostra veu a tot el món!

Moltes gràcies

FEU EL VOSTRE COMENTARI



Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Seria convenient un cara a cara entre José Montilla i Artur Mas?

Fes clic a la opció que vulguis escollir:

OpcióVots%
No, seria injust per als demés15851.13%
No, si un ha de ser en castellà8627.83%
Sí, ajudaria a clarificar4313.92%
Sí, els debats a sis són monòtons227.12%

Vots totals: 309

Comentaris: 4

COMENTARIS

+0
-0
MOnitlla no dona la talla
Anònim, 22/11/2010 a les 06:56
Entre el Sr. Mas i el pobre montilla no cal, ni es possible ja que el pobre Montilla no dona la talla!! quina vergonya, de president més vulgar!!
+0
-0
no aprenem del pasat
Francesc Codi, 20/11/2010 a les 12:32
Llástima que com sempre el\\\" DIVIDITS ENS GUANYARAN \\\"sigui el comú denominador de la NOSTRA CATALUNYA.
A menys que sigui dirigit pel nacionalisme espanyol de provocar la divisió.
+0
-0
IGNORANCIA ENCARA?
atlasac, 20/11/2010 a les 12:13
Partits antics, la continuació del "ATADO Y BIEN ATADO" ara quasi per OBLIGACIO (INDEPENDENCIA) el Poble prenent el PODER!! tindrem capacitat de fer una Catalunya com Dèu mana? no ens arruguem SIIIIII.
+8
-0
llengua
Francesc F, 17/11/2010 a les 23:12
Si a Catalunya practicament tots entenen el català, es absurt fer un debat en castella, en unes eleccions catalanes.
En tot cas és podria fer amb subtitols en altres llengues que es parlen també aqui (per exemple arab, romanes....)

FEU EL VOSTRE COMENTARI



Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Simpatitzaríeu amb una victòria d'Artur Mas?

Fes clic a la opció que vulguis escollir:

OpcióVots%
Sí, tot i que no el votaré8535.42%
No, gens8133.75%
Sí, i el votaré5121.25%
M'és indiferent239.58%

Vots totals: 240

Comentaris: 7

COMENTARIS

+1
-1
fracassat
anònim, 12/11/2010 a les 23:00
El Sr. Mas és un fracassat. a guanyat dues vegades les
eleccions i no a tingut pebrots de formar gobern
Jo votaré Reagupament. A veure si podem treura tot\\\'aqesta
colla de pi........ que en les ultimas decades s\\\'han instalat a la Genaralitat
+0
-0
Jo votaré Reagrupament
Anònim, 12/11/2010 a les 21:11
Però quina gent més curta, diuen que simpatitzen amb la victòria de Mas, tot i que no el votaran.
Doncs jo no hi simpatitzo i no el votaré. Per què voleu 4 anys més d'agonia per Catalunya.
Hem d'aconseguir la independència i fugir de l'espoli quan més aviat millor.

Jo votaré Reagrupament, ho tinc claríssim.
+1
-0
Impedir un altre tripartit
Anònim, 12/11/2010 a les 20:03
Votar CiU es vital per provar de salvar Catalunya del desastre. Si ERC pot, fara un tercer tripartit. Ni un vot catalanista per ERC.
Que paguin haver regalat Catalunya al PSOE i haver ensorrat la moral del país.
+2
-1
El meu vot
Guillem M., 12/11/2010 a les 18:04
Els d'ERC ens han enganyat dues vegades en què han donat el seu suport al PSC-PSOE (massa espanyolista). Estic convençut que si ho poden fer ho tornaran a fer per mantenir-se en el poder. Aquest cop votaré CiU.
Vull la independència del meu país. Dono un marge de quatre anys a l'Artur Mas. Si un cop passat aquest temps som un país més fort i lliure, més ferm nacionalment i més a prop de la independència estaré satisfet d'haver-los votat.
+3
-1
REFLEXIONEU
Onofre, 12/11/2010 a les 17:49
Aquest 38% a qui li cau bé el Sr. Mas però no el votaran: us demano reflexió i memòria. Tampoc per mi CiU és l'opció ideal, però donar el vot a ERC o a algun altre grup autoproclamat independentista és arriscar-se en grau màxim a tornar a deixar Catalunya en mans dels españolistes. El perill que aquesta gent que xiscla tant acabin entregant, per tercera vegada Catalunya a l'enemic és massa gran. CiU mai va arribar a l'extrem de posar de president de la Generalitat a un analfabet españolista: això, per vergonya de molts, ho van fer els "independentistes" d'ERC. I ho tornaran a fer si poden. No hi ha altre solució que CiU, i seguir la lluita.
+1
-0
NO US DEIXEU ENGANYAR
Anònim, 12/11/2010 a les 16:52
CIU no lluitarà per la independència de Catalunya. Em refereixo als dirigents, perquè és cert que, en les bases hi ha militants clarament independentistes que encara no s´han desenganyat del partit. L´última mostra del doble joc de CIU és l´esmena que presentarà als pressupostos espanyols perquè es "compensi" a les empreses constructores i explotadores de les autopistes radials... a Madrid!!! (FCC, Ferrovial, ACS. etc). Aquestes autopistes són deficitàries i CIU vol que les empreses siguin compensades. NO DIU RES DEL RESCAT DE LES AUTOPISTES DE CATALUNYA. Per què? Potser deu favors? Potser hi té interessos?
+5
-3
CiU: garantia per estar sota la bota espanyola
petrus, 12/11/2010 a les 09:37
CiU és la garantia que Espanya ens segueixi robant els diners, que segueixi fent lleis contra el català, que ens segueixin discriminant...
Perquè CiU agafarà vots independentistes per usar-los a favor de la unidad de España.
L'efectivitat unionista de CiU és molt superior a la del PSC o PP, que que aquests totho ho sap que son rabiosament unionistes, en canvi CiU enganya a molta gent simulant un catalanisme més que dubtós.

FEU EL VOSTRE COMENTARI



Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Quin tipus de Govern preferiríeu?

Fes clic a la opció que vulguis escollir:

OpcióVots%
Un altre38948.2%
CiU amb majoria absoluta18222.55%
CiU-ERC12215.12%
CiU en minoria708.67%
Sociovergència293.59%
CiU-PP151.86%

Vots totals: 807

Comentaris: 17

COMENTARIS

+1
-0
Nebrera
EsteveC, 12/11/2010 a les 00:05
La única persona amb la integritat necessaria per ser política!
+1
-0
SI PERÓ UN COP MÉS UNITAT
SASTRE, 11/11/2010 a les 13:07
TANT SE VAL, NO HO HEM ACONSEGUIT, NO HI HA UNITAT INDEPENDENTISTA, I ENS COSTA MOLT D´ESTAR UNITS, MOLT BÉ TENIM EL QUE TENIM I SOM EL QUE SOM, DE TOTA MANERA EL PLA B, JA SUPOSO PER NECESSITAT, ES DE QUE UN COP DINS EL PARLAMENT S´ACONSEGUEIXI UNIR FORCES. SI AIXÓ FINALMENT NO ÉS AIXI, PERSONALMENT DEIXARÉ DEFINITIVAMENT DE CREURE EN ELS POLITICS. HAURAN DEMOSTRAT QUE SON UNS MERCENARIS I NO ES MEREIXEN NI LES SORBRES QUE NO ES MENJA EL MEU GOS. AMB EL QUE ENS CAU JA HAURIEM D´ESTAR TOTS JUNTS REBUTJANT LA MERDA QUE ENS TIREN DESDE MADRID. SENTIT COMÚ. A VEURE COM ACABA
+3
-0
SENY
SASTRE, 11/11/2010 a les 13:00
A VEURE SI AMB LES HOSTIES QUE REBEM, VOTEM UN PARTIT INDEPENDENTISTA I COMENCEM A FER PINYA D´UNA VEGADA. TOTS ELS QUE FINS ARA HAN GOVERNAT M´HAN DEFRADUAT A MI I MOLTS, PER TANT DONEM ENTRADA A UN DE NOU COM SOLIDARITAT CATALANA I SI MÉS NO REAGRUPAMENT I COMENCEM A CAMINAR CAP A LA LLIBERTAT
+0
-0
Que votem?
Anònim, 10/11/2010 a les 20:47
Aqui tots som de la mateixa corda?
+5
-0
CIU. no gràcies
Anònim, 10/11/2010 a les 18:14
Amb 23 anys de govers de CIU ja n'he tingut prou.
+8
-1
Com que cap...
pepet grill, 10/11/2010 a les 15:46
de les propotes que fa el diari s'ajusta al que penso, he votat: un altre.
El que m'agradaria és que el Parlament nacional tingués una majoria INDEPENDENTISTA.

Amb majoria absoluta o qualificada de Reagrupament i SI (+51% o +66% dels diputats). T
ot i que estaria bé que n'hi hagués una altra: 138 diputats (unanimitat) d'INDEPENDENTISTES.

Per això el meu vot serà per a Reagrupament.

INDEPENDÈNCIA
+1
-8
Alamerda!
Anònim, 10/11/2010 a les 12:52
El millor es una bomba al parlament i tots a prendre pel sac, que pel que fan ningu els trobara a faltar
+1
-6
Alamerda!
Anònim, 10/11/2010 a les 12:45
El millor es una bomba al parlament i tots a prendre pel sac, que pel que fan ningu els trobara a faltar
+5
-1
Solidaritat Catalana
Anònim, 10/11/2010 a les 11:03
Solidaritat Catalana, només que treiés 3 diputats seria suficient com per tenir accés als mitjans de comunicació públics a on poder mostrar el discurs econòmic. de fer-ho així el missatge de l' espoliació fiscal arribaria a tots els indrets de Catalunya i al món, també a l' Estat Espanyol, provocant una autèntica revolta, trencament del govern, i eleccions anticipades al 2011 perquè amb el discurs econòmic, la situaciò seria insostenible, ja que els partits actuals PP,CIU,PSC,Ciutadans...no són capaços de argumentarse o de defensar-se amb el discurs econòmic, no el del concert enganyós!
+5
-0
DESENGANY
Jofre, 09/11/2010 a les 17:17
Ha estat un gran desengany veure que a les enquestes entre tots els que ens diem independentistes no arribem ni als 20 diputats. Perquè serà? Potser perquè les dues vegades que hem arribat al Govern ens hem venut als españolistes i hem entregat la Generalitat al PSC-PSOE sense dubtar-ho ni un moment? Si que són rencorosos i quina bona memòria que tenen els catalans! Haurem de seguir xisclant mentre uns altres fan la feina!
+20
-2
Per exemple...
Jesús (Xess), 09/11/2010 a les 12:43
Ja que un govern monocolor d'RCat no és possible (hehehehe) jo proposo: CiU+ERC+RCat+SCI
+7
-5
Rcat + Scat
Anònim, 09/11/2010 a les 12:31
CYU = 4 ans de vida.
"Concierto economico" en CYU major = impossible

210 deputats hispaniols = minimum per reformar la constitucion hispaniola.

Non al colonialisme. Non a l'autonomisme. Non al nuclear.
Auto determinacion. Foc nou
+10
-5
Preferències
AliBay, 09/11/2010 a les 10:20
Com que els 68 diputats independentistes no entren dins de les previsions, CiU per majoria absoluta i que vagin a Mandril a demanar el concert econòmic. A veure què els diuen.
+15
-1
La pregunta diu quin Govern preferiríeu
Victor Cunill, 09/11/2010 a les 09:54
D'acord amb en Carles NC si la pregunta hagués estat "quin Govern serà el mes adient" o similar. Però la pregunta es "quin tipus de Govern preferiríeu", que jo interpreto com el que a mi més m'agradaria. I per aixó també he contestat "Un altre", ja que com l'Anònim de les 8:31 jo també preferiria un Govern RCat, SI, i si en faltessin Esquerra, ja que voldria dir que estariem a tocar de l'Estat Propi. Visca Catalunya lliure.
+17
-2
Independència
Anònim, 08/11/2010 a les 08:31
Doncs jo preferiria un govern independentista, Reagrupament, Solidaritat i si en falten, ERC.
+13
-9
CATALUNYA
Anònim, 07/11/2010 a les 22:06
CIU amb SOLIDARITAT CATALANA DE LAPORTA, aixo estaria molt be, el que esstar clar es que sigui com sigui el tres partits del TRIPARTIT al atur tots, no valen per res.
+7
-9
Entre les opcions possibles, la millor és CIU+ERC
Carles NC, 07/11/2010 a les 20:33
Preferiria, és clar, un govern integrat només per formacions independentistes. Però això no serà possible, les enquestes no ho preveuen ni de lluny. Però entre les opcions, més plausibles, que aquí oferiu la millor és CIU+ERC perquè voldria dir que CIU hauria acceptat el compromís d'exigir un referèndum d'independència.

FEU EL VOSTRE COMENTARI



Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Us sentiu concernits per la visita del Papa?

Fes clic a la opció que vulguis escollir:

OpcióVots%
No, l'Església és reaccionària33048.25%
Sí, sóc catòlic15923.25%
No, surt massa car11516.81%
Sí, és un líder mundial8011.7%

Vots totals: 684

Comentaris: 16

COMENTARIS

+0
-0
ni fu ni fa
Jordi Garriga, 07/11/2010 a les 13:40
Jo he votat que surt massa car; per un acte puntual.
De tota manera, que vingui aquest senyor un cop cada vint anys tampoc ho considero excessiu.
Des del punt de vista estrictament econòmic, segurament si sumem el que han costat en 20 anys les celebracions multitudinàries del FC Barcelona, del Carlinhos Brow, etc, actes a que hi van només els addictes a aquelles causes i que pertorben igual que el Papa de Roma el discórrer de la gent que tat se'ls en fum, em sembla que estaríem a la par.
Ho trobo una bona projecció de la ciutat de Barcelona al món.
+0
-0
a Onofre
pepet grill, 07/11/2010 a les 00:12
els fills del gestor de les engrunes espanyoles van a l'escola alemanya. 450 eurets al mes per cap...
+15
-1
Jesús i Son Goku sí. El papa i el Banc Vaticà no.
Quan canviarem?, 05/11/2010 a les 14:27
El papa de Roma és l'artista més ben pagat del món.
La manera d'actuar de l'església és absolutament contrària als consells de Crist.
+7
-11
demostrar que som imbècils.
gat escadat, 05/11/2010 a les 11:49
Els Catalans , que anem tant de progres, abortistes, podrits sexuals, i ateus, no fem més que demostrar que som una pobra gent.

quina vergonya! i quina pena.
+1
-1
país de incoerencia
Anònim, 05/11/2010 a les 07:35
Un numero bastante importante de matrimonios se casan por la iglesia,bautizan, a sus hijos ,hacen la comunion etc y despues desprotican a la iglesia ! anda que...!
+2
-7
Be per la ciutat
Anònim, 05/11/2010 a les 06:12
La visita del Benet XVI aportara grans beneficis econòmics per la ciutat i a l'hora una gran ressonància mundial. Jo crec que aixo ens beneficia en un 100%
+5
-1
Respostes correctes?
Anònim, 04/11/2010 a les 08:04
No hi podria haver una resposta que fos: M'és indiferent?
+1
-0
Col·lonies espanyoles
Anònim, 04/11/2010 a les 07:56
Per què tot aquest enrenou per la visita del Papa a Barcelona (Estat d'Anzoátegui, Veneçuela)?, puix escoltades les declaracions, en castellà, manifestant que te il·lusió d'anar-hi, és evident que va a Veneçuela, que no a Catalunya.
+4
-1
BONS HOMENS
Anònim, 03/11/2010 a les 23:36
LO BISBE DE ROMA ES ALS CREDENTS, ÇO QUE LOS POLITICIANS SONT AL GOVERN...
+9
-0
Superstició
Anònim, 03/11/2010 a les 08:15
No es mes que el cap d'una organització supersticiosa. Porten 2000 anys visquen de la farça de crist.
+3
-3
Ai Onofre....
Anònim, 03/11/2010 a les 01:39
Ai Onofre com m'agrades!!!!!
+4
-0
No puc ni dormir
Anònim, 02/11/2010 a les 17:36
Concernits? Buf! Estic que no dorm per la nit de pensar que ve el Papa...ehehe
+13
-3
Dsti diners
Quiquet, 02/11/2010 a les 14:48
el que vulgui veure el papa que pagui. no tenim que pagar tots
+7
-3
EXCESSIVA!!!
dolo, 02/11/2010 a les 13:28
No ens podem permetre aquesta despesa en aquets moments, i crec que diu molt poc de l’església que representa, quan hi ha gent que no pot sobreviure a Barcelona i a ell se li dona una benvinguda crec que excessiva per el moment que viu el país....
l’església hauria de ser la primera de no permetre aquest tipus d’abús......es mereix un respecte, pero no estan les coses per llençar els diners d'aquesta manera, que res te a veure amb la fe de les persones catòliques.
+13
-13
REACCIONARIS?
Onofre, 02/11/2010 a les 12:46
Aquests que diuen que l'església és reaccionària debeu ser superprogres, com aquests neocomunistes que haurien d'estar disposats a regalar casa seva als pobres però tenen pisets de disseny a l'eixample i caseta al Pirineu, tan superprogres ells, i contents de que els superprogres sociates congelin les pensions i robin un 5% cada mes del sous de mestres, metges, funcionaris, etc. Progres d'aquells d'arbre de Nadal ecologista amb pedals que va costar 200.000 €, i va durar una setmana, progres com el Montilla, que porta els fills al Liceu Francès, per no barrejar-los amb la xusma. Abans compartir una visita del Papa cada tres mesos que cinc minuts amb tots aquests progres de cartó pedra que només saben mentir i robar.
+2
-2
no cau bé
osonenc, 02/11/2010 a les 10:16

Es un papa poc comunicador i poc pastor, res a veure amb Joan Pau II, la visita amb massa parafarnalia.
El ZP si no va a misa que es quedi a Madrid amb les seves filles.

FEU EL VOSTRE COMENTARI



Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Pàgina 2 de 6
< AnteriorSegüent >
Bloc de fotos


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: