Fòrum

TEMA: Els de Barcelona fan pudor

Els de Barcelona fan pudor23/09/2009 - 22:25:09
Nom: Vicenç

Estic fart de trobar-me el bosc ple de barcelonins. Que es comprin els bolets al corte ingles i que ens deixin en pau. Els de comarques no els necessitem pas als de Barcelona.

Respondre  
Re: Els de Barcelona fan pudor23/09/2009 - 23:34:10
Nom: PERE

TINC 42 ANYS I EN FA 35 QUE VAIG A BUSCAR BOLETS.
SOC DE CIUTAT ...I SOC CATALÀ ...

EL PROBLEMA ES QUE TV3 AMB EL PROGRAMA CAÇADORS DE
BOLETS HO ESTÁ POPULARITZANT MASSA.
QUAN ERA PETIT ANAVA AMB EL PARE I NO HI HAVIA AQUESTA COLLA DE XARNEGOS QUE VAN ARA A LA MONTANYA . ALGUNS VAN FINS I TOT DE NIT AMB LOTS.

ELS TXEROQUIS HO AGAFEN TOT : ESPARRECS, CARGOLS,
BOLETS, TOT EL QUE SIGUI ROBAR ELS VA BÓ...

LA MONTANYA ARA FOT FASTIC, FOTS UN ESTERNUT I ET
DIUEN SALUT 2O VEUS ALHORA.

Respondre  
Re: Els de Barcelona fan pudor26/09/2009 - 20:50:07
Nom: barceloní, però net i polit

Racisme, xenofòbia...

No és cap delicte haver nascuta al Congo, Madrid o Barcelona. Bona gent n'hi ha a tot arreu i gent estúpida també.
Sóc home, però no "mato les dones". SÓc europeu, però no vaig descobrir amèrica matant indígenes...
Certament hi alguns homes que maten les dones, però no es pot culpabilitzar a la resta del que no han fet ni faran.
Visc a la Catalunya central, encara que els pares i avis són del bages i el Berguedà i sí, vaig neixer a BCN, i n'estic fint els nassos de comentaris xenofobs contra mi per haver nascut on he nascut.
Es cert que fa anys hi havia gent amb peles de barcelona que anava a estiuejar amb sentiment de superioritat, però jo no en sóc culpable.És cert que hi ha gent de molta pela que és estúpida, aquí i a Katmandú. Però la resta no som culpables.
En canvi ara veig algunes persones del Bages, Berguedà que diuen que els considerem inferiors i el que tenen és un complexe com l'anorexia.
L'anorexica no és que estigui gorda: està prima, però pensa que els demés la veuen grossa. Això és le mateix. No és que la majoria de gent de BCN és cregui superior als "de poble", però hi ha bastanta gent de la Catalunya interior que creuen que se'ls mira com inferiors, però és una imaginació d'ell i llavors, aquest sí que de menara genèrica culpen del seu complexe d'inferuioritat a la gent de Barcelona.
Sorprenment molts jkoves i no tant joves del Bages i el Berguedà van a treballar a BCN i allà si senten la mar de bé perquè ningú els jutja per si ets fill de cal pepito, per si volsaltres els del Lluçanés esteu.., si els d'Alpens us falta un bull, si els de Moià sou una colla de lladres engreits, que si el de Guardiola... Se senten ciutadans i se'ls jutja pel que fan, no per de quina cas asón fills.
Ah! a mi hi ha gent que em diu, "sí ets de Barcelona, però no ho sembles.. ets bona persona i molt treballador..."

Respondre  
Re: Els de Barcelona fan pudor26/09/2009 - 23:25:56
Nom: JOSEP

SENCILLAMENT NOMÉS DIR-TE :

QUE FARIEU SENSE ELS DE BARCELONA ...

PENSA-HO

Respondre  
Re: Els de Barcelona fan pudor29/09/2009 - 20:55:32
Nom: Manel Garcia

Vergonya fan aquests comentaris racistes per no dir una altre cosa, això demostra la baixa qualitat moral de certes persones... Els hauria de caure la cara de vergonya estic segur que propietaris restaurants, cases rurals, botigues de poble, els treballadors d'aquestes opinen diferent ja que es beneficien de l'afluència de visitants.
Deixant a part la ridiculesa i prepotència que representa creure's propietari de certa part del territori. Deixeu de fer el bretol o com a mínim doneu la cara amb noms i cognoms.... la cobardia de l'anonimat us va molt be..

Respondre  
Re: Els de Barcelona fan pudor29/09/2009 - 21:43:55
Nom: Joan

Comentaris xenòfobs com el del que inicia aquest debat són una pena i estic d'acord que mostre el "sentiment d'inferioritat" d'algunes persones de les comarques centrals. Gent borde n'hi ha tot arreu, però catalogar, jutjar i condemnar als 3 milions de persones de l'àra metropolitana és xenofòbia (no és racisme, ja que penso que la gent nascuda a l'àra metropolitana porta els mateixos gens que els del Bagés o el Berguedà, es diguin Riera, Coll o Carretero.
Hi ha molta gent de la catalunya interior que els costa veure als de ciutat com a iguals i els veuen només copm a clients -tontos que ho compren tot-, o com a turistes, no com el que són: persones com tu i jo que tenim els nostres defectes que no s'han de generalizar verc cap col.lectiu!
Tothom té dret a anar buscar bolets igual que tothom té dret d'anar a la platja a la Vila Olímpica, la Barceloneta o la nudista de Badalona.
Per cert, alguns que es queixen que "els de Barcelona" volen que es tanquin les granges properes a segones residències, no van tenir cap problema en urbanitzar, construir, fer-se rics fa uns anys a costa d'aquestes ampliacions que portaven les cases al costat de granges. Per què es van donar el permisos? perquè els ajuntaments van ampliar els POUMs sense valora que això afectaria ales distàncies que ha de tenir el bestiar de les vivendes? Perquè no hi feien pisos per joves del poble "de tota la vida"? No ho feiem pel pixapins que són tontos i quan vinguin a mirar la casa el dissabte ja demanarem que la granja no faci pudor...!

Respondre  
Re: Els de Barcelona fan pudor30/09/2009 - 11:45:17
Nom: Pep del Clot

El programa caçadors de bolets ha fet augmentar la quantitat de gent que va al bosc. Però això no és culpa de la gent de Barcelona que "fem pudor".
Jo he nascut a Barcelona -i no tinc que demanar perdó-, la meva mare és de Múrcia i el meu pare de Cercs (d'avis ell andalús i ella catalana; de fet van marxar d'allà perquè la familia d'ell mai no van acceptar que es casés amb una "castellufa" ). I també estic fart de comentaris racistes -sí, es veritat no és tema de raça-, millor dit xenòfobs contra els que hem nacut a Barcelona.
Tinc un amic a Castellterçol i m'explica que a algunes botigues alguns "senyors" de Barcelona -aquells estiuejants de molta pela- fins no fa haire els feien passar primer. Hi ha dues piscines, com també a Figaró, la del poble i dels de segona residència que no tenen cap ganes d'entrar en aquest món de senyors i vasalls. Però la majoria dels mortals, encara que haguem nascut a Barcelona no en som culpables.
Penso que jo, tingui o no els pares o avis de Cercs, tinc tan dre d'anar a buscar bolets com els que han nascut a Cercs, hi estan empadronats, però, realment viuen de diumnenge a la nit a divendres a Barcelona. Tinc el mateix dret d'anar a buscar boltes com la gent de Cercs o Guardiola de "tota la vida".
Penso que es cert que alguynes persones d emolta pela poden veure als demés com a inferiors, però la majoriua de gent de ciutat aixó li sua, no se sent superior a ningú. Penso que molts llocs del Bages i el Berguedà -bé a la garrotxa encara passa més- es veu a la gent de barcelona com a clients, però no caom a ciutadans. Si tu a Barcelona et queixes d'alguna cosa que no funciona no et dieun: tu calla que ets de fora. A Cercs, Aivà o Moià primer et pregunten: "I tu de quina casa ets?"
Quan els focs del 94 vaig estar 3 dies apagant amb una ADF i algunes persones de "tota la vida" em retreien: vosaltres -el pixapins, primer caleu foc i després veniu a apagar perquè us agraden els esports d'aventura, i aquest és gratis.
Penso que algunes comarques catalanes hi ha molta gent -no tothom- que té veritable xenofòbia contra els de Barcelona.

Respondre  
Re: Els de Barcelona fan pudor12/10/2009 - 22:54:55
Nom: rafael

vergüenza me dais, pues habéis dicho que sois catalanes, para ser catalanes, hay que ser personas de bien, y ser personas tolerables, no unos xenófobos y racistas, así como criticar a gente de vuestro mismo país, os escribo en castellano, por que quiero, pudiendo hacerlo en catalán, pues soy catalán, pero no merecéis que os menosprecien en catalán, pues es un idioma, que no merece de gente como vosotros.

Respondre  
Re: Els de Barcelona fan pudor12/10/2009 - 23:04:36
Nom: rafael

ah! m\'en vaig oblidat, soc nascut a barcelona, y ara estic a un poble de lleida.

la meva familia es de fora, yo soc d\'aqui.

Respondre  
Re: Els de Barcelona fan pudor27/09/2010 - 23:38:53
Nom: pixapins

deuries de anar al col.legi i apendre una mica de comportament i modals, si aquet país que no deu de ser el teu fossi com deu mana deuries de pasar per un tribunal perque les tevas paraules son racistes i xenofogues.

Respondre  

Anar a la pàgina

1  2  

- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: