Arnau Urgell | Actualitzat el 24/11/2009 a les 23:20h

El ple de Ripoll no canviarà de dia però si d'hora

S'avançarà a les vuit del vespre per permetre la presència de la regidora de CiU Núria Charques


La cadira de Núria Charques deixarà d'estar buida. Foto: Arnau Urgell

Finalment hi hagut entesa entre els tres grups municipals de Ripoll per canviar l'horari del ple. Malgrat que es continuaran celebrant el darrer dimarts de cada mes -les coincidències amb els partits importants de la Lliga de Campions semblen inevitables- passaran de celebrar-se de les nou a les vuit del vespre.

Des de setembre de 2008 Convergència i Unió (CiU) demanava un canvi per evitar la incompatibilitat de la regidora Núria Charques amb la seva tasca com a secretària de l'Ajuntament de Ribes. Després de 14 mesos i de discussions que l'alcaldessa Teresa Jordà ha qualificat irònicament de “fratricides” s'ha pogut arribar a un acord.

En el ple el regidor de CiU, Miquel Rovira, ha llegit una carta de Charques en el qual agraïa l'acord i reafirmava el seu compromís amb el municipi, tretze anys i mig després d'establir-s'hi. Per facilitar combinar ambdues tasques tot apunta que el ple de Ribes podria endarrerir-se una estona. El canvi, si més no a Ripoll, ja s'aplicarà a partir del mes de desembre.

COMENTARIS

+0
-0
Diguem tiquis-miquis....
Anònim, 26/11/2009 a les 19:18
Això sòn coses importants: canviar l'hora dels plens, convocar consultes d'independència...només manca que facin una consulta per demanar l'independència del sistema solar, podrien demanar al Centre Tecnològic de la Fundació Eduard Soler que fà satel.lits que faci una faixa amb coets que envolti el globus terraqui i marxar del sistema solar...que xulu !!
Mirar que no tanquin més empreses és el que haurieu de fer !!
+0
-0
pregunto
Anònim, 26/11/2009 a les 19:59
14 mesos discutint això ?
Fins tant tard treballen els/les secretàries d’ajuntament?
la discussió “fratricida” ha estat entre frares ?
heu provat de demanar que canviïn de dia els partits de “xampions lig” ?
+0
-0
això s'acaba
Anònim, 26/11/2009 a les 20:18
La multinacional Taurus anunció hoy la adquisición del 75% del negocio de herramientas eléctricas de Talleres Casals, una empresa catalana con más de 120 años de trayectoria, con el objetivo de expandir más la marca a nivel internacional y de desarrollar nuevos productos.
El grupo subrayó que la adquisición es una apuesta por la innovación porque combinará el 'know how' de Casals y a las plataformas de I+D+i que puede ofrecer Taurus. Además, la multinacional también cuenta con su red de filiales y distribuidores para expandir la marca.
Casals nació en Ripoll en 1881 en Ripoll (Girona) fundada por Francesc Casals y hoy es líder en el sector de herramientas eléctricas. La empresa cuenta con una fábrica en Ripoll y otra en Sant Joan de las Abadesses -también en Girona-, así como un almacén logístico en Sant Joan Despí y una factoría en China.
+0
-0
la pantomima de la charques
Anònim, 01/02/2010 a les 19:44
mb senyora charques ja ha fet canviar l'hora dels plens però al final has de marxar al cap de 30 minuts! quina vergonya

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Ripoll
dilluns
10°C  20°C
dilluns
9°C  23°C
dimarts
8°C  19°C
Especial fotografies
L''última hora d'ElRipollès.info
L'actualitat al #Ripollès, al minut


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: