Redacció | Actualitzat el 24/11/2009 a les 08:00h

Sant Joan Decideix! deixa la consulta pel 28 de febrer

Envia als grups municipals una moció de suport per tal que es debati aquest divendres



La plataforma Sant Joan Decideix! ha oficialitzat que la consulta al municipi esperarà a la segona onada, el dia 28 de febrer de 2010. L'entitat, formada per una quinzena de persones, no perd l'esperança de comptar amb el suport de l'Ajuntament després que la moció quedés sobre la taula en el ple de setembre. Ara han enviat un text a tots els grups municipals perquè pugui entrar a l'ordre del dia del ple d'aquest divendres.

En la darrera assemblea, a banda de decidir el dia de la consulta, es va escollir el periodista santjoaní Jordi Vilarrodà com a portaveu i es van acordar les accions de sensibilització per explicar en què consisteix la consulta i per animar als veïns de la població a participar en la seva organització.

COMENTARIS

+0
-0
I ara què.?
Anònim, 24/11/2009 a les 09:29
A veure que fan tota la tropa del PSOE de Sant Joan. Quina vergonya de representants del poble.
+0
-0
ara si ara no
Anònim, 24/11/2009 a les 14:18
Ara com justificarà l'alcalde el què ha dit a diversos mitjans de comunicació? Com alcalde no pot donar suport a la consulta popular per la independència, com a personatge anònim si... No es pot tenir tot senyor alcalde!
+0
-0
TOT.TOT I TOT
noanda, 25/11/2009 a les 19:45
EL SENYOR ALCALDE VOL SER EL COMENSAL I EL CAMBRER. UNA MÀ TALLA I L'ALTRA ENDRAPA!!!!

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Ripoll
dilluns
-11°C  8°C
dimarts
-7°C  9°C
dimecres
-4°C  7°C
L''última hora d'ElRipollès.info
Resultats del cap de setmana
FUTBOL | CE Abadessenc 4 - La Jonquera 2 | Caldes 1 - Camprodon 0 | Bescanó 2 - Ripoll 0 | Campdevànol 2 - Moià 1 | La Cabra 1 - Ripoll B 3 | At. Monestir 1 - Vinyoles 2 | Ribetana 1 - Roda 1 | Sant Esteve 4 - Vilallonga 3 | FUTBOL SALA | Tiana 2 - Ripoll 3 | Ripoll B 2 - Ripoll Dinàmic 3 | Campdevànol 4 - Vidreres 4 | Camllong 6 - Sant Pau 5 | BÀSQUET | Ripoll 60 - Alella 50 | Hostalric 72 - Campdevànol 71 | HOQUEI PATINS | Ribes 3 - Breda 5
Selecció TV

Reclamen la renovació de Guardiola al ritme d'«Ai se eu te pego»


Vídeo dels alumnes de 3r i 4t de primària de l'Escola Vedruna de Ripoll pel programa Zona Zapping de TV3
L'actualitat al #Ripollès, al minut
educaweb.cat


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: