Vota
Resultat:
49 vots
Redacció | Actualitzat el 20/11/2009 a les 10:19h

Molló celebra Santa Cecília, patrona del municipi

La Festa Major comença aquest divendres i s'allarga fins al dilluns

El 22 de novembre és Santa Cecília, patrona de la música i de Molló, i en conseqüència el municipi de la Vall de Camprodon celebra la seva Festa Major. Les temperatures suaus convidaran a sortir al carrer i gaudir de les activitats programades entre les quals destaquen els balls, les sardanes i l'esmorzar de garro i allioli de dilluns. També hi haurà màgia, missa solemne, el sopar de jovent i l'elecció de la pubilla i l'hereu.

Divendres 20 de novembre
Sopar (cadascú el seu com els de Manlleu), concurs d'acudits, Miss Samarreta Mullada, concurs de corranda, música, ballaruca i altres animacions diverses. Sala de ball (21:00)

Dissabte 21 de novembre
Gimcana per a totes les edats. Plaça Migjorn (10:00)
Pregó de Festa Major a càrrec de la pubilla i l'hereu de Molló. Plaça Major (12:00)
Sardanes amb la cobla Cadaqués. Plaça Major (12:30)
Campionat local de truc. Centre social Migjorn (17:00)
Concert de Festa Major amb l'orquestra Cadaqués. Sala de ball (19:00)
VI Sopar de Jovent (21:00)
Ball de Festa Major amb l'orquestra Cadaqués. A la mitja part, elecció de la pubilla i l'hereu 2009-2010. Sala de ball (23:30)

Diumenge 22 de novembre
Repicament de campanes (11:00)
Missa solemne en honor a la patrona de Molló, Santa Cecília, amb cant dels goigs i veneració de les relíquies. Església de Santa Cecília (11:30)
Sardanes amb la Principal de Berga. Plaça Major (12:30)
Espectacle de màgia amb el màgic Raül. Sala de ball (18:00)
Ball de nit a càrrec del grup Stylette. Sala de ball (23:00)

Dilluns 23 de novembre
Esmorzar de garro i allioli. Plaça Major (11:00)
A continuació, rifes, sortejos i subhasta
Sessió de cinema infantil: projecció de la pel·lícua Up. Sala de ball (17:30)

- Programa complet


FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Edicions locals

Bloc de fotos



- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: