Vota
Resultat:
35 vots
Redacció | Actualitzat el 16/11/2009 a les 12:40h

La consulta, a les Monges

Ripoll, Bressol de Catalunya, Decideix!, celebrarà la consulta independentista del dia 13-D a l'escola Vedruna


L'Escola Vedruna de Ripoll serà la seu de la consulta. Foto: Arxiu ElRipollès.info
La consulta independentista de Ripoll no només té dia, el 13 de desembre, sinó lloc, l'escola Vedruna. Fonts de la pataforma Ripoll, Bressol de Catalunya, Decideix! han confirmat a aquest mitjà que la direcció del centre educatiu religiós ha autoritzat a acollir les meses per votar a favor o en contra de la independència. “Es tractava d'una de les primeres opcions” han explicat.

Les mateixes fonts han explicat que s'hi instal·laran set meses on es podrà votar per ordre alfabètic. Cal recordar que en cas d'escollir un local de titularitat pública l'Estat espanyol ho hagués pogut impugnar.

El proper dijous, quan manquin poc més de tres setmanes per la consulta, l'entitat oferirà en roda de premsa nous detalls de l'organització. Aquell vespre es realitzarà també la primera enganxada de cartells per donar el tret de sortida a la campanya informativa.

COMENTARIS

noticies ben dites
Anònim, 16/11/2009 a les 15:27

El 13 de desembre no es una consulta INDEPENDENTISTA. La Plataforma, Ripoll, Bressol de Catalunya, decideix!no demana ni el SI ni el No. Es promou la participació popular i que es contesti a la pregunta segons l'opinió de cadesqun. Es tracte de que el dret a decidir es faci palés. No confonguem a la gent, si us plau.
a noticies ben dites
Anònim, 16/11/2009 a les 15:50

Primer. Una mica d'humilitat en exigir com s'han de dir les coses
Segon. No cal que siguis tant papista. La consulta com que es parla d'independència és independentista (no confondre en favor de la independència sinó amb la tematica), si es parlés de religió seria religiosa.
Tercer. Això no treu que la plataforma faci una campanya en favor de la participació.
Quart. Pren´te una tila
senyoret notícies
Anònim, 16/11/2009 a les 15:53

que hauria de dir el subtitul? Potser aixo?

Ripoll, Bressol de Catalunya, Decideix!, celebrarà una consulta sobresielsripollesosiripollesesmajorsde16anysvolenonolaindependencia el 13-D a l'escola Vedruna)
disimular
Anònim, 16/11/2009 a les 19:35

Jo crec que tothom és conscient de que la consulta és independentista i a favor de la independència. Estic convençut que ningú de tots aquests que la promouen mouria ni un dit si no fos així. No cal disimular.
quina colla !!!
Anònim, 17/11/2009 a les 09:44

al de les 15,50. Només tens rao en el tercer punt,als altres no mereixen contesta.
al de les 15,53. Veig que ets una persona d'idees, si t'impliquesis, potser la plataforma auría endevinat un subtitol millor.
al de les 19,35. En la segona part del teu escrit tens raó. Però has de convenir amb mí que si un dia volem la independència, el primer pas es acostumar a la gent a participar, entre tots hem d'evitar el pasotisme i fer creixer el sentiment de País.
De totes meneres estic segur que tots anireu a votar. O no?
noticies mal dites
Anònim, 17/11/2009 a les 10:04

potser els hi haureu de dir als aprenents de periodistes com s'ha d'adjectivar la consulta. Si no és independentista què és? Sobiranista? Dretadecidista? Animalista? Nacionalista? Antidependentista? Participavista?
Tornar la pillota
Anònim, 17/11/2009 a les 20:02

Yo votaré que NO!

Por las veces que nos llamais charnegos.
por no querernos a los que llegamos de fuera.
por no respetar mi lengua materna, el castellano.
por ser igual de fascistas que el caudillo.
por no respetar a Montilla por haver nacido en andalucia.
por reirse del flamenco.
por dar importancia al origen y no al destino.
por no respetar a los "nou vinguts".
Porque sois excluyentes.
porque poneis trabas en las oposiciones a vuestros entes publicos
Por que es mentira que en las escuelas enseñáis castellano ( 1 hora a la semana y la professora habla en catalán.
Porque siempre me recordáis mis orígenes, porque nunca me he sentido querido ni integrado.
y por otras tantas cosas más................

Salutacions cordials per a tothom, d'un "rojo" que igual que us respecta, demana reszpecte per ell: "La vostre llibertat acaba on comença la meva
tornar la "Pillota"
Anònim, 18/11/2009 a les 10:24

Per al de "Pillota" si us plau no fem un "copiar" "pegar" d'altres vegades, ja s'havia llegit aquest text!
per res
Anònim, 19/11/2009 a les 00:13

Caamaño respon que "no són il·legals" però sí intranscendents
VISCA REAGRUPAMENT
Un reagrupat, 20/11/2009 a les 10:49

Visca la pàtria lliure!

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Marcadors del cap de setmana


FUTBOL | Ripoll 1 - Tossa Sport 3 | Abadessenc 1 – Atlètic Bisbalenc 1 | Figueres 2 – Camprodon 1 | Campdevànol 2 – Santa Eugènia 1 | Sant Miquel de Campmajor 3 - Ripoll B 1 | Osor 4 - Vilallonga 3 | Borgonyà 1 - Ribetana 2 | Corcó 0 - Atlètic Monestir 1 | FUTBOL SALA | Amposta 2 – Ripoll 6 | Can Ricard 1 – Sant Pau 2 | BÀSQUET | Santa Susanna 69 – Ripoll 67


Edicions locals

Bloc de fotos



- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: