Redacció | Actualitzat el 21/10/2009 a les 08:53h

La Vall de Ribes puja al carro de les consultes

Els plens de Ribes i Planoles debatran mocions de suport mentre es prepara la creació de la coordinadora Vall de Ribes decideix



Pren forma la possibilitat que s'organitzin consultes independentistes a la Vall de Ribes. Després de l'aprovació d'una moció a Pardines -el passat 25 de setembre- la setmana vinent es debatran a les localitats de Planoles i Ribes de Freser.

De manera paral·lela s'està creant la plataforma Vall de Ribes decideix per coordinar l'organització de les consultes a aquests municipis. En els propers dies es concretarà el funcionament de l'entitat i es presentarà públicament. Des del col·lectiu treballaran per tal que també se sumin a la iniciativa els altres tres ajuntaments (Campelles, Queralbs i Toses).

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Ripoll
dimecres
-5°C  7°C
dijous
-3°C  8°C
divendres
-3°C  6°C
L''última hora d'ElRipollès.info
L'actualitat al #Ripollès, al minut
educaweb.cat


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: