Redacció | Actualitzat el 09/10/2009 a les 12:51h

La mainada tindrà una setmana de vacances al febrer

El curs 2010/2011 començarà el 7 de setembre, una setmana abans


El curs vinent començarà abans. Foto: Arxiu ElRipollès.info

El Consell Escolar de Catalunya (CEC) va avalar el passat dimecres la proposta del calendari escolar pel curs 2010/2011 que va presentar el conseller Ernest Maragall. Les principals novetats -que ja havia proposat Maragall el passat mes de febrer- són l'avançament de l'inici del curs al 7 de setembre i una setmana de vacances al mes de febrer. En canvi no ha tirat endavant la intenció del Departament d'Educació d'eliminar la jornada intensiva que moltes escoles programen el mes de juny.

El curs 2010/2011 començarà per tant una setmana abans que fins ara. Des del Departament també s'ha explicat que subvencionaran a les AMPA activitats extraescolars per omplir la setmana de vacances del mes de febrer.

La grip nova no farà tancar cap centre
El conseller d'Educació ha assegurat aquest divendres que no es tancarà cap escola a causa de la grip nova. Segons Maragall, la situació a les escoles està "controlada" i té una incidència "molt escassa". En aquest sentit ha dit que l'única mesura que s'aplicarà i està prevista és la coordinació amb el Departament de Salut perquè aquest intervingui de forma directa i immediata quan es detecti un cas.

Navega per les etiquetes

Ernest Maragallcurs escolareducació

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Ripoll
dilluns
10°C  20°C
dilluns
9°C  23°C
dimarts
8°C  19°C
Especial fotografies
L''última hora d'ElRipollès.info
L'actualitat al #Ripollès, al minut


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: