Redacció | Actualitzat el 09/10/2009 a les 10:40h

Embotits Monts i el Forn Mas Palou, a la Fira Anuga de Colònia

És el saló d'alimentació més important del món


El Forn Mas Palou serà a Colònia. Foto: Forn Mas Palou

Embotits Artesans Monts de Sant Joan de les Abadesses i el Forn Mas Palou de Ripoll seran del 10 al 14 d'octubre a la Fira Anuga de Colònia (Alemanya). Formaran part dels estands organitzats pel Departament d'Agricultura, Alimentació i Acció Rural (DAR), a través de l'empresa pública Promotora d'Exportacions Catalanes (PRODECA).
 
Anuga es considera el saló mundial de l'alimentació més important, i té lloc amb una periodicitat bianual. Convoca operadors de tots els continents, i destaca la presència de visitants professionals dels diferents països europeus. Així, la previsió és que visitin el recinte més de 165.000 compradors de 175 països, a la recerca de noves tendències de mercat, avanços, i productes. Cal destacar que Anuga esdevé, cada dos anys, l'aparador de les innovacions en producció alimentària, amb 6.607 expositors de 95 països, en l'edició anterior, dividits per especialitats. Agrupant l'oferta s'assoleix especialitzar encara més el major esdeveniment del món alimentari.

Per aquests motius, en cada edició s'organitza dos estands de Catalunya: un al pavelló d'alimentació general, i un altre al dels carnis, per l'especial rellevància d'aquest sector al nostre país. S'han seleccionat deu empreses entre els quals les dues del Ripollès.

Empreses de l'estand carni
Embotits Espina SAU / embotits / Vic (Osona)
Embotits Artesans Monts SL / embotits / Sant Joan de les Abadesses (Ripollès)
Productos Valent, SA / embotits / Girona (Gironès)
Girona Foods / embotits / Girona (Gironès)
Juan Aulet Torrent, SL / embotits / Angles ( la Selva )
Sucesores de J. Pont, SA / embotits / Hostalets de Balenya (Osona)

Empreses presents a l'estand multiproducte
Forn Mas Palou / carquinyolis / Ripoll (Ripollès)
Xop Foods / bolets i derivats / Juneda (les Garrigues)
Europastry / pa i brioxeria congelada / Sant Cugat del Vallès (Vallès Occidental)
Productos Grau, SA / fruits secs / Barcelona (Barcelonès)

COMENTARIS

+0
-0
sempre un pas mes
Anònim, 11/10/2009 a les 08:22
sempre mirar el nord, i de reüll el sud.

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Ripoll
dilluns
10°C  20°C
dilluns
9°C  23°C
dimarts
8°C  19°C
Especial fotografies
L''última hora d'ElRipollès.info
L'actualitat al #Ripollès, al minut


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: