Redacció | Actualitzat el 19/08/2009 a les 10:26h

Una de les millors veus basques, a Planoles

Divendres, concert de Mikel Urdangarin en el marc del Romànic en Viu



El cicle Romànic en Viu supera el seu equador i ho fa, segurament, amb el concert estrella de l'edició d'enguany en plena Festa Major de Planoles. El cantautor Mikel Urdangarin, una de les veus més interessants del panorama musical d'Euskal Herria, serà aquest divendres a l'església de Sant Vicenç de Planoles. El concert com sempre començarà a les set de la tarda i l'entrada costarà sis euros.

Urdangarin actuarà amb la seva guitarra i acompanyat d'un violinista. Nascut a Etxano-Amorebieta (Bizkaia) l'any 1971 va publicar el seu primer disc quan tenia 26 anys. En dotze anys de carrera ha publicat nou treballs. El darrer, autoproduït pel mateix cantautor, va ser Anek idatzi dit zutazl l'any 2007 (vídeo).



- Vídeos de Mikel Urdangarin
- Galeries de fotos de Mikel Urdangarin

Galeries de fotos del Romànic en Viu 2009
- Concert de Jordi Palau i Victoria Katsyuba (Xevi Mas i Lurdes López)

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Ripoll
dilluns
10°C  20°C
dilluns
9°C  23°C
dimarts
8°C  19°C
Especial fotografies
L''última hora d'ElRipollès.info
L'actualitat al #Ripollès, al minut


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: