Redacció | Actualitzat el 09/07/2009 a les 11:15h

Retiraran l'última torre elèctrica dels anys 30 del cremallera

A l'acte hi assistirà el conseller Joaquim Nadal i el president de FGC, Joan Torres



El conseller de Política Territorial i Obres Públiques, Joaquim Nadal i el president de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya, Joan Torres, assistiran a l’acte de retirada de la vella línia elèctrica de Vall de Núria, el proper dissabte 11 de juliol al matí. Es retirarà l’última torre de l’antiga línia aèria de mitja tensió (25kV) construïda els anys 30. D'aquesta manera s'evitarà un impacte visual negatiu causat per aquesta infraestructura que havia quedat obsoleta des de la posada en funcionament, el novembre del 2008, d’una nova xarxa soterrada.

Nadal i Torres també visitaran les últimes actuacions que s’han portat a terme al cremallera, com el condicionament del camí de l’antic traçat a la zona del túnel del Roc del Dui, la reforma integral de l’estació del cremallera de Ribes-Enllaç, i la rehabilitació de la coberta de cotxeres a Ribes Vila.

Navega per les etiquetes

cremalleraJoaquim Nadal

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Ripoll
dimecres
-5°C  7°C
dijous
-3°C  8°C
divendres
-3°C  6°C
L''última hora d'ElRipollès.info
L'actualitat al #Ripollès, al minut
educaweb.cat


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: