Redacció | Actualitzat el 15/05/2009 a les 09:33h

Teatre d'Emergència presenta 'El somni del petit turquesa'

Les representacions d'aquesta obra infantil serran dissabte a la nit i diumenge a la tarda a Ribes de Freser.



La companyia amateur de Ribes de Freser, Teatre d'Emergència, presentarà aquest cap de setmana la seva darrera obra, El somni del petit turquesa. Una manera 'd'explorar' el teatre per menuts amb una peça d'Anna Maria Fité que parla de 'somnis, il·lusió, alegria i la necessitat de comunicar-se entre si aprenent a compartir i sense necessitat de barallar-se'.

El director és Eudald Casals i compta amb un repartiment d'una vintena d'actors entre els quals destaquen els ocells de colors (negres, grocs, blaus, verds, vermells...). Les representacions seran dissabte a les 10 del vespre i diumenge a les cinc de la tarda al Teatre Municipal de Ribes de Freser. Al vídeo una escena dels assajos.



FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Ripoll
dilluns
10°C  20°C
dilluns
9°C  23°C
dimarts
8°C  19°C
Especial fotografies
L''última hora d'ElRipollès.info
L'actualitat al #Ripollès, al minut


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: