Redacció | Actualitzat el 08/05/2009 a les 15:37h

Els treballadors ratifiquen el preacord de Comforsa

Les assemblees de les tres factories de Comforsa han donat el vist-i-plau al preacord del pla de viabilitat amb només tres vots en contra i dotze abstencions.
Aquest divendres s'han celebrat als tres centres productius de Comforsa, de Campdevànol i Ripoll, les pertinents assemblees per ratificar el preacord que van assolir dimecres direcció i comitè d'empresa.

Del conjunt de participants només tres hi han votat en contra mentre que dotze s'han abstingut. Ara s'obre un període fins al 20 de maig per tal de configurar les llistes de les baixes incentivades i les prejubilacions. Cal recordar que globalment hi ha 198 treballadors afectats dels quals 131 es podran reincorporar en un termini màxim de tres anys.

Si les diverses llistes d'afectats no es completessin, l'empresa les decidiria a dit. El procés finalitzaria el 21 de maig amb la signatura del pla de viabilitat.

Objectiu sindical complert

El president del comitè d'empresa, Joan Baz, considera que la ratificació del preacord suposa rubricar l'assoliment dels objectius sindicals: la continuïtat de l'empresa i el fet que no hi hagin acomiadaments traumàtics. En aquest sentit considera molt positiu el fet que tots els afectats per baixes voluntàries puguin tornar a l'empresa sense perdre cap dels seus drets laborals.

Navega per les etiquetes

ComforsacrisiEROeconomiaacomiadaments

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Ripoll
dilluns
10°C  20°C
dilluns
9°C  23°C
dimarts
8°C  19°C
Especial fotografies
L''última hora d'ElRipollès.info
L'actualitat al #Ripollès, al minut


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: