Sessió de «networking» a la catalana, a Camprodon

La Torre de Palau
18 de desembre del 2014
Actualitzat a les 11:40h
Empresaris participants a la jornada Compartim, a Camprodon
Empresaris participants a la jornada Compartim, a Camprodon | Creat360

Empresaris participants a la jornada de networking Foto: Creat360


Una nova sessió del "networking a la catalana-Compartim", iniciativa nascuda a Terrassa, va servir aquest dilluns per reunir una representació del teixit empresarial de Camprodon amb la intenció de cercar sinergies de col·laboració entre sectors diferents, tot estimulant la generació de nous negocis o la creació de noves propostes de valor. La sessió la va organitzar el Consorci Ripollès Desenvolupament, l’Associació Leader Ripollès Ges Bisaura i amb la participació de l’empresa egarenca Creat360

Santi Rius, assessor de màrqueting i social media de la patronal Cecot i director de Creat360, va ser el dinamitzador i el conductor d’una sessió en la qual els assistents que van expressar de forma contundent "la necessitat de que aquestes jornades apleguin no només al teixit empresarial d’una ciutat o territori, sinó també les administracions públiques per tal que aquestes escoltin que realment cal més suport en els àmbits del foment de la col·laboració oberta". 

També es va comentar que "cal treballar el anar tots a una ja que actualment en la seva zona els empresaris van una mica cadascú a la seva i no hi ha la voluntat de pensar primer en el bé comú abans que en el bé particular".

Aquestes sessions de networking s’han desenvolupat durant el 2014 en diferents zones del territori català i han ajudat a aportar una imatge que a Terrassa es promouen iniciatives que ultrapassen l’àmbit local i pretenen aportar valor a altres territoris. Terrassa així garanteix que aquest nou model de networking a la catalana segueixi consolidant-se arreu del Catalunya com una alternativa a altres model anglosaxons.

Els Compartim, nascuts dins del Club de Màrqueting i Vendes de la patronal Cecot, tenen com a objectiu la millora del coneixement i les sinergies entre els participants alhora que pretenen ajudar a generar noves idees de negoci tot promovent la innovació i fomentant la col·laboració entre els empresaris participants.