27
d'octubre
del
2014
Actualitzat
a les
9:51h
La Gigaenquesta també va ser present a la Biennal del Metall de Campdevànol. Foto: Adrià Costa
La Gigaenquesta a Campdevànol. Foto: Adrià Costa
La campanya “Ara és l'hora” continua endavant tot i les amenaces del govern espanyol d'impugnar la nova versió de la consulta del 9 de novembre. Aquest cap de setmana, voluntaris de l'ANC i Òmnium Cultural van participar en el darrer dia de la Gigaenquesta, un qüestionari amb el qual es pretén "escoltar i parlar amb tothom per saber com s'imagina la població una Catalunya independent". La idea és recollir el màxim d'informació possible sobre què pensen i volen els ciutadans.
Una de les poblacions on es va fer la Gigaenquesta va ser Campdevànol, aprofitant la celebració de la Biennal de Metall. Entre les enquestades hi havia, com es pot veure a la fotografia, l'exalcaldessa Núria López. Mentrestant, la taca del "país groc" –color de la campanya pel "sí" al 9-N- continua avançant tant al Ripollès com en comarques veïnes d'Osona on la mítica discoteca Roc 34 ha quedat tenyida d'aquest color.