Molló recull signatures per queixar-se del mal servei de Movistar

L'Ajuntament denuncia la mala cobertura i els freqüents talls

Redacció
16 d'abril del 2014
A Molló n'estan farts del mal servei que ofereix la companyia Movistar. Als problemes estructurals de cobertura se'ls hi ha sumat darrerament talls en el servei de més de 24 hores –només al mes de març se n'han produït dos-. Per aquest motiu, l'Ajuntament ha engegat una recollida de signatures per tal de fer una queixa formal col·lectiva.

En el formulari de recollida de signatures s'afirma: "L'Ajuntament de Molló, després de diverses queixes per escrit i per telèfon a la companyia Movistar per la baixa qualitat del servei de veu (en èpoques de vacances) i de dades (durant tota l'any), per la manca de cobertura 3G (el que fa impossible fer ús de les dades) i pels talls de cobertura que es produeixen darrerament deixant sense telefonia mòbil els seus clients més de 24 hores, presentarà a la companyia de telefònia mòbil Movistar una queixa formal acompanya d'aquest full de signatures". La recollida, adreçada només a clients de Movistar, es fa en els diversos establiments del municipi i en el mateix Ajuntament.

El passat mes de març la situació va ser especialment crítica. Entre el 4 i el 5 de març i el 26 i 27 de març es van produir dos talls en el servei de més de 24 hores que van afectar pràcticament tota la Vall de Camprodon.