Ús de cookies
ElRipollès.info utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar l'experiència d'usuari, mostrar publicitat adaptada als vostres interessos i recollir dades amb l'objectiu d'analitzar l'audiència amb eines genèriques. Si continueu navegant pel web, entendrem que accepteu la nostra política de cookies
Notícia en PDF
Notícia en PDF

Nancy Rovira substitueix Oriol Clusells al capdavant d'Esquerra Ripoll

| Actualitzat el 05/06/2012 a les 07:55h
Nancy Rovira (segona per l'esquerra) és la nova presidenta d'ERC Ripoll. Foto: ERC Ripoll

Nancy Rovira, regidora d'ERC de Ripoll, és des del dissabte passat presidenta de la secció local dels republicans. D'aquesta manera Rovira relleva Oriol Clusells, que ha ocupat el càrrec durant poc més de tres anys –la impossibilitat de dedicar-s'hi al 100%, ja que viu fora de la vila, és la principal raó del canvi-.

La nova presidenta mantindrà el càrrec de secretaria de la Dona. Per la seva banda, Josep Jordà esdevé el nou vicepresident en substitució de Ramon Orriols, que continua a l'executiva com a vocal. Les altres novetats són Helena Angrill, nova secretària d'Organització i Ramon Prat, secretari de Política Municipal.

Continuen al nucli dur dels republicans ripollesos: Teresa Jordà –de Política Municipal a Política Institucional-; Quico Terradellas –d'Organització a Imatge i Comunicació-; i Eudald Casas que es manté com a responsable de Finances. No continuen a l'executiva, a banda d'Oriol Clusells, quatre persones: Jordi Serra, Xavier Morera, Miquel Casas i Pere Roura.

Nancy Rovira explica que el principal objectiu és enfortir la secció local després de passar del govern a l'oposició. En aquest sentit volen treballar de manera coordinada amb el grup municipal amb el repte, com a mínim, de recuperar el regidor perdut l'any 2011. Sobre quan caldrà definir el cap de llista per les properes municipals la nova presidenta dels republicans entona “l'ara no toca” tot i que no descarta que es defineixi l'any vinent. I sobre la possibilitat que Teresa Jordà repeteixi afirma: “mai hem descartat que torni a ser la candidata”.



Notícia en PDF
Notícia en PDF

COMENTARIS

+30
-7
felicitats
Antoni, 05/06/2012 a les 08:35
felicitats a la propera alcaldessa de Ripoll !
ara sí que fa goig aquesta executiva i amb una persona al capdevant preparada i amb talent per tornar a guanyar les eleccions municipals el 2015
Endavant Nanci, estem amb tu i força
+33
-28
Al que felicita
Anònim, 05/06/2012 a les 11:29
Em fa molta gracia la frase que dius: "amb talent per TORNAR a guanyar les eleccions municipals el 2015".
Quines eleccions ha guanyat ERC a Ripoll? Que jo sàpiga no les ha guanyades mai i al pas que aneu no les guanyareu mai tampoc....
+27
-13
als de CIU
Anònim, 05/06/2012 a les 16:32
Ostres amics de convergència... veig que ja torneu a tenir por. Us recordo que vosaltres sou un bipartit, per separat ja m'agradaria veure què feu!

Estic fart de la vostra mala llet, Ripoll no es vostra i l'ajuntament tampoc.
+13
-22
pel "als de ciu"
Anònim, 05/06/2012 a les 17:26
Ja,ja,ja, quina pell tant fina que tens.
Tot plegat, per que t'han dit la veritat, no t'has pas de posar així.
+14
-27
Herència Jordà
Anònim, 05/06/2012 a les 17:51
L'herència Jordà son els 6 millons de peles que ens costarà asfaltar la Plaça Gran. Farà be la Nanci d'allunyarsen o li sortirà car si vol intentar ser alcaldesa algun dia
+26
-14
Quina por
Anònim, 05/06/2012 a les 18:40
Endavant, necessitem gent normal i no prepotens com els que governen que es pensen que ho saben tot i no foten res, menys prepotència i més fets. Ah...i no tantes flors que per flors ja tenim alguna de les vostres regidores.
+26
-8
veritats
Anònim, 05/06/2012 a les 18:52
aquests sectaris teniu una amnèsia que comença a preocupar i més encara quan veiem com gestionen o "manen" els vostres... si amb els 8 anys que heu manat ( dic manat perquè és el verb que us agrada) no heu estat capaços de fotre res. L'anterior equip de govern almenys va fer coses, moltes coses i s'ha de reconéixer que Ripoll ha canviat de color, tornem a tenir Museu, ja no llueix la patètica torre de telefònica, una nova biblioteca, un segon pavelló collont, locals per les entitats del poble....etc. Ni tot és blanc ni tot és negre però almenys una mica de dignitat.
+17
-6
Endavant
Anònim, 06/06/2012 a les 10:20
Sort, molta sort i encerts!!!!
+9
-8
Nancy Rovira
Anònim, 06/06/2012 a les 18:04
"Las muñecas de Famosa se dirigen al portal..."(tal vegada hauria de dir a la"portalada"). Aquesta Nancy s'enmiralla en La Jordà, el pitjor dels exemples a seguir, de cara a anar-se'n a Madrid, al Congreso de los Diputados. Que en política, ja hem vist que tot s'hi val. Serà un nou exemple de la ineptitud política que ha portat al desencís del ciutadà i a una cada cop més baixa participació a les eleccions.
+6
-0
atorrantes
Anònim, 08/06/2012 a les 22:46
Sarta de vividores, ponganse a trabajar¡
+5
-0
ni uns ni altres
Anònim, 09/06/2012 a les 11:24
tots heu fet coses bones i coses dolentes, potser es hora del canvi...
i enhorabona a l'oriol clusells, l'unic savi de tot plegat que ha sapigut desenganxarse d'aquesta merda carronyera anomenada politica i viure lliure com una persona mes...
i siusplau, demostreu que sou persones adultes i no nens de guarderia i mirem de anar tots a una si mes no, a nivell de poble que es el principal...
no em fu entir vergonya dels politics ripollesos.
gracies.