Redacció | Actualitzat el 22/02/2012 a les 16:19h

Dos ferits lleus en un incendi al carrer Josep Maria Pellicer de Ripoll

S'ha originat a la cuina d'un pis i l'han apagat en pocs minuts

Dues persones han hagut de ser ateses per inhalació de fums a causa d'un petit incendi al carrer Josep Maria Pellicer de Ripoll. Els fets han succeït a dos quarts de dues del migdia, per causes que es desconeixen, i han cremat una paella, tot el moble de la cuina així com part del sostre d'un dels pisos de la finca 46-48 d'aquest carrer del barri de la carretera de Barcelona.

L'incendi s'ha apagat en cinc minuts però el Servei d'Emergències Mèdiques (SEM) ha hagut de traslladar amb pronòstic lleu dos dels veïns, una dona de 93 anys i un home de 52. Fins al lloc dels fets s'hi han desplaçat tres dotacions dels Bombers de la Generalitat així com dels Mossos d'Esquadra, Policia Local i Protecció Civil.

Navega per les etiquetes

incendiBombers de la Generalitat

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Ripoll
dilluns
10°C  20°C
dilluns
9°C  23°C
dimarts
8°C  19°C
Especial fotografies
L''última hora d'ElRipollès.info
L'actualitat al #Ripollès, al minut


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: