L'Abadessenc és tercer del grup 1 de Segona Regional. Foto: Arnau Urgell
El CE Abadessenc es desplaça aquest diumenge a la Bisbal on intentarà defensar la tercera plaça al grup 1 de Segona Catalana. Una posició de privilegi que va aconseguir la setmana passada després de derrotar el Caldes per 2 a 0 als minuts finals del partit. El matx de la jornada 17 enfrontarà els santjoanins amb un Atlètic Bisbalenc que és vuitè classificat amb 22 punts.
Per la seva banda el Ripoll vol refermar la recuperació de les darreres jornades -el cap de setmana passat va golejar el Quart a domicili per 0 a 3- contra l'Anglès. Els gironins precedeixen els ripollesos a la classificació amb dos punts (25 a 23). Més enrere, amb 21 punts, hi ha un Camprodon que la setmana passada va derrotar el Bescanó i que és desè classificat. Aquest dissabte es desplacen al camp del Riudellots, l'avantpenúltim classificat del grup amb només 13 punts.
Finalment, a Tercera Catalana el Campdevànol rebrà dissabte el Centelles. Els campdevanolencs, que la setmana passada van empatar a Caldes, volen mantenir el liderat en solitari del grup 5. Els osonencs, per la seva banda, són quinzens amb 14 punts (26 menys que el Campdevànol).
Segona Catalana (Grup 1)
CF Ripoll - CE Anglès (dg, 16:00)
CF Riudellots - UE Camprodon (ds, 16:00)
At. Bisbalenc - CE Abadessenc (dg, 16:00)
Tercera Catalana (Grup 5)
UE Campdevànol - UE Centelles (ds, 16:00)
Quarta Catalana (Grup 3)
CF Ripoll B - UE Cantonigròs (ds, 15:00)
CF Vinyoles - CF Ribetana (ds, 16:00)
CF Calldetenes - CF Atlètic Monestir (ds, 17:00)
Quarta Catalana (Grup 27)
CF Amer B - Vilallonga de Ter FC (ds, 16:00)