Redacció | Actualitzat el 16/01/2012 a les 17:22h

El cap de setmana més fred de l'hivern

Els termòmetres van baixar dels -7ºC a les fondalades però s'han recuperat un parell de dies

Un torrent de Ripoll totalment glaçat. Foto: Arnau Urgell

La persistència de l'anticicló durant molts dies va provocar temperatures cada vegada més baixes a les fondalades. En aquest sentit Ripoll va registrar la mínima més baixa d'aquest hivern amb -7,4 ºC i a Sant Pau de Segúries es va arribar als -7,0 ºC. Tampoc es van quedar enrere a Camprodon (-5,7 ºC) o Llanars (-5,0), que també van viure el cap de setmana més fred d'aquesta temporada.

Tant fred ha permès gaudir d'estampes hivernals a les zones més obages de recs i rieres. Caramells i torrents glaçats han estat un element d'atracció per fotografiar. La certa inestabilització del temps ha impedit que es repetissin aquests valors tant baixos però segurament es recuperaran a partir de dimecres.

Un paisatge completament glaçat. Foto: Arnau Urgell

Caramells a Ribes de Freser. Foto: Josep Manuel Mercader/Meteoribes

Navega per les etiquetes

meteorologiafred

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Ripoll
dilluns
10°C  20°C
dilluns
9°C  23°C
dimarts
8°C  19°C
Especial fotografies
L''última hora d'ElRipollès.info
L'actualitat al #Ripollès, al minut


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: