COMENTARIS

+
18

-
14
CarlesAnònim, 10/01/2012 a les 11:12
Vinga Carles ànims i força. A veure si tenim la grandissima sort de que sigui així. T'imagines, primer la Teresa a Madrid, i ara tu com a cap d'ERC a les comarques Gironines (i despres qui sap...). Ripollesos al poder, es clar que si.
A veure si posant algu del Ripollès al capdavant tant d'una institució, òrgan o partit, podem mostrar que els Ripollès existeix, i no fem com el govern dels millors que ens deixa de banda.
Salut i república. Sort!!! Això ja està fet.

+
25

-
23
feinaAnònimus, 10/01/2012 a les 11:27
Ja sabeu què diuen no? Qui no té feina, el gat pentina..

+
19

-
8
Al de la feinaAnònim, 10/01/2012 a les 11:40
Ja els hi agradaria a alguns tenir la meitat de la meitat de feina que té en Carles.
Deu ser que com que no és una presona del govern dels millors no se'l pot felicitar...
Hauriem de mirar de felicitar a totes aquelles persones que arrivin lluny, i a més si són conegudes i de casa nosta, però l'enveja sol ser bastant gran.
Ànims i sort Carles

+
24

-
10
BuaAnònim, 10/01/2012 a les 13:21
Desconfio de TOTS els polítics. Siguin del color que siguin. Tots han demostrat que només miren per interessos particulars.
L'han cagada, han gastat diners que no tenien en coses absolutament inecessàries, cobren sous amb complements molt superiors als correponents a la seva formació i experiència, gaudeixen de privilegis mai vistos (excepte a la banca) ni guanyats, se'n foten del poble quan aquest ha de resoldre els problemes i ells segueixen a la roda de la política com qui no ha fet res, mai ténen cap responsabilitat sobre les seves accions, etc etc etc etc etc
Com diu la notícia "es va centrar en la seva carrera professional". Ni més ni menys.
Haurien de cambiar totes les lleis per evitar aquest acomodament i fer fora tots els polítics actuals. NO es mereixen, ni un, la nostra confiança.

+
12

-
2
béAnònim, 10/01/2012 a les 13:47
A tot arreu on hi pugui haver algú de la comarca segur que és bo. Endavant!

+
14

-
4
BuaAnònim, 10/01/2012 a les 14:01
TOTALMENT d'acord amb "Bua". Hauriem de fer net!!!!!!!!

+
13

-
5
al BuaAnònim, 10/01/2012 a les 14:19
Un discurset predemocràtic, si senyor. Molt propi de Falange Española i del JONS. Els franquistes hi estem d'acord totalment. Ja ho deia el Generalissimo: Haga usted como yo y no se dedique a la política!!!. És a dir: fora els polítics i vsica els militars, oi?.

+
18

-
4
RespostaAnònim, 10/01/2012 a les 16:56
Òndia noi. T'has lluït. Segur que estàs al "mundillo" de la política, no?
Com coi dedueixes de la meva disconformitat amb els polítics actuals suposa una conformitat amb una situació militar????
El sistema democràtic no el discuteixo però sí la classe política. Un classe aliena a tota responsabilitat sobre els seus fets. Populista. Demagoga. Interessada. Poca-vergonya.
Has vist fer cap autocrítica real a aquesta colla? Es pot arruinar un país i no passa res. Això on s'és vist? Com poden anar amb el cap tan alt? eh?
I repeteixo, parlo de tots el partits. Tots, d'una forma o altra, acaben igual.
És trist. És lamentable. Però és així. Mentre ells, els polítics, siguin qui poden fer les lleis, regulacions i normes que s'apliquen a sí mateixos, mal anirem.
La solució? ni idea ... segons sembla encara hi ha qui els defensa ...

+
4

-
4
animsAnònim, 11/01/2012 a les 09:50
Anims Carles!!! Persones com tu,es el que necesita la comarca.Endevant.

+
5

-
0
contradicionsAnònim, 11/01/2012 a les 11:36
Al Bua:
Crec que t'ho has de fer mirar, això teu, noi.
Com pots estar a favor de la democràcia i en contra dels polítics (de tots) i quedar-te tan ample?.
Si no ens governen els polítics, qui ho ha de fer?
El discurset de la corrupció generalitzada i els interessos particulars és d'un caire feixista antidemocràtic que espanta, per molt que s'hagi transformat en un recurs fàcil per a justificar els defectes d'un sistema que no funciona perquè és injust i perquè la societat és manipulable i dèbil davant dels poders econòmics i mediàtics que ens fan combregar amb rodes de molí per mantenir els seus privilegis (abans eren els cacics, després els militars i ara són els "mercats").
Dius que no tens ni idea de quina és la solució, però carregan-te als legítims representants del poble, segur que no apportes res de positiu al debat.
Jo no sóc polític (actualment) però si que tinc clar que només podrem avançar si hi ha persones que hi posin el seu esforç i dedicació al servei dels interessos generals de la societat a la que legítimament representen. És a dir si tenim un sistema democràtic.

+
3

-
3
contradiccionsBua, 11/01/2012 a les 13:30
D'acord. Tens raó a la teva 3a línia. He estat massa extremista.
Rectifico : allí on posa TOTS els polítics hi pots afegir un QUASI al davant.
Pel demés no canvio ni una coma del meu escrit. I pots vendre amb les paraules que vulguis les bondats del sistema.
Efectivament, ja ho he dit, el sistema es bo. LA MAJORIA de les persones que el dirigeixen NO.
Ho sento però ja tinc una edat i experiència per a que un discurset com el teu faci que canviï la meva visió.
La forma de canviar-la seria fàcil. Un canvi d'actitut per per part d'ells.
A veure si començo a veure disculpes, dimissions, renúncies a plans de pensions, renúncies a dietes fixes, fixació de sous per taules, llistes obertes, criteris tècnics per ocupar càrrecs de responsabilitat, exigències, ... com quasi tots els mortals.
jejeje, em sembla que ja puc esperar assentat. Oi?

+
2

-
0
continues igualAnònim, 11/01/2012 a les 14:24
Tot i que has modelat el teu discurs, Bua, continua sonant a la rebequeria del nen malcriat que dóna la culpa de tot al primer que li passa pel cap sense capacitat d'anàlisi seriós de la situació, de les causes i de les possibilitats de solució.
Carregar contra "els polítics" pel sol fet de dedicar-se a l'activitat humana més digna que existeix (la defensa dels interessos públics, -de tots-), en una societat que només gratifica els espabilats que saben fer negocis, és una actitud censurable, si del que tractem és de ser socialment responsables.
Si no és aquest el teu cas, i l'únic que t'interessa és desproticar, ja t'ho faràs.

+
1

-
0
al BuaAnònim, 11/01/2012 a les 14:41
Presenta't tu!
Ui no, que aixó vol temps, esforç i dedicació. On va a parar, molt més fàcil fer comentaris anònims des de casa, comentaris que, per cert, no toleraries dirigits a tu.

+
2

-
3
noAnònim, 11/01/2012 a les 15:49
No. No em presento. Perquè no és la meva vocació i tinc una professió.
Segurament, i dic segurament, la majoria dels que ocupen aquests càrrecs no tenen ni vocació ni professió. I si la tenien en un principi, la vocació, molts l'han anat perdent un cop han entrat al sistema. Aquí queda molt bé parlar en genèric de treballar per al poble, de defensar interessos globals ... per favor, però és que no coneixeu cap polític? no veieu les notícies? Ostres, pobrets, quina pena que em fan ... la conseqüència més greu de les seves accions pot ser no tornar a osrtir re-elegit. Però això sí, seguirà a la roda, en una altra poltrona menys vistosa.
Jo he donat la meva opinió i ja està. Qui ho consideri una rebequeria o un comentari a la lleugera va molt equivocat.
I ja ho deixo, que comença a semblar un xat!