COMENTARIS

+
45

-
47
PSCAnònim, 10/01/2012 a les 08:14
El PSC no té cap credibilitat i no són els més indicats per parlar de bona gestió.

+
47

-
25
PSCAnònim, 10/01/2012 a les 10:59
Al de la credibilitat del PSC.
Jo no sóc partidari ni militant del PSC, i amb això se'ls ha de felicitar, perque tenen raó. No pot ser que passin aquestes coses. Que la capital del ripollès no rebi cap classe de subvenció directe, i que se la quedi tota (o gran part) Sant joan, això vol dir dues coses, que l'equip de govern a sant joan ha fet bé les coses, i que el de ripoll ha perdut el temps en tonteries com treure balles de la plaça, les floretes o la pujada del sou d'alguns, entre d'altres coses.
L'altra punt és el favor que ens fa el super excel.lentissim delegat del govern a Girona, que per l'únic que serveix és per anar passejant-se amb el cotxe oficial i els seus dos goriles amunt i avall, i anant gastant els nostres diners. Oi que si senyor Casadesús????
I també felicitar com no la gestió del nostre govern municipal (també el de la generalitat, però a aquests no els coneixem). A mi sempre m'han dit que les coalicions seveixen per actuar amb més força, però la coalicio que ens governa no ha lluitat per el poble, ni tampoc per la comarca, perque el que ens ha atorgat la generalitat aquest any, ho hauria de tenir com a minim cada poble de la nostra malaguanyada comarca.

+
35

-
26
al de les 08:14Anònim, 10/01/2012 a les 11:03
Almenys s'han pres la molèstia de llegir-se els pressupostos i saben de què parlen.
Es veu que últimament son els únics que ho fan això d'opinar havent-se mirat els papers abans (C-17, eh Cima? i Pont de Calatrava)

+
36

-
29
PSCAnònim, 10/01/2012 a les 11:15
El PSC té tota la credibilitat que li dóna ser un partit democràtic que representa els interessos dels seus votants, militants, simpatitzants i de la societat, en general, igual que qualsevol altre organització política.
No entenc que hi hagi gent que s'arrogui el poder d'atorgar credibilitats, legitimitats o nacionalitats. Ho fan perquè estan investits de "la gràcia de Deu"?
És cert que per als habitants del Ripollès aquests pressupostos de la Genralitat són un autèntic greuge comparatiu i per CiU hauria de ser motiu de preocupació i vergonya que el seu (i nostre) govern ens tracti amb tant menyspreu.

+
35

-
42
PSOE-PSCAnònim, 10/01/2012 a les 11:43
Qui ha tret inversions al Ripollès ha estat el PSC, amb la seva nefasta gestió a la Generalitat, ara s’han de pagar els deutes i no es poden fer inversions. I Després votant a Madrid contra Catalunya i no pagant els 759 milions d’euros que ens deuen i votant contra el fons de competivitat.

+
39

-
16
al de les 11.43Anònim, 10/01/2012 a les 12:01
Cansino!!!! que te a veure aixó amb els pressupostos? Garrotxa 31 M€, si hi han ho no € no entrarem ara a discutir-ho, el que esta clar es el desequilibri existent entre comarques, i aixó tinguen un delegat del govern de Ripoll.

+
41

-
15
pressupostosAnònim, 10/01/2012 a les 12:16
Per molt que vulgueu marejar la perdiu, resulta que els pressupostos els presenta el "govern dels millors" i és un fet que marginen la nostra comarca.
La gent de CiU ja pot anar fent la pilota i justificant l'injustificable, que si tinguessin vergonya aixecarien la seva veu en defensa del Ripollès. Però resulta que només s'enrecorden de reivindicar el territori quan els que govermem són d'un altre color. I ara, al poble que el donguin pel ... Per cert, "la seva nefasta gestió a la Generalitat" et deus referir al desdoblament de la C-17 fins a Ripoll??.

+
37

-
15
al PSOE-PSCAnònim, 10/01/2012 a les 12:32
Com cansen aquests arguments, sempre igual, de veritat creus que et duraran tota una legislatura?
No has vist els números? és que la nostra comarca ha de pagar la crisi? a les altres comarques no n'hi ha? em sembla que aquest govern i l'anterior eren iguals per totes les comarques, perquè unes han de "pagar els deutes" més que les altres?

+
26

-
27
Cara duraAnònim, 10/01/2012 a les 12:50
Vareu veure el diumenge el 30 minuts? I la bona gestió del l’exconseller Nadal amb l’aeroport d’Alguaire? Així és com gestionen els socialistes, per tallar cintes i fer-se fotos els reis. Pagar? Ja s’espavilarà qui vingui a darrera...
El que no diuen que ara es comença a pagar la C-17.

+
42

-
13
PSC o PSOEAnònim, 10/01/2012 a les 13:11
Digueu-li com volgueu, el que és cert es que denuncien una manca d'inversió al territori... cosa que els sobiranistes de CiU capitenejats per Eudald Casadesús han deixat a la comarca a la cua de inversió. La garrotxa 30M, el Ripolles 2M.
Macies 1 - Casadesus 0

+
23

-
33
PSOEAnònim, 10/01/2012 a les 13:44
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Els del PSOE quan se’ls hi diu les veritats, s’enfaden… pobres! Només crispen als ajuntaments i a tot arreu, però treballar poc i gastar molt.

+
30

-
4
nervisAnònim, 10/01/2012 a les 14:16
Com estan alguns de nerviosos...
Hi ha por a que la gent faci la seva feina?
Era fàcil dir bajanades per guanyar quatre vots, però ara que els que estan a la oposició treballen de veritat, apa, a repetir els quatre arguments tontaines de tota la vida i a veure si passa la tempesta.

+
24

-
4
Tots a unaAnònim, 10/01/2012 a les 14:24
És una llastima que en els comentaris de la noticia la batalla de partidaris CiU vs PSC eclipsi la realitat: Ni un punyetero duro per a la comarca del Ripollès.

+
27

-
5
Les veritatsAnònim, 10/01/2012 a les 14:32
La veritatés que al darrera de les informacions sobre infraestructures mal gestinades com els aeroports (que és veritat que hi són) hi ha els interessos dels grans capitals capitanejats pels banquers que, desprès de portar-nos a la ruina s'han agenciat milers d'euros públics per a reflotar els seus bancs (mil vegades superiors a la despesa en aeroports) i cobren sous milionaris.
Són els mateixos que recepten baixades de sous als treballadors i funcionaris mileuristes. Els mateixos que aplaudeixen l'exempció fiscal a les SICAP i les herències del rics. Els mateixos que recepten les retallades en sanitat, ensenyament i serveis socials que tant "dignament" obeeixen els governs de dretes que tan assenyadament hem votat les mateixes víctimes d'aquestes polítiques.
I ara venen els il·luminats a explicar-nos que CiU margina el Ripollès perquè els socialistes van construir l'aeroport d'Alguaire, i es queden tan satisfets.
No cal que expliqui la sensació que em produeix aquesta gent tan sectària i mancada de capacitat de raonament. Es veu clàrament que són els patriotes d'espardenya que només saben repetir les consignes dels seus amos de la capital.

+
32

-
7
Al de la cara duraAnònim, 10/01/2012 a les 16:01
Parlan d'inaguracions, era avui que el vostre super president Mas inaguraba una rotonda i com a acte simbolic el feien pasar amb un microbus?
M'encanta que els de CIU per fi us poseu nerviosos i comenseu a sortir de la cova, sera tot mes divertit, es aixó el que feieu cuan estaveu a la oposició no? comenseu a entrenar, aviat i tornareu

+
16

-
33
AtilaAnònim, 10/01/2012 a les 16:13
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Ara resulta que hem de sentir consells dels que han portat 5 milions d’aturats a l’estat espanyol, record a Europa, això si que és ser d’esquerres!!! A part d’arruïnar totes les administracions per on han passat amb una gestió desetrossa. Ara d’altres han de pagar els plats trencats...

+
31

-
3
relcamacióAnònim, 10/01/2012 a les 18:34
Els que s'emplenen la boca reclamant els 759M€ que, certament, l'estat ens hauria d'haver pagat, també podrien reclamar a la Generalitat l'import dels convenis trencats i l'endarreriment en pagaments pendents (interessos de demora inclosos), que som molt valents per aixecar la veu contra l'Estat, però no per aixecar-la contra la Generalitat.
I no us agafeua ls milions aquests, que els deutes de la Generalitat són anteriors.
En números absoluts, és major el deute/habitant de la Generalitat amb els ripollesos que de l'estat amb els catalans.

+
12

-
22
Vaia telaAnònim, 10/01/2012 a les 19:42
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Però si veig a la foto al Nadal, Nadal, desde 1982 fins 2011, han passat 29 anys, dels quals en 21 heu estat vosaltres al poder(FELIPE-GUERRA-EL PIANISTA -QUE HA AJUDAT A ENFONSAR CATALUNYA CAIXA- ZAPATERO-BONO-CHAVES......) Esteu orgullosos de l´autovia de la N-II que va de Tordera a la Jonquera? Ah m´oblidava que nomès heu tingut temps de fer 5 kilòmetres a Riudellots de la Selva. Sou una colla de patètics i tristos personatjes que heu contribuït per activa i per passiva al declinament de Catalunya.

+
19

-
28
Socialistes molta barra!Anònim, 10/01/2012 a les 21:44
Que fort que els que ens han portat a la banca "rota" i han traït Catalunya ara es queixin.

+
25

-
5
RobotsAnònim, 11/01/2012 a les 12:03
Hi va haver un temps en que la dreta ultramontana (PP+CiU) repetia continuament "paro, despilfarro y corrupción".
Després ha resultat que les pitjors xifres d'atur a Catalunya s'estan registrant amb un govent de CiU, que els majors malbarataments de l'història (Millet, Arena, Fabra, Gurtel) estan protagonitzats per personatges d'aquesta dreta i que la corrupció ha portat als tribunals a Consellers i Presidents d'aquests partits.
Però és igual, com si fóssin robots, hi ha opinadors que van repetint les consignes cada vegada que tenen oportunitat.
El fet és que als ciutadans del Ripollès ens dóna pel sac el govern del millors, ens margina i ens maltracta amb els seus pressupostos de la Generalitat pel 2012, com si els ripollessos tinguèssim la culpa de la crisi (pot ser sóm culpables de votar-los tan massivament, però no crec que aquest sigui mèrit suficient per la marginació que ens obsèquien). I per molt que aneu repetint les consignes, vosaltres també sou igualment sodomitzats (malgrat que hi trobeu plaer, perquè són dels vostres). És més, encara que fos veritat el vostre aberrant discurs, una cosa no treuria l'altre: CiU margina el Ripollès.

+
19

-
2
pel vaia telaAnònim, 11/01/2012 a les 14:45
Quants anys fa que el sr. Munell està a les llistes de CiU? o qu e Duran i Lleida és diputat? No cal que em contestis, que jo si conec la dada

+
8

-
12
nadalAnònim, 11/01/2012 a les 19:57
voleu dir que aquet Sr. Nadal ja va sient hora de que plegui, ja ha fet prou de pifies amb 30 anys

+
17

-
1
Trair CatalunyaAnònim, 12/01/2012 a les 08:26
Algu parlaba de traició a Catalunya, vareu veure ahir les noticies? per quan un grup parlamentari propi de CIU a Madrid per poder votar a favor de Catalunya?

+
18

-
1
i el Ripollès ...Anònim, 12/01/2012 a les 10:42
I mentre alguns fanàtics van defensant la desgraciada política de CiU, a la gent del Ripollès ens van marginant. Pel Ripollès ni un duro. On són els polítics de CiU que no diuen res?. O és que són els que tracten de justificar al govern d'amagatotis en aquest forum?.

+
5

-
15
Lamentable.Anònim, 12/01/2012 a les 15:03
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Ahir el PSC va tornar a votar contra el Català al congrés.

+
13

-
2
+ lamentable Anònim, 12/01/2012 a les 15:19
La votació va ser de CiU amb el PP contra Catalunya i tots els catalans, no deviis l'atenció, si us plau.

+
5

-
1
Al lamentableAnònim, 12/01/2012 a les 17:21
A tu el Català et donarà de menjar, prefereixo 1000 cops votar en contra del català (idioma que principalment a la nostra propia capital es dificil d'escoltar parlar, fins i tot per els que hi han nascut), que votar a favor d'unes mesures que en boca d'un dels vostres consellers asfixien Catalunya.
Renova el teu repartori d'excuses, aquestes estan suades

+
5

-
0
Il.lusióAnònim, 15/01/2012 a les 10:42
M'agafo la noticia amb il.lusió ja que serem marginats i molt,però tindrem molta il.lusió,serem pobres i defenestrats però tindrem il.lusió,no farem res durant 23 anys més però tindrem un planter de grans il.lusionistes.

+
2

-
7
Quines penques!Anònim, 15/01/2012 a les 19:12
Ostres! Una denúncia molt curiosa... El PSC no recorda que van ser ells i els seus socis de govern qui van treure el Ripollès del mapa??? No és que "no torni a exisir", és que gràcies a ells, el Ripollès no ha existit durant tots aquests anys!!!

+
6

-
0
Al quines penquesAnònim, 15/01/2012 a les 20:49
Mira els pressupostos,tan fàcil com això.

+
2

-
1
Les penquesAnònim, 16/01/2012 a les 13:52
D'on ho has tret tu això de que els socialistes van treure el Ripollès del mapa?. Que pot ser ho has somiat o has estat fora tots aquests anys?.
Mai la Generalitat ha fet tantes inversions a la nostra comarca ni les tornarà a fer fins que tornin a governar les opcions d'esquerra.
La dreta ja sabem què va fer durant 23 anys abans i el que està fent ara: posar-nos a la cua del pais. I fer-nos retrocedir al segle passat.

+
1

-
1
Psé...Anònim, 16/01/2012 a les 19:29
Es rep poc al Ripollès... Cert
També es rebia poc al Ripollès .... Cert
Però no se us acut pensar que les ajudes van més enllà dels mateixos ripollesos ? No creieu que, amb recursos limitats, aquests aniran abans als llocs que tenen més pes específic? Que no veieu que el Ripollès no arriba ni als trenta-mil habitants? Al que ho comparava amb la Garrotxa: no sabies que Olot és tres vegades més gran que Ripoll i que la comarca de la Garrotxa té més municipis que el Ripollès?
Tots els comentaris, TOTS, pequen de demagògia: si només es poden fer un parell o tres d'equipaments, no és el més lògic fer-los a on més gent se'n pugui beneficiar?
Després de tot, els del Ripollès tampoc tenim massa dret de queixar-nos davant de les mancances que a molts altres llocs de Catalunta tenen. Volem fer quatre àpats al dia, quan a la resta amb prou feines en fan dos. I això no és just

+
0

-
2
tens raóAnònim, 16/01/2012 a les 20:05
Tens tota la raó, comentarista de les 19:29.
Ens ho tenim ben merescut per votar massivament CiU i tots aquests que, com tu, miren cap un altre cantó quan d'inversions es tracta i deixen de banda les necessitats del Ripollès.
Això si que és just!!!.