COMENTARIS

+
19

-
1
el plataformoAnònim, 24/12/2011 a les 20:54
M'agradaria saber què fa el sr. Fernàndez a l'Ajuntament:
-No va anar a la presentació dels números de CiU
-No va a les reunions de preparació del pressuposto
-No s'ha pres ni la molèstia de fer un escrit pel butlletí municipal.
Normal, per tot això que he comentat, NO PAGUEN RES!!
Ell només va als plens i les juntes de portaveus a fer veure que escolta, callar i ficar-se 200€ a la butxaca.
Aneu donant suport a aquest tipus de personatges. Així va el país...

+
2

-
13
altresAnònim, 26/12/2011 a les 15:53
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
els altres son iguals o pitjor.
molt dir que són anti monarcas i llevors i paricipen a embutxacar-se mils d'euros mes dietes total per res

+
12

-
0
Uns i altresAnònim, 26/12/2011 a les 22:37
El comentari anterior demostra molt bé quin és l'error que no podem cometre. Si acceptem que "els altres són iguals o pitjor", llavors el feixisme de la Plataforma ja està normalitzat. Doncs no, senyor feixista, hi ha una línia que separa els demòcrates, que a l'Ajuntament de Ripoll serien CIU, ERC i PSC, dels feixistes (PXC). NO ens enredareu!i NO PASSAREU!

+
14

-
2
l'endarrerimentAnònim, 27/12/2011 a les 09:08
Què ha stat fent a CiU per no tenir temps des del JUNY passat per fer els pressupostos?
Anem tard!!!!
Si aixó hagués passat amb el govern anterior ara aquesta notícia estaria plena de comentaris parlant de la "disbauxa del tripartit" (quan era tan bipartit com l'actual govern) i tindríem engegada una d'aquelles campanyes de bar/botiga demanant dimissions...

+
3

-
2
mentidersAnònim, 27/12/2011 a les 12:25
Els convergents de l´ajuntament han demostrat ser pitjors que tots els de devant d´ells , són uns mentiders que per sortir elegits van dir que retallarien i ha estat al revés. No tenen cap tipus de ética ni moral, pero per ser politics s´ha de ser així. Em feu vergonya aliena. Cobren igual o més que abans peró s´han emplenat la boca dient que farien austeritat ja!! No puc amb vosaltres MENTIDERS

+
4

-
8
vergonyaAnònim, 27/12/2011 a les 13:02
l'anterior govern va deixar 17 mil.lions de deute us sembla poc.
s'han rebentat diners en farres inspectors gerents i venen ha donar lliçons de moralitat.
la democràcia actual es un engany.

+
1

-
6
no ho entencAnònim, 28/12/2011 a les 11:46
Al que diu que cobren igual o més; a principis de legislatura va sortir la noticia de que es baixàven sous, i crec que així a sigut, almenys a Ripoll, per altra banda pel tema dels pressupostos, el tripartit també va presentar pressupostos diverses vegades al gener. No entenc la queixa.
El que si que és cert és que el deute de l'ajuntament es pot sostenir si els bancs volen, si tanquen l'aixeta ens anirem a norris.

+
7

-
1
baixada de sousAnònim, 28/12/2011 a les 17:02
De la baixada de sous, parlem-ne...
La remuneració als polítics ha baixat, sí, però a costa dels regidors de l'oposició, a qui se'ls ha baixat el doble que als regidors de CiU, això sense tenir en compte la presa de pèl d'en Rovira, que van dir a tot arreu que no cobraria i resulta que sí ho estava fent... (això tot i apujar-se el sou un 38€ al Consell comarcal respecte el que cobrava l'anterior president...)
Cas a part és en Munell, únic que no s'abaixa ni un cèntim la remuneració.
Proposo que a partir d'ara creem uns hashtags de twitter per parlar dels #unripollmillor:
-#elquenosabaixaelsou
-#elqueselpujaun38%

+
0

-
0
soussssss??Anònim, 31/01/2012 a les 23:52
Mite'ls ells que tant han criticat el Sr Rovira que cobrava un sou de regidor i aquí tenim a la Sra Jordà que ara és diputada a Madrid.
I que té?
Un sou de d'aproximadamen 4000 euros + un iPhone4S + un iPad+ un PC ..... i encara té la barra de dir en el plè quan se li demana si deixarà de cobrar sou com a regidora que s'ho te que pensar perque segurament els diners que guanyi els destinarà el seu partit!!!
Però que és això??? vosaltres creieu que els diners que podrian anar distants per el poble han d'anar a subvencionar un partit perque diu que aquest no te diners???
Doncs sap que li dic que si el seu partit no té diners que els hi apujin els sous els seus militants, que els impostos dels Ripollesos no tenen perque matenir els seu partit.
Si si Sra Jordà voste es de les que primer tira la pedre i despres amaga la ma.