Redacció | Actualitzat el 13/12/2011 a les 10:00h

Planoles aconsegueix 6.000 euros per la Marató de TV3

Ogassa en va aconseguir 900 amb una obra de teatre

Planoles es va mobilitzar per la Marató. Foto: Ajuntament de Planoles

L'Associació de Dones de Planoles va aconseguir recaptar 6.000 euros per la Marató de TV3 que enguany es dedica al transplantament i la regeneració d'òrgans. Ho van fer amb el tradicional sopar que en aquesta ocasió va aplegar 350 comensals al Casino de Planoles.

També Ogassa es va sumar a la Marató amb la darrera representació de Xantatge, l'obra representada pel grup de teatre la Carbonera. Aquesta activitat va aconseguir 900 euros pel programa solidari de TV3.

Navega per les etiquetes

La MaratóTV3

COMENTARIS

+4
-0
Si que en tenen
Eudald, 13/12/2011 a les 17:23
SI que son rics, a Planoles

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Ripoll
dilluns
10°C  20°C
dilluns
9°C  23°C
dimarts
8°C  19°C
Especial fotografies
L''última hora d'ElRipollès.info
L'actualitat al #Ripollès, al minut


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: