Redacció | Actualitzat el 02/12/2011 a les 10:20h

Quim Vila porta el seu «Quina puta merda tot» a Campdevànol

El cantautor osonenc oferirà un concert dissabte a les 11 de la nit

Quim Vila serà aquest dissabte a Campdevànol. Foto: Adrià Costa

El cantautor osonenc Quim Vila oferirà el seu espectacle Quina puta merda tot! , que combina música i teatre, aquest dissabte 3 de desembre al centre cívic la Confiança de Campdevànol. El concert, que començarà a les 11 de la nit, és el segon del cicle organitzat per Blue Music Produccions.

Vila es considera deixable de Joan Capri, Les Luthiers, Pepe Rubianes i La Trinca entre altres. A Campdevànol presentarà algunes de les cançons del seu últim disc, Moltes gràcies! També actuarà l'excèntric i polèmic Joan el Tarat, que resorgeix als escenaris després d'un període d'hivernació.

El cicle de concerts a la Confiança no s'atura i ja se n'ha programat un tercer el 14 de gener del 2012 amb Joan Masdéu presentant Miniatures .

Navega per les etiquetes

músicaQuim Vila

Referències a Internet

Quim Vila

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Ripoll
dilluns
10°C  20°C
dilluns
9°C  23°C
dimarts
8°C  19°C
Especial fotografies
L''última hora d'ElRipollès.info
L'actualitat al #Ripollès, al minut


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: