Redacció | Actualitzat el 31/10/2011 a les 16:00h

La Caminada a la Via Romana es fa major d'edat amb més participants que mai

La marxa que parteix de Sant Pau de Segúries va reunir diumenge 1.200 persones

Galeria fotos (Xevi Mas)

Els armats de Campdevànol van ser a Sant Pau de Segúries. Foto: Xevi Mas

La Caminada a la Via Romana del Capsacosta ja és major d'edat. Aquest diumenge se'n va celebrar la divuitena edició d'una de les festes de Sant Pau de Segúries amb més participació. De fet, la coincidència amb el pont de Tots Sants i una matinal de diumenge amb un temps esplèndid va aconseguir que fos una de les caminades amb més participants, unes 1.200 persones.

La presència dels armats de Campdevànol va ser, de nou, un dels elements més atractius de la jornada. Els manaies van encapçalar la caminada en els seus primeres metres juntament amb una comitiva romana. Com sempre, el punt àlgid va ser la proclama imperial que es va fer des de la Trona i que va mantenir l'ironia com a punt de distinció.

Tot plegat va acabar amb un dinar-bacanal al pavelló de Sant Pau. La gran participació de la caminada d'enguany es demostra amb el fet que es van aplegar uns 475 comensals.

La proclama imperial a la Trona va ser un dels punts àlgids de la Caminada a la Via Romana. Foto: Xevi Mas

Els armats de Campdevànol escortant els participants a la caminada. Foto: Xevi Mas

Foto de família de la comitiva romana. Foto: Xevi Mas
 
Galeries de fotos

Caminada a la Via Romana 2011 (Xevi Mas)

Caminada a la Via Romana 2010 (Xevi Mas)

Caminada a la Via Romana 2009 (Xevi Mas)

Caminada a la Via Romana 2008 (Adrià Costa)
 



La comitiva romana va tirar endavant l'any passat malgrat la pluja. Foto: Xevi Mas


Referències a Internet

via romana

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Ripoll
dilluns
10°C  20°C
dilluns
9°C  23°C
dimarts
8°C  19°C
Especial fotografies
L''última hora d'ElRipollès.info
L'actualitat al #Ripollès, al minut


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: