Redacció | Actualitzat el 31/10/2011 a les 09:15h
El Camprodon es recupera marcant gols de tres en tres
L'Abadessenc i el Ripoll perden amb el Quart i el Bisbalenc
La UE Camprodon ha aconseguit superar el sotrac que el va dur a perdre quatre partits consecutius. I ho ha fet marcant gols de tres en tres. Tal i com va fer en el derbi contra l'Abadessenc, aquest dissabte va vèncer per 0 a 3 al camp del Cassà. Eric Galceran va encaminar el matx amb dos gols als minuts 24 i 55 mentre Lluís Arimany va sentenciar al minut 75 amb el tercer i definitiu gol. Amb aquest resultat suma 12 punts en vuit partits i és setè classificat.
En canvi, el Ripoll no va poder ratificar la golejada de la setmana passada en perdre al camp del Bisbalenc per 3 a 2. Els ripollesos es van avançar al minut 1 amb un gol de Jordi Darné. La reacció local va permetre deixar l'avantge amb res i amb dos gols de Gerard Devesa i un de Joan Bernà pràcticament van sentenciar el partit. Jordi Sales va reduir distàncies al minut 89 però el Ripoll ja no va poder aconseguir l'empat. Una derrota que deixa l'equip amb vuits punts en dotzena posició.
En una situació molt similar, vuit punts en tretzena posició, es queda l'Abadessenc que va perdre dissabte a casa amb el Quart (0-1). Un solitari gol de Victor Cassà va decantar el partit pels gironins.
Segona Catalana (Grup 1)
At. Bisbalenc 3 - CF Ripoll 2
UD Cassà 0 - UE Camprodon 3 3
CE Abadessenc 0 - UE Quart 1
Tercera Catalana (Grup 5)
UE Campdevànol 2 - Vic Riuprimer Refo FC 0
Quarta Catalana (Grup 3)
UD Gurb B 2 - CF Ribetana 2
CF Ripoll B 5 - CF Atlètic Monestir 1
Tercera Regional (Grup 27)
UE Sant Miquel de Campmajor - Vilallonga de Ter FC (suspès)