| Actualitzat el 14/10/2011 a les 16:09h
Els equips de Segona Catalana necessiten sumar punts
L'Abadessenc rep el Banyoles mentre Ripoll i Camprodon es desplacen a Tordera i Blanes
La mala jornada del cap de setmana passat obliga els equips del Ripollès de Segona Catalana, especialment el Ripoll i el Camprodon, a no fallar. Precisament, els equips més necessitats es desplacen a dos camps de la Selva, el del Tordera i el Blanes, que també necessiten puntuar per no quedar a les posicions més endarrerides.
L'Abadessenc és l'equip que viu una situació més tranquila. Són sisens amb vuits punts després de cinc jornades. Aquest dissabte reben el Banyoles, és un dels equips forts de la nova Segona Catalana, que és quart classificat amb 10 punts. Una bona oportunitat, per tant, per fer un salt endavant a la classificació.
Les urgències són especialment importants per un Ripoll que només ha guanyat un partit en cinc jornades. Dissabte a la tarda visitarà el camp del Tordera, un equip que està en una situació similar i que amb només tres punts és tercer per la cua.
Per altra banda, el Camprodon necessita trencar la ratxa que l'ha dut a perdre tres partits de manera consecutiva. Diumenge al migdia serà a Blanes amb l'objectiu de vèncer un conjunt que també ha tingut un inici irregular i que ha sumat cinc punts en aquest tram inicial.
A Tercera Catalana el Campdevànol rep la Santperenca amb la voluntat de mantenir el gran gran inici que l'ha dut a sumar 13 dels 15 punts possibles i a ser segons a només dos punts del líder.
Segona Catalana (Grup 1)
CF Tordera - CF Ripoll (dg, 17:00)
CD Blanes - UE Camprodon (dg, 12:00)
CE Abadessenc - CD Banyoles (ds, 16:00)
Tercera Catalana (Grup 5)
UE Campdevànol - UE Santperenca (ds, 16:00)
Quarta Catalana (Grup 3)
CF Ripoll B - UD Sant Quirze
UE Sant Vicenç de Torelló B - CF Ribetana (ds, 18:00)
CF Atlètic Monestir (descansa)
Tercera Regional (Grup 27)
CF Sant Roc Olot - Vilallonga de Ter FC (ds, 16:00)