COMENTARIS

+
8

-
1
farem una discolight!Anònim, 06/10/2011 a les 10:51
Tal i com va prometre en Jordi Munell el 2007:
http://www.youtube.com/watch?v=2LqawFZzIpw
podríem fer-hi una discolight!!!
La pinta de discoteca de fora ja la té!!
Endavant!

+
20

-
6
S'estan passant Robert, 06/10/2011 a les 11:37
Que mes dóna, que se'l venguin o com diuen ara el privatitzin com volen fer amb els ambulatoris i part o tot dels hospitals i centres d'acolliment.
Ho tenim clar, si no ens movem, s'estan venent el que és nostre, no d'ells, ja que s'han aconseguit amb els nostres diners.

+
28

-
8
Gran Cagada.Anònim, 06/10/2011 a les 12:31
Au! ja teniu el mort, us vareu deixar enganyar per la Generalitat per tenir un CAT i ara que en fareu?
Responsabilitats pel polític que va decidir acollir-se a aquest engany de la Generalitat.

+
53

-
2
Tal com van les coses...Montse, 06/10/2011 a les 12:51
Tal com van les coses, només se m'acut que sigui un centre de caritat pels pobres vilatans. Un lloc a on et donin de menjar, de dormir, roba de segona mà, una miqueta de feina per distreure’t de les cabòries...
Crec que ben aviat molts de nosaltres necessitarem anar a llocs així, a cases de caritat.

+
9

-
2
un altreVilatà de Ripoll, 06/10/2011 a les 16:53
En una altre noticia sobre la passera del cremallera a Queralbs enumerava un seguit de coses putser innecessàries a la comarca, aquest en podria ser un altre exemple.

+
15

-
6
CATAnònim, 06/10/2011 a les 22:10
Ripoll ara vol ser turístic, be des des ja fa uns anys ho vol ser!. Jo penso que no ho es i no ho serà mai (sempre hi haurà però visitants al monestir i al museu) ja podem gastar els diners amb CAT's, ruta del ferro, càmeres de TV3 o terra de comptes. Ripoll, te una essència industrial que s'esta deixant perdre i més hagués valgut cuidar-la més destinant aquests recursos a l'industria i no pas al turisme. El turisme agradi o no sempre anirà a les Valls de Ribes i de Camprodon i per tant es aquí on s'havien d'haver destinat. Coneixeu la Garrotxa??

+
20

-
2
crec...Anònim, 06/10/2011 a les 22:16
A veure si s'en haurà de fer càrrec el refugi d'animals del Ripollès si abandonen el "cat"

+
6

-
8
CuriósAnònim, 07/10/2011 a les 10:07
Si més no, resulta curiós que quan un govern dimiteix de les seves responsabilitats de gestionar els serveis públics (aquests ho és), dóna la culpa a qui el va posar en funcionament.
El govern dels millors en sap molt d'això, de fer polítiques neolliberals i donar la culpa de les seves conseqüències negatives a l'anterior govern.
És insostenible?. Només si al darrera no hi ha l'interés d'alguna butxada agraïda. Si algun banquer, caixa, mitjà de comunicació o família d'alta alcúrnia tingués interés en el seu sosteniment, hi trobarien recursos de sota de les pedres per mantenir-lo.

+
13

-
4
xorradesAnònim, 07/10/2011 a les 11:26
Pels que encara no han obert els ulls i no saben d'on vé la crisi... Que sàpiguen que en gran part vé de fer xorrades com això del CAT i altres "grans maravelles de l'anterior govern".
I ara encara es queixen per les retallades.
Si no s'hagués fet tot això potser ara no estariem tant malament.

+
10

-
1
No Cat Si of. turismeAnònim, 07/10/2011 a les 14:03
Estic d'acord amb l'opinió de que Ripoll ha de ser més industrial que turístic. També crec que si el diners que ha costat el CAT s'haguessin distribuit entre les tres o quatre oficines principals del Ripollès per millorar-les, aixó si que hagués donat un bon rendiment per la comarca i bon servei pels visitants (O es que els turistes només entren per Ripoll?) aquest CAT que no ha servit de res, La majoria de turistes s'han adreçat a l'oficina de turisme i no al CAT, només es un altra forat per tapar. Al final es qúetió de sentit comú, que com diuen es el menys comú.

+
6

-
11
La crisi Anònim, 07/10/2011 a les 14:33
De tant repetir les vostres pròpies mentides acabareu creient-les.
Com és possible que us atreviu a dir públicament, sense ni posar-vos vermells que la crisi ve per la gestió de l'anterior govern?.
Es que també governava al USA, a Grècia, a Portugal, a Irlanda, a Itàlia, etc?.
La cris és la vostra excusa perfecta per a jsutificar mesures d'imbolució econòmica i política; per fer retallades als més desvalguts i a favor dels de sempre.
Hi estic plenament d'acord amb el comentarista que diu que el CAT seria plenament sostenible si al darrera hi haguessin interessos capitalistes o partidistes.

+
15

-
3
per aprofitarAnònim, 07/10/2011 a les 17:32
si s'en ha de fer càrrec un negoci particular, amb aquest disseny estructural sols hi té cabuda un forn crematori de la funerària.

+
18

-
1
CATgadaAnònim, 10/10/2011 a les 16:08
Una CATgada més de l'anterior equip de govern

+
13

-
1
tot pensant..Anònim, 10/10/2011 a les 19:13
Amb la situació de l'edifici a peu de carretera i aparcaments discrets, crec que muntar-hi un negoci d'aquells que tenen molts llums de neó de colors blaus i roses, encara s'en podria treure algun profit

+
2

-
0
RESPONSABILITATSALMOGÀVER, 14/10/2011 a les 14:36
D'acord amb NO CAT, SI OF. TURISME, però cal afegir un comentari més: en els països civilitzats (Islàndia, per exemple)han portat davant els tribunals de justícia a un ex-primer ministre per negligència per còm va gestionar la crisi financera al 2008.
Caldria que féssim com els islandesos i comencéssim a demanar responsabilitats a qui fan aquestes animalades.
Per què s'han hagut de fer els CAT'S si ja hi han Oficines de Turisme?. No voldria ser mal pensat, però això atufa a pagament de favors rebuts.

+
0

-
0
fent comptesAixí anem, 14/10/2011 a les 18:48
Home, Almogàver, sols cal fer 4 números per ratificar el teu malpensament. A Ripoll l'ajuntament va cedir el terreny on van aixecar l'edifici modular d'una planta, amb el mateix disseny per tots els 10 CATS de Catalunya. El cost de parets i instal·lacions de serveis ordinaris puja 1 milió d'euros per CAT ( amb el meravellós disseny tetris en comú). El pressupost de licitació per les senyalitzacions de 6 centres va pujar 112.000€. i el pressupost pels punts d'autoconsulta va pujar 100.000€.Vaja, que els que van rebre l'adjudicació d'execució segur que no s'els hi pot aplicar el concepte de "baixa temeràría"...